Telecom News - יומולדת שנה לאקסלרטור hub:raum TLV

יומולדת שנה לאקסלרטור hub:raum TLV

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> יומולדת שנה לאקסלרטור hub:raum TLV
יום הולדת שנה לאקסלרטור hub:raum TLV
מאת: מערכת Telecom News, 19.5.14, 17:30מין-קים מאק - דויטשה טלקום
 
האקסלרטור של Deutsche Telekom בסימן ההכרזה על הזוכים המקומיים בתחרות ה- Telekom Innovation.
 
hub:raum TLV, האקסלרטור התל-אביבי המחבר את Deutsche Telekom (חברת הבזק הגרמנית) עם הקהילה הגלובלית והחדשנית של חברות הזנק צעירות, חוגג יום הולדת שנה לפעילותו בישראל. במסגרת החגיגות (27 במאי) יוכרז הזוכה הישראלי בתחרות החדשנות ליזמים - "Telekom Innovation Contest".
 
המיזם הזוכה ייסע לאליפות הגמר, שתיערך בפולין, שם תינתן לו האפשרות לזכות בהשקעות של עד 150 אלף אירו מטעם Deutsche Telekom וחשיפה למקבלי ההחלטות בחברה. לחגיגה בתל אביב יגיעו מין-קין מאק (Min-Kin Mak) (בתמונה), סגן נשיא בכיר לעסקים חדשים ב-Deutsche Telekom העומד בראש hub:raum ואקסל מננקינג, מנהל הפעילות הבינלאומית של hub:raum, שינצלו את הביקור לפגישה עם חברות סטארטאפ מקומיות.
 
hub:raum TLV ותוכנית Fit4Europe, שהיא מציעה לחברות ישראליות צעירות, מסייעים לסטארטאפים בשלבי הסיד (Seed) לבצע את הפיילוטים/מכירות הראשונות לשוק הגרמני והאירופאי, בין אם ישירות ל-Deutsche Telekom ובין לרשת השותפים העניפה, שיש לחברת הענק ברחבי אירופה. החברה הישראלית, שכבר הצטרפה לתוכנית, היא Screemo, שמכוונת לאירועי ספורט, מוזיקה וכנסים ומאפשרת למשתמשים לבצע אינטראקציות אישיות בזמן אמת בין מסכים דיגיטליים, ערוצי מדיה חברתית והסמארטפונים שלהם. hub:raum TLV בוחן כעת עוד מספר חברות ישראליות המתאימות למודל הפעילות של האקסלרטור.
 
פעילות החממה כללה לאורך שנת הפעילות הראשונה מספר אירועי מפתח, שנתנו דחיפה לחברות הזנק הישראליות המעוניינות להשתלב במדינות האירופאיות בהן יש ל-Deutsche Telekom פעילות, דוגמת 'גיבושון' האינטרנט של הדברים (Internet-of-things bootcamp), בו לקחו חלק Arilou ו-Neura. במקביל, בחן צוות hub:raum TLV מאות חברות ישראליות צעירות במטרה לצרפן לתוכנית Fit4Europe, קיים הרצאות שונות על עסקים בגרמניה וחתם על הסכמי שיתופי פעולה עם אקסלרטורים ישראלים מובילים דוגמת:  Startupbootcamp, TheJunction, TheTime, Microsoft Venture Accelerator ועם Siftech הירושלמית. 
הלוגו של האקסלרטור



 
 
Bookmark and Share