Telecom News - LiveU הישראלית תאפשר לשדר שידורים ישירים במהלך המונדיאל בברזיל

LiveU הישראלית תאפשר לשדר שידורים ישירים במהלך המונדיאל בברזיל

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> LiveU הישראלית תאפשר לשדר שידורים ישירים במהלך המונדיאל בברזיל
הטכנולוגיה הישראלית של LiveU תאפשר לשדר שידורים ישירים במהלך המונדיאל בברזיל
מאת: מערכת Telecom News, 21.5.14, 12:06שידורים מהמונדיאל

במונדיאל, שיתקיים בחודש יוני הקרוב. תיפרסנה מעל 200 יחידות לייביו ב-12 ערים מארחות ברחבי ברזיל ותספקנה פיתרונות שידור לגופי מדיה מ-30 מדינות מרחבי העולם. היחידות תספקנה שידורי וידאו חיים כמו גם קישוריות אינטרנט.

חברת לייביו לפתרונות שידור וידאו חי ע"ג תשתיות סלולריות תאפשר לשדר שידורים ישירים במהלך המונדיאל בברזיל, שיתקיים בחודש יוני הקרוב. מעל 200 יחידות לייביו תיפרסנה ב-12 ערים מארחות ברחבי ברזיל ותספקנה פיתרונות שידור לגופי מדיה מ-30 מדינות מרחבי העולם. היחידות תספקנה שידורי וידאו חיים כמו גם קישוריות אינטרנט באמצעות פתרון ה- LiveU DataBridge החדש, שהופך כל יחידת לייביו "לנקודה חמה" ((Hotspot סלולרית עבור כל סוג של שימוש באינטרנט. צוותי התמיכה של לייביו יהיו פרוסים בערים המארחות ויגישו תמיכה טכנית 24/7 ללקוחות החברה במספר שפות במהלך הטורניר.
 
ללייביו ניסיון בכיסוי אירועי ספורט בעלי פרופיל גבוה מרחבי העולם. היא קיימה את שידור הבכורה שלה באולימפיאדת בייג'ין 2008 בשימוש NBC. בגביע העולם 2010 בדרום אפריקה היו בשימוש מעל 30 יחידות לייביו ומעל 150 יחידות היו בשימוש באולימפיאדת לונדון 2012. כמו כן היא הייתה בשימוש במשחקי החורף האחרונים בסוצ'י, וכן בוונקובר ב-2010 ובתחרויות גביע הקונפדרציות 2013 בברזיל.
 
לקוחות לייביו, שיעשו שימוש בטכנולוגיה, כוללים רשתות חדשות, סוכנויות ידיעות , תחנות מקומיות ורשתות שידור באינטרנט כמעט מכל מדינה המשתתפת בטורניר, ביניהם רשת  ESPNמארגנטינה ורשתות השידורSKY News  ו--FOX Sports מאוסטרליה. כל היחידות נשלטות באופן ישיר ע"י המפעיל או מהאולפן בארץ היעד באמצעות מערכת ניהול מרכזית מבוססת דפדפן.
 
גם חברת האינטרנט הגדולה ביותר באמריקה הלטינית, Terra תשתמש בלייביו לכיסוי המשחקים.
 
אלן פסואה ,מנהל הטכנולוגיה של Terra: "המטרה שלנו היא להיות מאד דינמיים במהלך המשחקים ולייביו מספקת לנו את הניידות ואת היכולת לשדר שידורים איכותיים מהשטח. אנו מעריכים, שכ-80 מיליון צופים יפנו אל אתר האינטרנט היעודי, שבנינו כדי לצפות בשידורי המונדיאל".
 
רונן ארטמן, (בתמונה), סמנכ"ל השיווק של לייבי: "המונדיאל הוא אחד מאירועי הספורט הבולטים בלוח השנה העולמי. זוהי הזדמנות אדירה לחברותרונן ארטמן תקשורת, בין אם גוף שידור טלויזיוני או באינטרנט, להראות עד כמה הם יכולים להיות דינמיים בזירה תחרותית מאוד. הטכנולוגיה שלנו היא אידאלית  לכיסוי אירועי ספורט, כפי שנעשה בשידורי אולימפיאדת הקיץ והחורף האחרונות, הסופרבול, משחקי הפרמייר- ליג באנגליה, פורמולה 1, משחקי הגמר של ליגת ה NBA ואליפויות המכללות בארה"ב".
 
לייביו היא חלוצה באספקת פתרונות שידור וידאו ע"ג רשת הסלולר, ומאפשרת שידור וידאו חי מכל מקום בעולם. פתרונות לייביו מאפשרים שידורי וידאו על גבי רשתות אלחוטיות כגון 3G/ 4G LTE  WiMAX, Wi-Fi ו LAN- המאפשרים לספק איכות וידאו מקסימלית בהתאם לתנאי הרשת הזמינים.
 



 
 
Bookmark and Share