Telecom News - מיקרוסופט ונצ'רס ו-JVP משיקות אקסלרטור ראשון לסטאראפים של סייבר

מיקרוסופט ונצ'רס ו-JVP משיקות אקסלרטור ראשון לסטאראפים של סייבר

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> מיקרוסופט ונצ'רס ו-JVP משיקות אקסלרטור ראשון לסטאראפים של סייבר
 מיקרוסופט ונצ'רס ו-JVP משיקות אקסלרטור ראשון בארץ לסטאראפים בתחום  הסייבר
מאת: מערכת Telecom News 28.5.14, 17:55חנן לביא
 
חברה אחת, מבוגרות התוכנית, תקבל הצעה להשקעה של מיליון דולרים מ-JVP Cyber Labs
 
מיקרוסופט ונצ'רס (Microsoft Ventures) וקרן הון הסיכון JVP - Jerusalem Venture Partners משקיעה גדולה בחברות סייבר בשלב ה-Early Stage, הודיעו היום במשותף על הקמת האקסלרטור הראשון בישראל המתמקד בטכנולוגיות מתחום הסייבר. התוכנית תפעל באקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בהרצליה.

מחזור הסייבר של האקסלרטור יחל בספטמבר 2014 ויימשך עד ינואר 2015. סטארטאפים, שייבחרו להיכלל בתכנית האקסלרטור, שתימשך 4 חודשים, יזכו לליווי וייעוץ מבכירים בתעשייה ,ייהנו מתשתית פיזית וטכנולוגית ללא תשלום  ואמצעים נוספים, שיסייעו ליזמים להזניק את החברה קדימה תוך התמקדות בפיתוח טכנולוגיות ושירותי סייבר פורצי דרך.

התכנית המשותפת נועדה לאפשר ליזמים מתחום הסייבר לפתח מוצרים ושירותים המציעים פתרונות לאתגרי הסייבר עימם מתמודדים כיום חברות וארגונים גדולים ברחבי העולם. במהלך תכנית האקסלרטור תבצענה החברות זינוק משמעותי בהגדרת החזון והמוצרים שלהן, תוך אינטראקציה צמודה עם השוק ע"מ לחזק את התוכנית העסקית שלהן.

המחזור יכלול בין 6 ל-8 סטארטאפים, כאשר JVP Cyber Labs תיקח חלק בתהליך בחירת הסטארטאפים ובהדרכתם.  במסגרת המיזם המשותף, התחייבה JVP Cyber Labs להציע, בתום התוכנית, השקעה של מיליון דולרים לאחד מהסטארטאפים המשתתפים והצטרפות לחממת הסייבר של JVP  בבאר שבע.

האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס נפתח ב-2012. 85% מהחברות הבוגרות של האקסלרטור גייסו 1.2 מיליון דולרים בממוצע, במהלך התכנית או זמן קצר לאחר סיומה. 2 חברות בוגרות התכנית כבר עשו אקזיט בחודשים האחרונים:  Kitlocate ו-Appixia.

חנן לביא, (בתמונה למעלה), מנהל האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס: "תכנית האקסלרטור שלנו ממנפת את הנוכחות העולמית של מיקרוסופט במטרה להעניק לסטארטאפים גישה ישירה וייחודית ללקוחות ולשותפים עסקיים. אנו משתמשים בכוח הזה כדי לקדם  סטארטאפים להצלחה. אנו שמחים לשתף פעולה עם  JVP על מנת להציע הזדמנויות ייחודיות ליזמים באקסלרטור שלנו".

יואב צרויה, (בתמונה משמאל), שותף ב-JVP Cyber Labs: "אנו שמחים לשתף פעולה עם מיקרוסופט ונצ'רס ביוזמה ייחודית זו. יחד עםיואב צרויה שותפי ב- JVP Cyber Labs, נמרוד קוזלובסקי, אנו שמים דגש מיוחד על יצירת שיתופי פעולה עם שותפים אסטרטגיים כדוגמת מיקרוסופט על מנת לסייע לסטרטאפים להצמיח פיתוחים טכנולוגיים  חדשניים בתחום הסייבר העונים לצרכי שוק אמיתיים ומשמעותיים.  אנו מתחייבים להציע לאחד מהסטארטאפים המבטיחים, שייסיימו את התוכנית, השקעה של מיליון דולרים והצטרפות ל-JVP Cyber Labs בבאר שבע, במטרה לאפשר למיזם להמשיך לפתח פתרון חדשני ולהגיע לשלב הבטא".
 
 
 



 
 
Bookmark and Share