Telecom News - WITI העניק לד"ר ארנה ברי אות כבוד של היכל התהילה הבינ"ל לנשים במדע

WITI העניק לד"ר ארנה ברי אות כבוד של היכל התהילה הבינ"ל לנשים במדע

דף הבית >> מינויים >> WITI העניק לד"ר ארנה ברי אות כבוד של היכל התהילה הבינ"ל לנשים במדע
WITI העניק לד"ר ארנה ברי אות כבוד של היכל התהילה הבינ"ל לנשים במדע וטכנולוגיה
מאת: מערכת Telecom News, 12.6.14, 23:40ד"ר ארנה ברי

ארגון WITI - Women in Technology International  יסד את היכל התהילה ב-1996 במטרה להעניק כבוד והכרה לנשים בקהילות המדע והטכנולוגיה בעולם, שתורמות באופן  יוצא דופן לקהילות הטכנולוגיות, לשיפור החברה והתפתחותה ולתמיכה וליווי של נשים בסביבתן המקצועית.
 
ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא  ב-EMC, ראש תחום חדשנות וצמיחה במרכזי המצוינות של EMC בארה"ב (יוטה, דרום קליפורניה), וב-EMEA (ישראל, אירלנד, רוסיה ומצרים), נכנסה לקבוצת העלית של "היכל התהילה הבינלאומי לנשים במדע ובטכנולוגיה" (WITI Hall of Fame), עם  קבלת אות הכבוד באירוע, שקיים ארגון WITI בארה"ב בשבוע שעבר לרגל 25 שנות קיומו.
 
ברי, ציינו, בין היתר, ב-WITI בקריטריונים לקבלת הפרס, היא יזמת מוערכת, שניסיונה ופעילותה רבת השנים בתחומי המדע והטכנולוגיה במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי תרם וממשיך לתרום לקידום המצוינות, היזמות והחדשנות בחברה ובקהילה הטכנולוגית הישראלית והבינלאומית.
 
ארגון WITI (Women in Technology International ) יסד את היכל התהילה ב-1996 במטרה להעניק כבוד והכרה לנשים בקהילות המדע והטכנולוגיה בעולם, שתורמות באופן  יוצא דופן לקהילות הטכנולוגיות, לשיפור החברה והתפתחותה ולתמיכה וליווי של נשים בסביבתן המקצועית.
 
אות הכבוד ניתן לד"ר ברי מהלך האירוע החגיגי השנתי של היכל התהילה, שהתקיים בשילוב עם ועידת הפסגה השנתית של WITI, בנושא נשים בטכנולוגיה. בין הנשים הנוספות, שקיבלו את אות הכבוד לצד ברי השנה, היו: ג'ניפר פלקה, מייסדת ומנכ"לית Code for America, קים פולס, יו"ר  ClearStreet, קריס רין, סגנית נשיא בכירה ב-AT&T, ולורן סטיטס, סגנית נשיא ב-IBM.
 
ג'ו טוצ'י, יו"ר ומנכ"ל EMC: "כולנו ב EMC שמחים, שהקריירה המכובדת של ארנה זוכה להכרת היכל התהילה של WITI. ארנה היא זו, שמובילה בהצלחה רבה את הפעילות הגדולה והצומחת של EMC בישראל. האנרגיה הרבה והמעורבות הגבוהה המאפיינת את מנהיגותה מורגשים לכל רוחב הארגון".

דיוויד גולדן, מנכ"ל EMC תשתיות מידע: "ישראל היא יעד  אסטרטגי מבחינת פעילותנו, עם כישורים ויכולות  ברמה כלל-עולמית. יש צורך באדם מאוד מיוחד כדי להוביל במקום כל כך מיוחד. ארנה ברי היא ללא ספק מנהיגה ברמה עולמית והכרה זו של WITI בהחלט מגיעה לה".

ג'ואל שוורץ, מנהל פיתוח עסקים  גלובליים ב-EMC: "ארנה הצטרפה ל-EMC  לפני 4 שנים וחוללה שינוי משמעותי עבורנו בישראל. היא דמות מופת לנשים בכירות בחברה הגלובלית שלנו".

ד"ר ברי מלאה מגוון תפקידי מפתח בעלי השפעה ציבורית וחברתית במהלך הקריירה שלה, בהם: שותפה להקמת חברת אורנט טכנולוגיות תקשורת, שנמכרה לסימנס, המדען הראשי של משרד התמ"ת בממשלת ישראל, יו"ר איגוד קרנות ההון סיכון הישראלי (IVA), יו"ר קרן בירד ישראל-ארה"ב ושותפה עצמאית בקרן הון סיכון ג'מיני. כמו כן החזיקה בתפקידי יעוץ וניהול מחקר מדעי בחברות פיברוניקס, IBM , אינטל, אלביט ו-UNISYS וכיהנה כדירקטורית בחברות רבות, בהן  Primesense. כיום, לצד תפקידה ב-EMC, מכהנת ברי כיו"ר לשכת המסחר ישראל-אוסטרליה, כחברת נשיאות האיגוד לאלקטרוניקה והתוכנה, כיו"ר הוועד המנהל במכללה האקדמית ת"א-יפו ועוד. לאחרונה, קיבלה ברי את אות 'יקירת הנגב' מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב על פועלה רב השנים לקידום חזון הנגב כאזור כלכלי-חברתי פורח. במסגרת פועלה הציבורי השתתפה ד"ר ברי במהלך השנים האחרונות, בין היתר, בוועדות ברודט וטישלר, שהקימה הממשלה.
 
לינק לסרטון וידאו, שהוקרן באירוע היכל התהילה.


פרחים וברכות
צילום: ש. וייס
 



 
 
Bookmark and Share