Telecom News - מיקאל בוזגלו ושלום כהן ממובילי הביטקוין בארץ מצטרפים לפרויקט ישראקוין

מיקאל בוזגלו ושלום כהן ממובילי הביטקוין בארץ מצטרפים לפרויקט ישראקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> מיקאל בוזגלו ושלום כהן ממובילי הביטקוין בארץ מצטרפים לפרויקט ישראקוין
מיקאל בוזגלו ושלום כהן ממובילי הביטקוין בישראל מצטרפים לפרויקט ישראקוין
מאת: מערכת Telecom News, 19.6.14, 18:20מיקאל בוזגלו

בוזגלו (בתמונה משמאל) וכהן מבעלי הסטארטאפ HashWare יכהנו גם במועצת המנהלים של פרויקט ישראקוין ההולכת ונבנית בימים אלה.

Telecom News היה הראשון להכריז על המטבע ישראקוין - כאן, על יציאתו לדרך באופן רשמי כולל עדכונים יומיים - כאן, על הכללתו לראשונה ב-coinmarketcap.com כולל עדכונים יומיים - כאן, על מהלך התנהלותו כולל עדכונים יומיים - כאן, על ארנק ישראקוין - כאן, על הרישום והחלוקה של ישראקוין לבתי עסק בארץ - כאן, ועל כך שהוא נחשב כמטבע וירטואלי לאומי בולט - כאן.

עתה התקבל במערכת הדיווח, שפרוייקט ישראקוין מצרף לשורותיו את מיקאל בוזגלו ושלום כהן שלום כהן(בתמונה משמאל) מבעלי חברת הסטארטאפ  HashWare, שקידמו רבות את מטבע הביטקוין בישראל ומתעתדים להוות את חוד החנית לקידום מטבע הישראקוין בקרב הקהל הרחב וחברות בישראל.

מיקאל בוזגלו ושלום כהן יעסקו במשולב בנושאי התקשורת, הבאת המטבע לתודעה הציבורית והטמעתו כאמצעי תשלום בחברות גדולות, מימוש מערכות סליקה, הטמעת ישראקוין במכונות כספומט, חוות כרייה כשירות ענן, כמו גם ייעוץ שוטף להנהלת הפרויקט.

הם יכהנו גם במועצת המנהלים של פרויקט ישראקוין ההולכת ונבנית בימים אלה. מועצת המנהלים תכלול 9 חברים ובסמכותה תהיינה החלטות הנוגעות למימוש תוכנית ישראקוין, פיתוחה העתידי וניהול משותף של מטבעות הישראקוין המיועדים לחלוקה לקהל, לעסקים ולמימוש שאר תוכנית ישראקוין לטווח הארוך.

כחלק מעשייה משותפת של HashWare עם חברת Coin Commerce בתחום סליקת ביטקוין, תוסיף Coin Commerce את מטבע הישראקוין לפלטפורמת הסליקה שלה המשמשת כבר עסקים רבים בישראל לסליקת מטבע הביטקוין. בכך יהפוך ישראקוין למטבע יותר שמיש לבתי עסק הצריכים פתרון סליקה לאתרים, לקופות, מכשור POS וכיו"ב.

ראוי לציין, שחברת ההזנק HashWare הובילה להטמעת הביטקוין בבתי עסק רבים ביניהם רהיטי קיבוץ השלושה על כך דיווחנו - כאן, אתר הסחר "שילוב מתוק" על כך דיווחנו - כאן, מרכז רפואי לשן ולסת על כך דיווחנו - כאן, רשת סנטר האוס על כל דיווחנו - כאן, אתר התיירות Hotels.co.il על כך דיווחנו - כאן, וגם אצל פרילנסרים כמו חנוך בודין הזכור מהישרדות הפיליפינים או מירל רזניק הכנר.

אין ספק, שניסיונם הרב בתחום הטמעת הביטקוין יועיל מאד לפרויקט ישראקוין.

 
ישראקוין

 



 
 
Bookmark and Share