Telecom News - פריון ממנה את אורי גילים כראש חטיבת Codefuel

פריון ממנה את אורי גילים כראש חטיבת Codefuel

דף הבית >> מינויים >> פריון ממנה את אורי גילים כראש חטיבת Codefuel
פריון ממנה את אורי גילים כראש חטיבת Codefuel
מאת: מערכת Telecom News, 22.6.14, 09:56אורי גיליאם

פריון נטוורק הודיעה היום על הצטרפותו של אורי גילים לחברה כנשיא חטיבת Codefuel, החל מה-8.7.14. גילים כיהן בעבר כראש חטיבת AOL Messaging, מנכ"ל ICQ, ועד לאחרונה מנכ"ל חברת BIScience העוסקת בפרסום ואנליזה מבוססי-מידע.

ג'וזף מנדלבאום, מנכ"ל פריון: "אני נרגש מאוד מהצטרפותו של אדם בעל כישרון וניסיון כמר גילים לחטיבת Codefuel. גיליאם הוא מנהל מנוסה בעל ניסיון רב בתעשיית האינטרנט והפרסום, והאדם הנכון להזנקת פריון לשלב הבא בהתפתחותה. בנוסף,  עבד גילים בחברות אינטרנט גדולות כמו  AOLויש לו את הידע והכלים לניהול פעילויות גדולות בפריסה עולמית, תוך שמירה על אווירת חדשנות של סטארטאפ. לאורי גילים יכולות ניהול מוכחות והוא אהוד ומכובד בקרב כל האנשים איתם עבד בעבר. אני בטוח, שהוא יוסיף לחברה עומק ניהולי משמעותי לצוות ההנהלה שלנו ואני מצפה להתחיל לעבוד יחד איתו בקרוב".

אורי גילם: "אני מכיר את ג'וזף מזה שנים רבות ושמח על ההזדמנות להצטרף אליו ולשאר צוות פריון. הבנייה של עסק גדול, יציב וצומח בתעשיית האינטרנט והסלולר בישראל היא הגשמת חזון רב-שנים שלי. אני נפעם מהזכות להצטרף ולהיות חלק מהגשמת החזון. הפוטנציאל של נתח השוק של פריון הוא משמעותי, כפלטפורמת טכנולוגיה מקצה לקצה למפתחים המסייעת להם בקידום, מונטיזציה ואופטימיזציה של המוצרים שלהם".
 
אורי גילים הוא בוגר הטכניון, אותו סיים בשנת 1985 עם תואר ראשון בהנדסת מחשבים. הוא החל את הקריירה שלו באינטל, שם כיהן במגוון תפקידי מחקר ופיתוח ושיווק טכני במשך 7 שנים. לאחר מכן הוא עבד במשך 11 שנים בגילת רשתות ובחברות הבת שלה, שם כיהן כסמנכ"ל לתחום הפס הרחב, סמנכ"ל תפעול וסמנכ"ל מערכות מידע ראשי. לאחר מכן מונה מונה לתפקיד מנכ"ל ICQ (חברה מקבוצת AOL), שם התקדם לתפקיד ראש חטיבת המסרונים של AOL והיה אחראי על למעלה מ-200 עובדים ברחבי העולם. לאחר 6 שנים ב-AOL, החל לכהן כמנכ"ל חברת BIScience, ספקית פתרונות אימות, מדידה ואנליזה לפעילויות פרסום באינטרנט ובסלולר. בשנה האחרונה הוא שימש כיועץ, חונך וחבר דירקטוריון במספר חברות סטארטאפ בתעשיית האינטרנט והסלולר.
 

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share