Telecom News - הצלחה מפתיעה למשלחת חברות ישראליות שנבחרו ע"י וודפון-גרמניה

הצלחה מפתיעה למשלחת חברות ישראליות שנבחרו ע"י וודפון-גרמניה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הצלחה מפתיעה למשלחת חברות ישראליות שנבחרו ע"י וודפון-גרמניה
הצלחה מפתיעה למשלחת חברות ישראליות, שנבחרו ע"י וודפון-גרמניה לבחינת שילוב פתרונותיהן במערך הפתרונות של ענק התקשורת העולמי
מאת: מערכת Telecom News, 27.6.14, 12:00MIW LOGO
 
וודפון-גרמניה הצטרפה לטרנד העולמי, שמציב תחרות של חברות טכנולוגיה ותקשורת המובילות בעולם לקליטת טכנולוגיות ישראליות מלהיבות.
 
באירוע, שיזמה חברת וודפון (Vodafone) גרמניה (חברת תקשורת ומפעילת סלולר, הקבוצה השנייה בגודלה בעולם הסלולר, עם מחזור מכירות של מעל ל-10 מיליארד יורו בשנה בגרמניה), ביחד עם חברת הייעוץ מרקטינג אינווישן הישראלית – MIW בחרו נציגי וודפון ב-10 חברות טכנולוגיה ישראליות מתוך כ-50, שהוצגו בפניהם ונבחנו ע"י מנהלי החטיבות השונות של וודפון.
 
Telecom News, שנתנה חסותה לאירוע, צילמה וסיקרה את האירוע: התמונות כאן.
 
דוד חוה דוד חווה(בתמונה משמאל), מנכ"ל חברת MIW: "הצוות הישראלי כמו גם חברתNGN Europe  הגרמנית, רואים בשנתיים האחרונות מגמה ברורה של חיזוק המעורבות והחיזור של חברות גרמניות אחרי טכנולוגיות ואיתור הזדמנויות מישראל.
 
לאור הצלחת האירוע, מתכוונת הנהלת וודפון להמשיך ולקיים אירועים דומים, כשהמיקוד יהיה בתחומים הבאים: Smart Identity and Security Smart Localization Cloud Services Wearable Technologies & Surrounding interfaces  ועוד". 

במהלך האירוע הציגו 10 החברות הישראליות הבאות, שורה של פתרונות מתקדמים:
 
CTERA הציגה פלטפורמה לשירותי אחסון ענן, הראשונה ויחידה מסוגה בתעשייה לעולם העסקים מכל סדר גודל. הפתרון נמצא כבר בשימוש נרחב ע"י החברות הגדולות בעולם וספקי שירותי ענן מובילים. CTERA מאפשרת להפוך תשתית ענן פרטית או ציבורית לשירותי דאטה מאובטחים וסקלביליים המספקים צרכי אחסון, גיבוי ושיתוף קבצים של משתמשים עסקיים.
 
SMUFS הציגה סורק טביעות אצבע קומפקטי המתממשק למכשיר הנייד באמצעות טכנולוגיות מגוונות דוגמת: Bluetooth ,Wi-Fi או USB . חברת SMUFS מאפשרת זיהוי 1:N באתרים רחוקים בהם החיבור לאינטרנט או למחשבים מוגבל. הזיהוי הביומטרי הוא מהיר, מדויק ומאובטח ומתבצע דרך שרת ביומטרי הפועל על גבי רשת ה-GPRS. פתרון SMUFS מתמודד עם אתגרים מזיהוי עצמאי (מאגר פנימי) ועד זיהוי מול מאגר AFIS נרחב. SMUFS יכול לשמש גם כסורק USB שולחני.
 
Jacada הוותיקה הציגה  פתרונות מתקדמים לייעול מערכי מוקדי השרות ברחבי העולם ומספקת כלים רבים לשיפור יעילות נציג השרות וחווית הלקוח. בין היתר פותרת  ג'קדה את "כאב ה- IVR" ע"י התממשקות לשרת ה-IVR של החברה ומתן יכולת ללקוח לקבל את אותו תפריט IVR קולי, רק באופן ויזואל (Visual-IVR). כך, יוכל הלקוח לגלוש בתפריט בזמן אמת ובפחות זמן מכל מכשיר נייד ולהתקשר עם מרכז השירות כאשר יידרש,  בעוד גלישתו הקודמת מוצגת לנציג המטפל לשם קיצור זמן השיחה. 
 
e2c הציגה את המוצר הראשון שלה – בייסיק סמארטפון: שילוב של חומרה "מהמדף" (כל אנדרואיד) עם מערכת ההפעלה למבוגרים של e2c, כוללת ממשק פשוט וקל למבוגרים, ממשק לחיצות ייחודי המונע לחיצות שגויות, מקלדת למבוגרים, אפשרות להשתלטות מרחוק על המכשיר ע"י בני המשפחה ושירות הלקוחות ועוד.
 
PureSight הנחשבת למובילה עולמית בפתרונות הגנה על ילדים באינטרנט, הציגה אפליקציה לסמארטפונים וטאבלטים של הילדים, תוכנה למחשבים האישיים ולפטופים וכן סמארטפון "בטוח" ייעודי לילדים בגילאים 6 – 16 שנים. מוצרי החברה מעניקים לילדים סביבה מקוונת נקייה מתכנים בלתי ראויים, מבריונות דיגיטלית ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק ומצריכה מוגזמת של זמן מסך. להורים, מציעה החברה פורטל ידידותי וקל לשימוש לניהול כלל המכשירים המוגנים ולמעורבות הורית בפעילות ילדיהם ברשת.  
 
Gini-Apps הציגה את יכולותיה באספקת פתרונות יצירתיים, חדשניים טכניים על מנת לספק יישומים פונקציונליים, מבריקים, מתוכננים היטב לעולם האפליקציות לסלולר.
 
InsFocus הציגה את הפתרון הייחודי, אותו היא פיתחה ומוכרת בישראל ובעולם, לתחום המודיעין העסקי, בפרט לעולם הביטוח הכולל מודל נתוני ביטוח, שנבנה מראש ומכיל מאות מוגדר מראש של KPI, מדידות, תבניות דו"ח ועשרות תסריטים, שנבנו מראש.
 
FeedBox הציגה פתרון ייחודי למרכזי קניות/מבקרים: מסכי המגע בעלי ממשק משתמש נוח 2-4 לחצנים, שמציגים ללקוח מספר שאלות קצרות כשהתשובה לגביהן היא: מרוצה/לא מרוצה. כל תוצאות המשוב מגיעות ישירות למחשב המנהל, שרואה בזמן אמת את שביעות רצון לקוחותיו.
 
Nation-E הציגה את פתרונותיה המהפכניים המאפשרים בקרה, שליטה וחסכון באנרגיה למתקנים רגישים ולארגונים מסחריים בינוניים-גדולים. 
 
Beyond-Security הציגה את המערכת הנחשבת לאחת המתקדמות בעולם לאיתור חורים ופרצות אבטחת מידע ברשתות מבוססות IP, בצורה אוטומטית ויום יומית.
 
Vodafone Logo



 
 
Bookmark and Share