Telecom News - רעידון - אפליקציה בחינם לניטור רעידות אדמה בישראל

רעידון - אפליקציה בחינם לניטור רעידות אדמה בישראל

דף הבית >> תוכנות חופשיות >> רעידון - אפליקציה בחינם לניטור רעידות אדמה בישראל
מאת: מערכת Telecom News
27/06/14,  00:11
מטרת / הייעוד של התוכנה: ניטור רעידות אדמה.
שם התוכנה: רעידון - ניטור רעידות אדמה בישראל
קישור להורדה: לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם לאייפון מקבצת נתונים מהאינטרנט, מהמכון הגיאופיסי בישראל וגם מזה בארה"ב, שעוקבים אחר רעידות אדמה באופן גלובלי ע"ס מאות חיישנים. היא מציגה את עוצמות רעידות האדמה בארץ וגם רעידות חזקות מ-6 בסולם ריכטר בעולם. זאת, בטבלה, ו,בציון ע"ג מפות ובמציאות מורחבת המאפשרת למשתמש באפליקציה לכוון את המצלמה מסביבו ולמצוא היכן הן התרחשו ומתי. יש רכישה בתוך האפליקציה להסרת פרסומות ולגישה לרשימת 20 רעידות אחרונות.

עדכון 25.12.15: במקום האפליקציה הנ"ל מומלץ השימוש באפליקציות גלובליות בחינם לאנדרואיד ולאייפון שמעדכנות בזמן אמת לגבי כל רעידת אדמה בעולם (כולל בארץ). יש להגדיר את המיקום והאפליקציות בתמורה תיתנה התראות פוש על כל אירוע סיסמולוגי המתרחש ברדיוס שנקבע. 

למשל:  Earthquake Alert לאנדרואיד,  או Yurekuru call לאייפון, או Quakes - Earthquake Notifications לאייפון, או Gempaloka למכשיר Blackberry, או Earthquake Monitor לאייפון, או Eartquake לאייפון, או Earthquake Network לאנדרואיד, או MyShake earthquake app לאנדרואיד (מומלצת). 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share