Telecom News - מתחם MESH במודיעין מציע חודש חינם לסטארטאפים שהתארחו בגוגל קמפוס

מתחם MESH במודיעין מציע חודש חינם לסטארטאפים שהתארחו בגוגל קמפוס

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מתחם MESH במודיעין מציע חודש חינם לסטארטאפים שהתארחו בגוגל קמפוס
מתחם MESH במודיעין מציע חודש חינם לסטארטאפים שהתארחו בגוגל קמפוס
מאת:  מערכת Telecom News , 8.7.14, 13:55
משה פורת
לאחר שנודע כי גוגל תפסיק לארח סטארטאפים במתחם בבעלותה בתל אביב, מציעים במתחם היזמים MESH לארח את היזמים.
 
מתחם היזמים MESH במודיעין פותח את שעריו בפני חברות הזנק, שהתארחו עד כה בגוגל קמפוס. המתחם, בו ממוקמות כ-25 חברות סטארטאפ מתחומי המובייל, סייבר, מדיה ועוד, הוקם לפני כחצי שנה (כפי שדיווחנו בפירוט – כאן), ומוביל כיום את זירת חברות הסטארטאפ באזור. לאור השינויים, שנודעו אמש, באירוח החברות במתחם גוגל קמפוס, (גוגל מפנה את הסטארטאפים לטובת Waze), מציעים ב- MESH ליזמים וחברות סטארטאפ להתארח במתחם ואף מציעים חודש חינם של אירוח במקום.

המתחם ממוקם באזור התעשיה של מודיעין, סמוך לתחנת הרכבת "פאתי מודיעין" ומאפשר ליזמים מכל רחבי הארץ להגיע אליו וממנו בקלות ובנוחות.

משה פורת, (בתמונה), מנכ"ל MESH: "לאור המצוקה, שנוצרה כרגע אצל חברות הממוקמות בגוגל, אנו רואים הכרח לסייע לחברות הנמצאות כרגע במצוקה של מקום. הצלחנו להקים כאן אקוסיסטם של חברות מגוונות וקהילה של מנטורים ומשקיעים, שבהם אפשר להסתייע ולהתקדם. במודיעין יש היום הון אנושי עצום, שיכול בקלות לסייע למיזמים. הלוקל פטריוטיות שלנו והקהילה הייחודית, שנבנתה כאן, יכולים לתת ערך מוסף גדול הרבה יותר מעוד חלל עבודה בתל אביב".
 
MESH, בראשותו של משה פורת, הוא מתחם עבודה ומקום מפגש ואירועים לסטארטאפים, משקיעים, נותני שירותים ופעילים בתעשיית החדשנות הישראלית. MESH ממוקמת באזור התעשייה של מודיעין ומאכלסת כיום כ-25 חברות וסטארטאפים, מתחומי המובייל, סייבר, מדיה ועוד.  MESH מציג חזון ייחודי לאזור, שבבסיסו האמונה, שהחדשנות, המקוריות וההעזה לא עוצרות בגבולות המוניציפליים של תל אביב.



 
 
Bookmark and Share