Telecom News - הוט: אייל קרמר מונה לסמנכ"ל שירות לקוחות ואבנר קריב לסמנכ"ל טכנולוגיות

הוט: אייל קרמר מונה לסמנכ"ל שירות לקוחות ואבנר קריב לסמנכ"ל טכנולוגיות

דף הבית >> מינויים >> הוט: אייל קרמר מונה לסמנכ"ל שירות לקוחות ואבנר קריב לסמנכ"ל טכנולוגיות
הוט: אייל קרמר מונה לסמנכ"ל שירות לקוחות ואבנר קריב לסמנכ"ל טכנולוגיות
מאת: מערכת Telecom News, 9.7.14, 14:00אייל קרמר

HOT הודיעה הבוקר על 2 מינויים חדשים בהנהלת הקבוצה.

אייל קרמר, (42), ימונה לתפקיד סמנכ"ל שירות הלקוחות של החברה.  בתפקידו האחרון כיהן קרמר כממלא מקום זמני למנכ"ל באלקטרה מוצרי צריכה וכסמנכ"ל בכיר בחברה. קודם לכן כיהן כסמנכ"ל ומנהל חטיבת שירות הלקוחות של חברת אלקטרה מוצרי צריכה במשך 7 שנים. מערך שזכה בשנים האחרונות למספר פרסי הצטיינות בשירות.

קרמר מביא עמו לתפקיד ב-HOT ניסיון רב בהובלת שינויים וניהול של מערכי שירות ואיכות מתקדמים. הוא ניהל מערך שירות ארצי עתיר כוח אדם לרבות את מערך השירות הטלפוני של החברה, המערך הלוגיסטי ומערך הטכנאים בפריסה ארצית.

קרמר בוגר ומוסמך בכלכלה ומנהל עסקים, ממכללת רופין ורס"ן במילואים.

אבנר קריב, (36), ימונה לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות ותפעול בחברה, קריב שימש במרוצת 3 השנים האחרונות במספר תפקידים בחברה. בתפקידו האחרון שימש כראש מערך התפעול ומטה הטכנולוגיות, במסגרת תפקידו הוביל את פריסת ה-200 מגה והוביל את הפיתוח אבנר קריבהטכנולוגי של הקופסה החדשה ה-HOTFiberBox.

קריב בוגר תואר ראשון בכלכלה ובניהול במסלול האקדמי המכללה למנהל ראשון לציון, ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון. 
 
אילן צחי, מנכ"ל HOT: "אני משוכנע, שמינויים מקצועיים אלה יוסיפו עצמה וניסיון להנהלת HOT. אני סמוך ובטוח, שאייל כבעל ניסיון נרחב בתחום השירות ללקוח יצעיד את חטיבת השירות שלנו קדימה, ושחטיבת הטכנולוגיות בניהולו של אבנר, תעמוד בהצלחה באתגרים, שנכונו לה, וביחד נמשיך לאתגר את השוק".
 


 
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 



 
 
Bookmark and Share