Telecom News - אפל ויבמ מגבשות שיתוף פעולה ייחודי

אפל ויבמ מגבשות שיתוף פעולה ייחודי

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> אפל ויבמ מגבשות שיתוף פעולה ייחודי
אפל ויבמ מגבשות שיתוף פעולה ייחודי
מאת: חיים חביב, 16.7.14, 19:30שני המנכ"לים הולכים יחדיו...

IBM ו-Apple תובלנה יחדיו מהלך לשינוי עולם המובייל בארגונים תוך שילוב יכולות ה-Big Data והניתוח האנליטי של יבמ, ועוצמת מכשירי ה-iPhone וה-iPad של אפל.

אפל ויבמ תשתפנה פעולה בפיתוח אפליקציות עסקיות המיועדות לשנות את עולם העבודה הניידת בארגונים, תוך שילוב יכולות ה-Big Data והניתוח האנליטי של יבמ מצד אחד ועולם מכשירי ה-iPhone וה-iPad מצד שני.

שיתוף הפעולה הבלעדי, עליו הסכימו אפל ויבמ, נועד לעצב מחדש את אופן העבודה בארגונים ולהתמודד עם האתגרים המרכזיים הניצבים בפני תעשיית מכשירי הקצה הניידים. בהודעה משותפת ל-2 החברות הוצג היעד: התנעת שינוי עסקי מקיף המונע ע"י טכנולוגיות מובייל ב-4 תחומי ליבה.

יבמ ואפל תפתחנה קטגוריה חדשה של יותר מ-100 פתרונות ייעודיים למגוון מגזרי משק ותעשייה ובכלל זה אפליקציות חדשות לחלוטין למכשירי iPhone ו-iPad.

יבמ תציע שירותי ענן ייחודיים המותאמים במיוחד למערכת ההפעלה iOS ובכלל זה שירותי ניהול מכשירי קצה, אבטחה, ניתוח אנליטי ושילוב כלי מובייל במערכות מחשוב ארגוני.

שיתוף הפעולה בין יבמ לאפל יכלול גם שירות חדש תחת שם המותג AppleCare, שיציע פתרונות מותאמים לארגונים ותמיכה בפתרונות אלה.

חבילות שירות ומוצרים חדשים של יבמ, תצענה שירותי תפעול של מכשירים, ניהול אספקה וניהול מערכות.

פתרונות MobileFirst החדשים של יבמ לסביבת iOS ייבנו במסגרת שיתוף פעולה בלעדי בין אפל ויבמ, שנשען על העוצמות הייחודיות של 2 החברות, כל אחת בתחומה. יבמ מביאה לפעילות המשותפת את יכולותיה בתחום ה-Big Data והניתוח האנליטי, יחד עם יותר מ-100,000 יועצים, מומחי תעשייה ומפתחי תוכנה. אפל תישען על ניסיונה בבניית חוויית משתמש ייחודית, שמשלבת חומרה ותוכנה יחד עם הפלטפורמה למפתחים וקהילת המפתחים הפועלת בסביבת iOS.

במסגרת השת"פ תיבננה אפליקציות המסוגלות לשנות מן היסוד את אופן הפעילות של עסקים ועובדים העושים שימוש במכשירי iPhone ו-iPad. כך, יוכלו חברות ועסקים להגיע לרמות חדשות של יעילות ולהעצים את שביעות רצון הלקוחות, מהר יותר וקל יותר מאי-פעם.

במסגרת ההסכם להפעלת סביבת MobileFirst ל- iOS, תמכור יבמ מכשירי iPhone ו-iPad עליהם מותקנים פתרונות ייעודיים למגוון תחומי תעשייה, ללקוחות עסקיים ברחבי העולם.

טים קוק, מנכ"ל אפל: "מכשירי iPhone ו-iPad שינו את האופן בו עובדים אנשים עם יותר מ-98% מחברות פורצ'ן 500, ו-92% מ-500 החברות הגדולות בעולם, שעושות כיום שימוש במכשירי iOS. לראשונה אי-פעם, אנו מגישים אל קצות אצבעותיהם של משתמשי iOS את היכולות המוכרות של יבמ בתחום הניתוח האנליטי של Big Data, תוך פתיחת אפשרויות נרחבות בשוק בפני אפל. זהו צעד רדיקאלי לארגונים  ומשהו שרק אפל ויבמ מסוגלות לספק".

ג'יני רומטי, יו"ר יבמ, הנשיאה ומנכ"לית החברה: "יישומי מובייל, בשילוב עם תופעות ה-Big Data והענן  משנים את עולם העסקים ואת התעשייה שלנו באופן היסטורי ומאפשרים לאנשים להגדיר מחדש את העבודה, תחומי התעשייה שלהם ומקצועותיהם. הברית עם אפל תישען על המומנטום של יבמ בהבאת חידושים אלה אל לקוחותיה בכל העולם, ותמנף את עמדתה המובילה של יבמ בתחום הניתוח האנליטי, ענן המחשוב, התוכנה והשירותים. אנו נלהבים לחבור עם אפל, שהחדשנות שלה שינתה את חיינו בדרכים הנתפסות כיום כמובנות מאליהן – ועדיין איננו יכולים לתאר לעצמנו חיים בלעדיהן. הברית שלנו תחולל את אותו שינוי באופן בו אנשים עובדים, מגזרי תעשייה מתנהלים וחברות פועלות ומבצעות".

יבמ ואפל מחזיקות בחזון משותף, שעיקרו להעניק לאנשי המקצוע בעסקים בכל מקום בו הם נמצאים, את היכולות הייחודיות למכשירי iPad ו-iPhone בשילוב עם הידע הייחודי לחברה ולעסק, הנתונים, כלי הניתוח האנליטי וכלי ניהול זרימת העבודה. העבודה מתמקדת במיוחד בפיתוח פתרונות ניידים המיועדים לשנות את פני העסק.

סביבת MobileFirst ל-iOS של יבמ תציע סוג חדש של "אפליקציות ייחודיות לעסקים", שמתמקדות, בין השאר, בתחומי תעשייה ובבעיות עסקיות מוגדרות בעולם הקמעונאות, שירותי הבריאות, הבנקאות, הנסיעות, התיירות והתובלה, התקשורת והביטוח. פלטפורמת MobileFirst ל-iOS תציע שירותים נדרשים ליכולות ארגוניות מקצה לקצה, החל מניתוח אנליטי, ניהול זרימת עבודה ואחסון בסביבת ענן ועד לניהול צי מכשירים ברמה כלל-ארגונית, אבטחה ושילוב מכשירים, מערכות ויישומים. הכלים המשופרים לניהול סביבת מובייל כוללים היצע אפליקציות פרטי אותו ניתן להפעיל בסביבה הארגונית, אבטחת נתונים ותנועות עסקיות וחבילת כלים לשיפור פריון העבודה הארגוני. בנוסף על , שיותקנו באתר הלקוח, יהיו כל הכלים והשירותים החדשים זמינים גם בסביבת Bluemix - פלטפורמת הפיתוח של יבמ לעולם הענן, כמו גם בשוק יישומי הענן של יבמ.

שירות AppleCare לארגונים יעמיד סיוע רצוף במתכונת 24/7 של קבוצת שירות הלקוחות של אפל, בשילוב שירותים באתר הלקוח המסופקים ע"י מומחי יבמ.

חבילות שירותים ארוזות, אותן מציגה עתה יבמ, כוללות חבילת ניהול אספקת מכשירים וניהול מכשירים ומערכות הפעלה, תפעול וניהול למכשירי iPad ו-iPhone, לרבות אופציות חכירה של ציוד זה.

מערכת ההפעלה iOS 8 של אפל, שהוצגה בכנס המפתחים העולמי של אפל ביוני, ותהיה זמינה בהמשך השנה, היא המהדורה הגדולה ביותר מאז השקת App Store וכוללת שורת כלים ויכולות ייחודיות, בצד כלים המאפשרים למפתחים לבנות דור חדש של אפליקציות מדהימות. במסגרת הפנייה לארגונים, מציעה iOS 8 מודל חדש לאספקת שירותי טכנולוגיות נתונים לכוח עבודה נייד באמצעות שיפור אופן החיווי למשתמשים לגבי הגדרות התצורה של מכשיריהם, הניהול השוטף או הגבלת הביצוע של פעולות מסוימות, תוך הרחבת מסגרת האבטחה ויכולות הניהול, ושיפור היצרנות.
 
טים קוק, מנכ"ל אפל, וג'יני רומטי, יו"ר, נשיאת ומנכ
טים קוק, מנכ"ל אפל (מימין), וג'יני רומטי, יו"ר, נשיאת ומנכ"לית יבמ (משמאל) צועדים יחדיו אחרי ההסכם...
קרדיט צילום: Paul Sakuma/Feature Photo Service for IBM 



 
 
Bookmark and Share