Telecom News - עודד סלומי מנכ"ל Visa אירופה בישראל אחראי על פעילות ויזה אירופה במלטה

עודד סלומי מנכ"ל Visa אירופה בישראל אחראי על פעילות ויזה אירופה במלטה

דף הבית >> מינויים >> עודד סלומי מנכ"ל Visa אירופה בישראל אחראי על פעילות ויזה אירופה במלטה
עודד סלומי מנכ"ל Visa אירופה בישראל יהיה אחראי על פעילות Visa אירופה במלטה
מאת: מערכת Telecom News, 28.7.14, 11:44עודד סלומי

Visa אירופה מרחיבה את סמכויותיו של מנכ"ל Visa אירופה בישראל והודיעה, שמעתה יפעל בנוסף על תפקידו בישראל גם כאחראי על פעילות Visa אירופה במלטה.

ויזה אירופה עוסקת בטכנולוגיית תשלומים ב-37 מדינות באירופה. באירופה יש 500 מיליון כרטיסי ויזה. מאז שנת 2004 משמשת ויזה אירופה כחברה נפרדת מחברת ויזה בע"מ. 2 החברות פועלות בשיתוף פעולה כדי לאפשר תשלומי ויזה גלובליים.

עודד סלומי, נתמנה לתפקיד מנכ"ל Visa אירופה בישראל במרץ 2010 ועתה הוא יהיה כאמור, אחראי על ניהול כלל הפעילות במלטה, שהיתה עד כה מנוהלת בידי המשרד של Visa אירופה באיטליה. מלטה נחשבת כיום לשער כניסה לאירופה עבור חברות שונות גם בתחום התשלומים ופיננסים.

עודד סלומי הוא בוגר תואר ראשון מאוניברסיטת Harvard ובוגר הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת פנסילבניה. טרם הצטרפותו ל-Visa  אירופה הוא שימש דירקטור פיתוח עסקי ב-modu במשך שנתיים ולפני כן שימש כיזם ומנכ"ל בחברות העוסקות בפתרונות דיגיטליים בארצות הברית. את ניסיונו המשפטי צבר במשרד הרצוג פוקס נאמן, במשרד עו"ד יגאל ארנון ובמשרד עורכי דין בוולסטריט, בדגש על עסקאות בינלאומיות.  כיום סלומי מכהן גם כנשיא מועדון בוגרי אוניברסיטת Harvard בישראל.
 
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share