Telecom News - MIRAGE -Camera Messaging-אפליקציה חינם למשלוח מסרים ע"י מצלמה

MIRAGE -Camera Messaging-אפליקציה חינם למשלוח מסרים ע"י מצלמה

דף הבית >> תוכנות חופשיות >> MIRAGE -Camera Messaging-אפליקציה חינם למשלוח מסרים ע"י מצלמה
מאת: מערכת Telecom News
31/07/14,  00:03
מטרת / הייעוד של התוכנה: מובלי הישראלית www.mobli.com , פלטפורמה חברתית  לשיתוף בתמונות, בסרטוני וידיאו ובשידורים חיים, הודיעה אמש על השקתה של MIRAGE , אפליקציה חדשה ועצמאית לשליחת מסרים באמצעות מצלמה. האפליקציה מעניקה למשתמשיה דרך קלה ביותר לשליחת מסרים הכוללים תמונות וסרטוני וידיאו באורך מספר שניות בלבד.
שם התוכנה: MIRAGE - Camera Messaging
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם, שפותחה בדגש על פשטות, מבוססת על עיקרון הנקישה היחידה ולכן ניתן לגשת בה לכל הפונקציות העיקריות בנקישה או לחיצה בודדת. בדומה לחיים בעולם האמיתי, שבהם אנשים מנהלים שיחות חד-פעמיות שאינן מוקלטות, גם המסרים המיידיים באפליקציה נמשכים שניות ספורות בלבד.

אנשי הקשר של המשתמש מתווספים אוטומטית לאפליקציה מרשימת אנשי הקשר שבמכשיר הטלפון שלהם. בדרך זו, יכולים המשתמשים לשלוח לחבריהם מסרי קול, טקסט, וידיאו או תמונה באופן מיידי, בין אם החברים התקינו את האפליקציה ובין אם לא.

כמו כן, ממשק המשתמש של MIRAGE הוא פשוט ביותר וחף מכל סיבוכים ותפריטים לא נחוצים. צילום תמונה ושליחתה מתאפשרים בנקישה אחת בלבד על תמונת הפרופיל של איש הקשר. בדומה לכך, המשתמשים יכולים לשלוח גם סרטון וידיאו: החזקה של האצבע לכמה שניות על תמונת איש הקשר תאפשר להקליט סרטון באורך של עד 15 שניות. כשהמשתמש מרים את אצבעו מתמונת הפרופיל, סרטון הוידיאו נשלח מייד.

עיקרון הפשטות מיושם בכל תכונותיה של האפליקציה, המבוססות על מחוות נקישה אחת:
·         נקישה על איש קשר לשליחת תמונה.
·         נקישה על איש הקשר והחזקת האצבע עליו לשליחת סרטון וידיאו.
·         נקישה כפולה על תמונת המסך להוספת טקסט.
·         נקישה על תמונת המסך למעבר בין המצלמה הקדמית לאחורית.

באמצעות MIRAGE , כל אנשי הקשר של המשתמש זמינים לו מיידית. אנשי הקשר הפופולריים ביותר יופיעו בתחילת הרשימה. אם איש קשר מסוים לא התקין את אפליקציית MIRAGE , נשלחת לו הודעת SMS עם קישור לתצלום או לסרטון הוידיאו. אל הקישור ניתן להיכנס באמצעות הדפדפן של המכשיר הסלולרי. חווית הגלישה בדפדפן משחזרת את חווית המשתמש באפליקציה במדויק ומאפשרת למשתמשי MIRAGE לשלוח מסרים מצולמים לכל אנשי הקשר במכשיר הטלפון שלהם.

לסיכום:

MIRAGE היא אפליקציה בחינם מהנה ואינטואיטיבית לשליחת מסרים באמצעות מצלמה. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לשלוח לכל אנשי הקשר שלהם מסרי קול, טקסט, וידיאו ותמונה לא מוקלטים באורך מספר שניות בלבד. הודות להתמקדות ניכרת במהירות ובפשטות, מתירה MIRAGE למשתמשיה לשלוח תמונות וסרטוני וידיאו לכל נמען, גם אם זה האחרון לא התקין את האפליקציה. בנקישה אחת בלבד, ניתן להוסיף מסרי קול או טקסט לתמונות ולסרטונים.

משה חוגג, מנכ"ל mobli "בנינו את MIRAGE ככלי לשליחת מסרים, שביכולתו להרחיב את טווח היריעה של השיחות אותן אנו מנהלים בין כה וכה בעולם האמיתי מדי יום, שהן גם פשוטות וגם לא מוקלטות. הטכנולוגיה מאפשרת לנו לשלוח מסרים זריזים וארעיים לכל אחד, ללא תלות במערכת האקולוגית של האפליקציה".

מסך MIRAGE
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share