Telecom News - מטוטלת: רוסיה שוב הולכת לאסור על שימוש בביטקוין

מטוטלת: רוסיה שוב הולכת לאסור על שימוש בביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> מטוטלת: רוסיה שוב הולכת לאסור על שימוש בביטקוין
מטוטלת: רוסיה שוב הולכת לאסור על שימוש בביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 2.8.14, 13:01ביטקוין ברוסיה

סוכנויות חדשות ברוסיה דיווחו היום, שמשרד האוצר הרוסי מכין חוק מפורט האוסר שימוש במטבעות קריפטוגרפיים.

הבנק המרכזי ברוסיה מתכוון למסד איסור על תחליפים לרובל כולל המטבעות הווירטואליים ולפרט באיסור גם את מהות הפעולות שתנקטנה לגבי "תחליפי הכסף".

בין המגבלות האפשריות: איסור שימוש בביטקוין כאמצעי תשלום וגם בהמרות לרובל או למט"ח, אחריות פלילית ומנהלית לפעולות במטבעות הדיגיטליים והגבלת הגישה למקורות מידע לגביהם.

זאת מאחר שלדברי משרד האוצר הרוסי, המטבעות הווירטואליים יוצרים "כלכלת צללים" ועקב האנונימיות הטמונה בה , הם פופולריים ברכישת מוצרים לא חוקיים.

זו לא הפעם הראשונה, שרוסיה מסתערת בחורמה על המטבעות הקריפטוגרפיים. דיווחנו בפברואר השנה – כאן, שמשרד התובע הראשי ברוסיה הצהיר, שהביטקוין לא חוקי ורק הרובל מהווה הילך חוקי ברוסיה.

אולם, באפריל השנה צפו בעולם עתיד ורוד לביטקוין ברוסיה כפי שדיווחנו  - כאן, ורק בתחילת יולי השנה דיווחנו – כאן, שהרשויות מרככות את גישתן לביטקוין ושהבנק המרכזי הרוסי לא יפריע לשימוש בו, תוך שהוא אוסף מידע לגביו. נראה, ששלב איסוף המידע הסתיים והכיוון הולך בעקבות כך לאיסור על השימוש בו.

מסתבר, שלרשויות שונות ברוסיה יש גישות שונות לביטקוין והן משנות את ההתייחסות אליו חדשות לבקרים. לכן, אולי כדאי לקחת את ההודעה הזו בערבון מוגבל, כך שלא יהיה מפתיע לשמוע בעוד פרק זמן, שרוסיה שוב שינתה את דעתה.

עדכון 3.8.14: הירידה היום שהייתה בשער הביטקוין מיוחסת לאיסור הרוסי לעיל: 


 
איסור על הביטקוין



 
 
Bookmark and Share