Telecom News - יבמ רכשה את CrossIdeas האיטלקית

יבמ רכשה את CrossIdeas האיטלקית

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> יבמ רכשה את CrossIdeas האיטלקית
יבמ רכשה את CrossIdeas האיטלקית
מאת: חיים חביב, 4.8.14, 11:29אבטחה

החברה האיטלקית מפתחת תוכנת ניהול אבטחה, זהויות והרשאות.

יבמ הודיעה על רכישת יצרנית כלי האבטחה CrossIdeas הפועלת ברומא, איטליה. כלי ניהול האבטחה, שפיתחה החברה, שולטים בגישת משתמשים ליישומים ולנתונים בסביבה פנים ארגונית ובסביבת ענן. פרטי העסקה הכספיים לא פורסמו.

בעשור האחרון רכשה יבמ למעלה מתריסר חברות בתחום האבטחה, וביצעה השקעות נרחבות בפעילות מו"פ ממוקדת בתחום זה. השילוב בין חדשנות פנימית ובין רכש טכנולוגיות, מסייע ללקוחות יבמ בהתגוננות מפני איומים מתקדמים ובניהול סיכונים בעידן של שינוי טכנולוגי מדהים בהיקפו.

מערכת CrossIdeas מתמודדת עם דרישות אנשי ביקורת ומנהלי ציות וסיכונים בסיוע יכולות ייחודיות לניתוח אנליטי של תפקידי עובדים, ככלי ויזואליזציה לתצוגה אינטואיטיבית של מערך הרשאות הגישה והתאמתו לדרישות הרגולציה. המידע מסופק למשתמש בעזרת לוח מחוונים מרכזי לתחום הציות הרגולטורי ומאפשר לאנשי הביקורת להעריך את רמת הסיכון ופילוח המשימות וההרשאות במסגרת תפקידים מוגדרים ביישומים חוצי-ארגון. מחוונים אלה משופעים בנתונים ממגוון רחב של מאגרי זהויות משתמשים והרשאות גישה, לרבות אלה של מנהל זהויות האבטחה של IBM עצמה, IBM Security Identity Manager.

עוד טרם  הרכישה נכלל הכלי, שפותח ב-CrossIdeas, בתוכנית ""Ready for IBM Security Intelligence וכבר מאפשר ללקוחות יבמ להפעיל בקרת שליטה משולבת וניהול מחזור חיי משתמשים תוך מינוף סל מוצרי ניהול זהויות האבטחה (ISIM) של יבמ.

במסגרת סל מוצרי יבמ בתחום ניהול זהויות המשתמשים והגישה ליישומים, תציע CrossIdeas דור חדש של יכולות המסייע במזעור סיכונים, זיהוי ופילוח הפרות תפקידים. הגישה המונחית עפ"י תפיסה עסקית, מספקת כלי שליטה משולב וניהול כל מחזור חיי העובד במסגרת הארגון. כך לדוגמא, אפשרי מצב, שסוחר במניות במוסד פיננסי המקודם בתפקידו יקבל גישה למעמד של מאשר עסקות במסגרת מערכת חדשה תוך שמירה על הרשאות הפעילות במערכת קודמת. גישה כפולה זו עלולה להפר את עקרונות הפרדת התפקידים ופילוח הסמכויות בין דרגים שונים ולחשוף את הארגון לסיכונים ולתביעות של אי-עמידה בהוראות הרגולציה. הטכנולוגיה של CrossIdeas מאפשרת לגופי ביקורת ולמנהלים לאבחן את הבעיה ולתקן אותה טרם שהפכה לסיכון אבטחה בפועל.
 



 
 
Bookmark and Share