Telecom News - נחתו בישראל 2 דגמים חדשים בסדרת הטאבלטים ASUS MeMo Pad

נחתו בישראל 2 דגמים חדשים בסדרת הטאבלטים ASUS MeMo Pad

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> נחתו בישראל 2 דגמים חדשים בסדרת הטאבלטים ASUS MeMo Pad
נחתו בישראל 2 דגמים חדשים בסדרת הטאבלטים ASUS MeMo Pad
מאת: מערכת Telecom News, 8.8.14, 14:04ASUS MeMo Pad

MeMo Pad 7 ו-MeMo Pad 8 הם מחשבי לוח מתקדמים המציעים חווית בידור ניידת, ביצועים חזקים ומפרט טכני ברמה גבוהה. ל-2 המוצרים מעבד כפול מבית Intel, שמציע ריבוי משימות לצד היתרונות של מערכת ההפעלה Android מבית Google.
 
חברת ASUS, קונצרן המחשבים העולמי, מביאה לישראל 2 דגמים חדשים בסדרת ה-MeMo Pad הפופולרית: MeMo Pad 7 ו-MeMo Pad 8, מחשבי לוח מתקדמים המציעים חווית בידור ניידת, ביצועים חזקים ומפרט טכני ברמה גבוהה. ל-2 המוצרים מעבד כפול מבית Intel, שמציע ריבוי משימות לצד היתרונות של מערכת ההפעלה Android מבית Google, להנאה מצריכת תוכן בידורי בניידות מרבית עד 10 שעות שימוש רצופות.

2 הדגמים בסדרה מצוידים במסך מגע בגודל 7 אינץ' או 8 אינץ' הכולל את טכנולוגיית IPS לתצוגת HD בכל תנאי מזג אויר ותאורה בפנים או בחוץ, ממשק משתמש חדש ובלעדי ל-ASUS ה-ZenUI, עולם חדש של תפריטים, אייקונים, אפליקציות בלעדיות וצ'אט, הכל בעיצוב אינטואיטיבי, קל ונוח לשימוש.

בידור וסאונד: טכנולוגיית האודיו הבלעדית ASUS SonicMaster בשילוב רמקול קדמי מבטיחה צפייה בסרטונים והאזנה למוזיקה ברמה גבוהה.  קיים גם רכיב השמע   aptX  הפותר בעיות  באיכות הצליל. 2 המכשירים מאפשרים גם הזרמת תכני מולטימדיה באיכות גבוהה לטלוויזיה  או למסך חיצוני.

מצלמה: 2 הדגמים החדשים כוללים מצלמה אחורית ברזולוציה של 2 מגה-פיקסל, שמאפשרת לצלם תמונות באיכות גבוהה. במכשירים מותקנת גם מצלמה קדמית עם 0.3  מגה-פיקסל לתמונה טובה בווידאו צ'אט. בנוסף, גלריית ASUS מאפשרת שימוש במגוון כלי עריכה,  מיון ושיתוף תמונות, יצירת אלבומים איכותיים ושיתופם. בין הכלים הייחודיים, מציעים המכשירים גם את  פונקציית Time Rewind, במסגרתה מצלמת המצלמה צילום אוטומטי של 31 תמונות לבחירת התמונה הטובה ביותר. בנוסף, פונקציית All Smiles  תאפשר עריכה מתקדמת של תמונות, במסגרתה ניתן לבחור את ההבעה הטובה ביותר אצל כל אחד מהמצולמים ושילובן לתמונה אחת בה כל אחד ייראה במיטבו. פונקציה נוספת היא  Smart Remove להסרה קלה של עצמים בלתי רצויים מהתמונות.

עיצוב: גם ה-MeMo Pad 7 וגם ה-MeMo Pad 8 מעוצבים בסגנון צעיר ואלגנטי ומגיעים בצבעים לבן, שחור, כחול ואדום. 2 הדגמים הם קלים: משקל של 295 גר' ועובי של 9.6 מ"מ ל-MeMo Pad 7 ומשקל של 320 גר' ועובי של 7.17 מ"מ ל-MeMo Pad 8. בעזרת אביזרים נלווים, שנרכשים בנפרד, ניתן להוסיף מגע אישי לטאבלטים עם אביזרי מגן הכוללים כיסויי  MagSmart, כיסויי Carry Me וכיסויי פוליו.

אחסון2 הדגמים בסדרה מציעים נפח אחסון פנימי של 8GB ו-16GBהניתן להרחבה ל-64GB בעזרת כרטיס  MicroSDהנמכר בנפרד.

מחיר לצרכן (כולל מע"מ):
MeMo Pad 7: החל מ-780
MeMo Pad 8: החל מ- 950₪.
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק הנבחרות עם אחריות לשנה הכוללת שירות איסוף והחזרה מבית הלקוח ללא תוספת תשלום. 



 
 
Bookmark and Share