Telecom News - סמסונג השיקה בישראל את הטאבלט Galaxy Tab S

סמסונג השיקה בישראל את הטאבלט Galaxy Tab S

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> סמסונג השיקה בישראל את הטאבלט Galaxy Tab S
סמסונג השיקה בישראל את הטאבלט  Galaxy Tab S
מאת: מערכת Telecom News, 1.9.14, 14:41טאבלט סמסונג

החברה השיקה 2 דגמים עם שלל הטבות מקומיות. הטאבלט החדש, הדק והקל ביותר שהשיקה אי פעם,  הוא אלגנטי ובעל עיצוב שימושי. הוא מגלם בתוכו את הדור הבא של טכנולוגיית התצוגה עם טווח רחב של צבעים עשירים וחדים.

סמסונג השיקה היום בישראל את ה-Galaxy Tab S, הטאבלט הדק והקל ביותר שהשיקה אי פעם. טאבלט ה-AMOLED Super החדש מצויד בטכנולוגיית תצוגה מתקדמת ביותר עם מגוון עשיר של תכנים איכותיים לחוויית צפייה. כמו כן, ה-Galaxy Tab S מצויד בפונקציות המאפשרות ביצוע מספר משימות במקביל. כל היתרונות הללו מגיעים בתוך מכשיר אלגנטי וקל לתפעול בעל עיצוב מרהיב ושימושי.

קובי כליף, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל: "הטאבלט הופך למכשיר פופולרי לצפייה אישית במגוון תכנים ולכן לאיכות התצוגה חשיבות עליונה.  עם השקת ה-Galaxy Tab S, סמסונג מעלה את הרף עבור כל תעשיית הטאבלטים. הטאבלט החדש יעניק לצרכנים חוויה בידורית ופונקציונלית. זאת, באמצעות מכשיר דק, קל ומעוצב".

צבעים מרהיבים במכשיר הנייד עם התצוגה הטובה ביותר – Super AMOLED:

ה-Galaxy Tab S מגלם בתוכו את הדור הבא של טכנולוגיית התצוגה עם טווח רחב של צבעים עשירים וחדים. ה-WQXGA Super AMOLED (2560x1600, 16:10) ויחס ניגודיות מרשים של 1:100,000 מעניקים תמונות עמוקות ומציאותיות יותר עם שחור כהה יותר ולבן בהיר יותר.

ה-Galaxy Tab S כולל טכנולוגיות מסך מבית סמסונג המעצימות את רכיבי החומרה. התצוגה מבטיחה חוויה חזותית טובה בכל מקום ובכל עת בנוסף, ניתן לבחור בין 2 מצבים מקצועיים מוגדרים מראש: AMOLED Cinema ו-AMOLED Photo. מצבים אלה מאפשרים למשתמשים להתאים את הגדרות התצוגה לקבלת תוצאה ברורה ודינמית בצפייה בסרטונים ובתמונות.

מאפיין נוסף של ה-Galaxy Tab S הוא האפשרות לצפות בתצוגה באופן ברור וקל גם מחוץ למבנה ואפילו באור שמש בוהק. הטכנולוגיה המתקדמת של הטאבלט לצפייה מחוץ למבנה הופכת את התוכן על המסך לבהיר, טבעי וקל לצפייה.

כיוון שטכנולוגיית Super AMOLED לא דורשת תאורה אחורית, ה-Galaxy Tab S צורך פחות אנרגיה בהשוואה לתצוגות LCD, תוך שמירה על ממדים קטנים. 2 הדגמים הם בעלי פרופיל צר בעובי של 6.6 מ"מ, במשקל של 465 גר' (בדגם 10.5 אינץ') ו-294 גר' (בדגם 8.4 אינץ')*. כך, שהם קלים ונוחים לנשיאה. כיוון שהסוללה פועלת לזמן ארוך יותר, והודות למצב החיסכון באנרגיה Ultra-Power Saving Mode, ה-Galaxy Tab S מאפשר למשתמשים ליהנות משעות של צפייה בתוכן ללא צורך בטעינה.

* משקל המכשירים נמדד בגרסת WiFi בלבד של Galaxy Tab S בדגמים 10.5 אינץ' ו-8.4 אינץ'.

ה-Galaxy Tab S מיועד במיוחד לצפייה בתוכן בידורי והוא מציע מגוון רחב של תוכן , גם ב-SmartVOD של סמסונג, באיכות צפייה גבוהה.
 
ה-Galaxy Tab S מעוצב, מודרני ואסתטי:

הטאבלט החדש בעל העיצוב המודרני מציע מגוון אביזרים אופנתיים ושימושיים. הכיסויBook Cover מאפשר הצבת הטאבלט ב-3 זוויות תצוגה כדי לספק את המיקום הנוח ביותר לצפייה בסרטונים, לקריאה ולהקלדה. למשתמשים המעוניינים בהגנה כמו של Book Cover אך קומפקטית יותר, סמסונג מציעה את ,Simple Cover שהוא כיסוי קל המתאים לטאבלט.

יעילות המאפשרת ביצוע מספר משימות במקביל:

ה-Galaxy Tab S מספק מבחר מאפיינים לשיפור היעילות והאבטחה. כך, שהמשתמש יכול לבצע מספר פעולות במקביל בצורה קלה. המשתמשים יכולים להתקשר ולענות לשיחות מכל דגם של טלפון ל-Galaxy Tab S ומכל מקום בבית, באמצעות SideSync 3.0. הטאבלט גם מאפשר ללקוחות לבצע מספר פעולות במקביל, כך שהם יכולים לגלוש באינטרנט, לצפות בווידאו, לשתף בתוכן ולהתקשר בו-זמנית מבלי צורך לסגור את היישום הנוכחי כדי להגיע ליישום האחר. באמצעות ה-Quick Connect ה-Galaxy Tab S מאתר במהירות ומתחבר להתקנים סמוכים כדי לאפשר שיתוף מהיר של תוכן.

מאפיינים שימושיים נוספים כוללים את Multi User Mode המאפשר למשתמשים ליצור פרופיל אישי הנגיש באמצעות סורק טביעות אצבע מובנה Fingerprint Scanner וכן מצב בטוח לילדים Kids' Mode הכולל ממשק ייעודי ויישומים ידידותיים לילדים.

ה-Galaxy Tab S יהיה זמין בקרב המפעילות הסלולריות: סלקום, פלאפון ופרטנר, ובסקיילקס (שוק הפתוח) החל מ-2.9.2014.

מחיר מומלץ לצרכן:
  • TAB S 10.5' WIFI מחיר של 2,399 ש"ח, בכל המפעילות הסלולריות ובסקיילקס (שוק הפתוח)
  • TAB S 8.4' WIFI מחיר של 1,999 ש"ח, בסקיילקס (שוק הפתוח בלבד).
חבילת הטבות לוקאלית:
  • SMART VOD- חודשיים מתנה.
  • כיסוי חכם לטאבלט.
  • ספר בעברית במתנה בכל שבועיים בשירות Evrit, חודשיים מתנה בעולם הילדים mogobe.                                                ובנוסף שירותים חדשים המוצעים מעתה ללקוחות ישראליים:
  • גיליון במתנה במגזין הדיגיטלי של מנטה ובמגזין הדיגיטלי של בלייזר מבית ידיעות אחרונות.
  • חודש במתנה בשירות הספרים הקוליים של iCast להאזנה חופשית של כל הספרים בשירות.
  • מנוי לחצי שנה בשירות אחסון הענן למוסיקה MyMusicCloud המאפשר אינסוף נפח אחסון וגישה מכל מכשיר.
  • מנוי לחצי שנה בשירות אחסון התמונות והוידאו MyDigiPack המאפשר נפח ללא הגבלה לגיבוי וגישה מידית אל הסרטים והתמונות מכל מכשיר.
מפרט מלא: ראה כאן
טאבלט סמסונג
טאבלט סמסונג



 
 
Bookmark and Share