Telecom News - עוד ניצחון קטן לאיקיוטק: תביעה ייצוגית נוספת נגד איקיוטק בוטלה

עוד ניצחון קטן לאיקיוטק: תביעה ייצוגית נוספת נגד איקיוטק בוטלה

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> עוד ניצחון קטן לאיקיוטק: תביעה ייצוגית נוספת נגד איקיוטק בוטלה
תביעה ייצוגית שנייה כנגד איקיוטק (זו של סיני ליבל) בוטלה ע"י מגישי התביעה תוך פחות מחודשיים. נשארה על כנה רק התביעה הייצוגית של המועצה הישראלית לצרכנות. דהיינו: כרגע כל מי שהולך במסלול תביעה אחר ונפרד, זורק את כספו לפח.
מאת: אבי וייס, 11.9.14, 10:00לוגו איקיוטק

פרשת איקיוטק (כאן, כאןכאן וכאן) מסרבת לרדת מהכותרות. חשפנו כאן לפני פחות מחודשיים, שתביעה ייצוגית אחת (לבנת יסילביץ נ' במרום הפקות) נמחקה ע"י כך, שנמשכה ע"י התובעים מבית המשפט. כעת, קיבלנו עידכון, שתביעה ייצוגית נוספת שניה (של סיני ליבל, אותה חשפנו כאן), נמחקה אף היא.

נימוקי המחיקה של התביעה הייצוגית השנייה מצויים כאן, למתעניינים, ובכך נסללה הדרך, שהתביעה הייצוגית המובילה תהיה זו של המועצה הישראלית לצרכנות. מכאן עולה, שכל מסלול תביעה אחר הוא כנראה בזבוז זמן וכסף. 

לדברי סיני ליבל, יש ייתרון בהצטרפות לתביעה ייצוגית של גוף ייצוגי וציבורי דוגמת המועצה הישראלית לצרכנות, כשהחלק החשוב, שהוא מוסיף לתביעה הייצוגית הזו, הוא: שכל הגבייה נעשתה בעוולה, של חוב שנעשה בעוולה, מחוץ לכל מסגרת של רישיון (לאיקיוטק או למי מהחברות הקשורות עימה, לא היה כל רישיון תקף כדי לספק שירותי תוכן או כל שירות אחר, בכל אמצעי תקשורת), ולכן אין לחוב הנטען כלפי איקיוטק כל תוקף (כך לדבריו). 

התגובה המלאה של איקיוטק (לבית המשפט) לתביעה הייצוגית הזו מצוי כאן, למתעניינים. 

המשך יבוא


עדכון 6.8.17: פרשת איקיוטק: כתבי אישום בכפוף לשימוע: הפרקליטות הודיעה לבן אופק ועו"ד נועם קוריס כי נשקלת העמדתם לדין, בכפוף לשימוע, בגין קבלת דבר במירמה בנסיבות מחמירות, ניסיון לקבל דבר במירמה בנסיבות מחמירות וקשירת קשר לביצוע פשע.
בית משפט



 
 
Bookmark and Share