Telecom News - Pricence זכתה בתחרות החדשנות של IATI, מסטרקארד וסיטי ל-2014

Pricence זכתה בתחרות החדשנות של IATI, מסטרקארד וסיטי ל-2014

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> Pricence זכתה בתחרות החדשנות של IATI, מסטרקארד וסיטי ל-2014
הסטארטאפ Pricence זכה בתחרות החדשנות של IATI, מסטרקארד וסיטי ל-2014
מאת: מערכת Telecom News, 16.9.14, 13:01

הזוכים
הסטארטאפ Pricence זכה ב-25,000 דולרים  וקבל ליווי במסגרת תכנית המאיץ המקומית שלCiti  וביקור במעבדות של מסטרקארד וסיטי בדאבלין, אירלנד.
 
הסטרטאפ Pricence הזוכה בתחרות החדשנות של האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI, מסטרקארד וסיטי לשנת 2014. כך הוכרז אמש בתל אביב באירוע גמר התחרות בתל אביב. רשימת כל המתמודדים  בתחרות זו - כאן
 
Pricence נוסד בשנת 2013 בידי ד"ר רון עדני, מפתחת פתרון חדשני לתמחור מוצרים עבור חנויות מסחר אלקטרוני. יש לו מספר לקוחות בינלאומיים ובימים אלו הוא בעיצומו של תהליך גיוס הון.
 
המחזור השלישי בתחרות החדשנות של IATI, מסטרקארד וסיטי הושק בחודש מאי האחרון בידי גארי ליונס, מנהל החדשנות העולמית של מסטרקארד העולמית ודבי הופקינס, מנהלת החדשנות של סיטי ויו"ר Citi Ventures, וקארין רובינשטין, מנכ"לית IATI במהלך כנס "MIXiii"  של IATI. התחרות היתה למיזמים ישראליים המצויים בשלבי הפיתוח הראשוניים של מוצרים ופתרונות בתחום התשלומים האלקטרוניים.

כ-53 חברות הגישו מועמדות במסגרת התחרות, ו-10 מהם הוזמנו להציג את המיזם באירוע הגמר, שנערך אתמול במאיץ של Citi בתל אביב בנוכחות בכירי ענף הפיננסים הישראלי , מנהלים בכירים של מסטרקארד העולמית, שהגיעו מכל רחבי אירופה וגארי ליונס, מנהל החדשנות העולמית של מסטרקארד.
 
המיזם הזוכה יקבל פרס כספי בגובה 25,000 דולרים וישתתף במחזור הרביעי של האקסלרטור של סיטי, האקסלרטור הראשון בתחום הטכנולוגיה הפיננסית בישראל. בנוסף, המיזם הזוכה יקבל מימון בשווי של 10,000 דולרים לבקר במעבדות  סיטי ושל מסטרקארד בדאבלין באירלנד. הצטרפות לאקסלרטור תאפשר לחברת הסטארטאפ הזוכה חשיפה ייחודית לידע ממומחי סיטי ומסטרקארד בתחומים רלוונטיים והכרות אישית עם מנהלים בכירים של הקבוצה בעולם. בנוסף, 3 המקומות הראשונים בתחרות יזכו להצטרף לאיגוד IATI ללא תשלום לתקופה של שנה וייהנו מחשיפה לרשת החברים של האיגוד.
 
צוות השופטים בתחרות כלל את: ערן וגנר – שותף בקרן ג'מיני, יוסי מולדבסקי - יו"ר Plus Ventures, קרן לויCOO בחברת שופטיםPayoneer, אורנית שנער - מנהלת  המאיץ של Citi, קרין מאיר רובינשטיין - מנכ"ל האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות (IATI), אנדרס המברגר - מנכ"ל מסטרקארד ישראל, חוה סורסקי – נציגה בכירה במסטרקארד ישראל, מוני חסיד – מנכ"ל קוואלקום ונצ'רס-ישראל, יוסי ביינארט מנכ"ל הבורסה לניירות ערך בישראל, מילאן גאודר – ראש קבוצת תשלומים מתקדמים מסטרקארד אירופה ובלה סטבצ'נסקי, נשיאת חטיבת השווקים הצומחים באירופה של מסטרקארד.

 
קארין מאיר רובינשטיין: "העובדה, שמסטרקארד העולמית ממשיכה לחפש בישראל בשורות בתחום התשלומים הדיגיטליים מוכיחה את האמונה שלה בתעשיית ההייטק הישראלית ויכולתה לייצר ערך מוסף לחברות ענק הנוגעות י צרכנים ברחבי העולם".
 
אנדרס המברגר: "כמות המיזמים, שנגשו לתחרות השנה ואיכותם המצוינת, מעידים, שהחדשנות הישראלית אינה עוצרת. זוכות התחרות הראשונה והשנייה, KitLocate ו -CallVu כבר עושות חיל בעסקיהן ובינן לבין מסטרקארד נוצרו קשרים פוריים, שיתרמו לשני הצדדים. אירועים כאלה מדגימים את דרך החשיבה היצירתית והחדשנות של מסטרקארד כלפי קהילת הסטארטאפים לא רק בישראל אלה ברחבי העולם כולו".
 
ארנית שנער: "השנה ראינו גידול מרשים במספר ובאיכות החברות והפתרונות הטכנולוגיים, שהוגשו לתחרות. זאת, הודות לצמיחתה של קהילת פינטק בישראל, אותה הובילו הגופים הפיננסים הגדולים בארץ".
 
 
 
 
 
 
 
                



 
 
Bookmark and Share