Telecom News - סיסקו מציגה את הדור הבא של חדשנות מחשוב מאוחד (UCS) ליישומים

סיסקו מציגה את הדור הבא של חדשנות מחשוב מאוחד (UCS) ליישומים

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> סיסקו מציגה את הדור הבא של חדשנות מחשוב מאוחד (UCS) ליישומים
סיסקו מציגה את הדור הבא של חדשנות מחשוב מאוחד (UCS) ליישומים  בכל קנה מידה 
מאת: מערכת Telecom News, 17.9.14, 20:41ביג דאטה

סיסקו מציגה חידושים משמעותיים למערכת המחשוב המאוחד שלה (UCS) ומספקת פורטפוליו רחב וחזק יותר של טכנולוגיות כדי לסייע ללקוחות מול המציאות המשתנה בעסקים ובטכנולוגיית מידע (IT).

מערכות ה-UCS של סיסקו המשלבות מחשוב, רשתות, טכנולוגיית האצת יישומים וניהול מערכות לתוך ארכיטקטורה בודדת זכו לתמיכה רבה מצד לקוחות מאז שנכנסו לשוק לפני כ-5 שנים. נכון לשנת 2014, Cisco UCS משכה מעל 36,500 לקוחות, ואחראית לצמיחה של 30% שנה אחר שנה.

הפורטפוליו המורחב של סיסקו, שנבנה על בסיס ארכיטקטורה, שותפויות ואימוץ מהיר של לקוחות את מערכת המחשוב המאוחד, פונה אל פלחי שוק ותרחישי שימוש חדשים, באמצעות  מערכת M Series Modular Servers Cisco - עבור יישומים בקנה מידה של ענן, ו-Cisco UCS Mini עבור סביבות בקנה מידה קטן ו-Enterprise edge.

בנוסף לכך, הרחבת הפורטפוליו הנוכחי של מערכת המחשוב המאוחד מציגה רמות חדשות של עוצמה ופוטנציאל גדילה לטווח רחב של עומסי עבודה ב-Data Centers. זאת, באמצעות חשיפה של הדור הרביעי של USC Rack ו-Servers Blade לביצועי יישומים וכן באמצעות פתרונות USC Director לניהול עומסי עבודה של תשתיות Big Data.

פול פרז (Perez), סגן נשיא ומנהל :Cisco USC "שינויים מהירים באופן בו יישומים מפותחים, מונעים ע"י דרישות ה-Big Data, האינטרנט של הכל (IoE), ניידות, וידאו וענן. אנו חיים בעולם חדש בו קנה המידה של יישומים גדל במהירות. ההזדמנויות שיש לעסקים לנצל את המידע הרחב וההחלטות המהירות, שמידע זה מאפשר, הולכות וגוברות. באמצעות פורטפוליו מורחב זה, סיסקו מספקת את הגל הגדול ביותר של חדשנות מחשוב מאז ש-UCS הוצג בפעם הראשונה. אנו מאתגרים ומפתחים ללא הרף את האופן שבו יש לבנות ולנהל תשתיות של Data Center".

עמי בן-עמרם, מנהל תחום פתרונות הדאטה-סנטר בסיסקו ישראל: "לאחר 5 שנים מיום השקת המערכת, שחוללה מהפכה בתחום המחשוב, משיקה סיסקו שוב מערכות מחשוב חדשניות המותאמות לצרכי הלקוח המשתנים. סיסקו תופסת מקום ראשון באמריקה ושני בעולם בנתח שוק שרתי הלהב ויש לה שיתופי פעולה נרחבים עם יצרני אחסון, מערכות הפעלה ואפליקציות. כל אלה מביאים את סביבת המחשוב המתקדמת ביותר ללקוחותיה. 400 הלקוחות בארץ וקצב האימוץ ההולך וגדל הם ההוכחה למובילות המערכת גם בישראל".

החדשנות במחשוב המאוחד של סיסקו מרחיבה את האסטרטגיה של החברה, לפיתוח תשתיות data center ממוקדות יישומים. מטרתה של גישה זו לספק יתרונות ללקוחות נוכח השינויים המתמשכים בטכנולוגיית מידע.

החידושים הטכנולוגיים החדשים כוללים:

Cloud Scale Computing
מערכת M Series Modular Servers Cisco מספקת רמות פורצות דרך של יעילות ביצועים לספקים של שירותי ענן וללקוחות של ארגונים המסתמכים באופן גדל והולך על ארכיטקטורה של Scale-out applications.

Edge-Scale Computing
Cisco UCS Mini מציג חידושים במחשוב מאוחד, שמותאם לאתרים מרוחקים, סניפים וסביבות IT קטנות. פתרון מרוכז זה מספק שרתים, אחסון ורשתות באופן שקל לפרוס ולהפעיל. בכך, מביא את יתרונות הפשטות של UCS והאוטומציה של טכנולוגיית המידע לפלחי לקוחות חדשים. מערכות הניהול של UCS מאפשרות פעולות ובקרת מדיניות של מערכות מחשוב מפוזרות עבור לקוחות המפעילים  מספר רב של אתרים מרוחקים וסניפים.

Data-Intensive Computing and Core Data Center Applications
שרתי הדור הרביעי שלUCS  ומוצרי UCS Director מספקים עוצמה ויכולות ניהול כדי להאיץ ניתוחים אינטנסיביים של מידע וכן טווח רחב של יישומים כדי להביא לתוצאות עסקיות משופרות, כולל  UCS B200 M4 Blade Server, C240 M4, ושרתי ה-C240 m4 Rack ממשיכים את המסורת של סיסקו בביצועי יישומים שוברי שיאים על פני טווח רחב של עומסי עבודה. UCS Director Express for Big Data מספק פתרון ההופך את פריסת ה-Hadoop לאוטומטית ומספק לוח ניהול בודד לתשתית הפיזית ולתוכנת Hadoop.

עפ"י דו"ח של חברת המחקר IDC, דורגה סיסקו במקום הראשון כספקית של שרתי להב  x86בצפון ובדרום אמריקה על סמך מדידת רווחי נתח שוק. לפי דו"ח IDC הציגה סיסקו גם את הצמיחה הגבוהה ביותר בשוק השרתים העולמי עם 39% עלייה ברווחים על בסיס מצטבר של 4 רבעונים המסתיימים ברבעון הראשון של 2014, תקופה בה ספקים אחרים הנמצאים ב-5 המקומות הגבוהים ביותר הציגו תוצאות ללא שינוי או ירידה.
IoT



 
 
Bookmark and Share