Telecom News - הצלחה למשלחת סטארטאפים מישראל בסדרת פגישות בסן פרנסיסקו

הצלחה למשלחת סטארטאפים מישראל בסדרת פגישות בסן פרנסיסקו

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הצלחה למשלחת סטארטאפים מישראל בסדרת פגישות בסן פרנסיסקו
הצלחה למשלחת סטארטאפים מישראל בסדרת פגישות בסן פרנסיסקו
מאת: מערכת Telecom News, 1.10.14, 18:50מפגש

ב-16.9.14 נערך מפגש סטארטאפים ישראלים עם גופים אמריקאים בניהול חברת MIW ובשת"פ עם נציגיה ב-Silicon Valley, גב' Radhika Emens מנכ"ל חברת הייעוץ Tanjah Partners ונשיא חברת הייעוץ Paradigms Consulting Group, Inc. מר Jorden Woods. האירוע, שהתקיים בחסות חברת היעוץ Global Upside, נערך במשרדיה ב-Silicon Valley.
 
באירוע חשפו הסטארטאפים הישראלים את פתרונותיהם בפני הגופים המובילים בתעשיית ההיטק והפיננסים האמריקאית, בהם:

IBM, Cisco, McAfee/Intel, Netflix, Facebook, Sanmina-SCI, Cognizant, Jungo Connectivity, Silo.co, Venrock, KDDI Ventures, Global Brain (VC), Tusk Capital Partners, BNN Funding, Forbes, Pagemill Partners, US Angels
 
Jorden Woods (בתמונה): Jorden Woods"החברות הישראליות משמשות דוגמא ומודל לטכנולוגיה מתקדמת וחדשנות.

עם זאת, ישנו חסך משמעותי באופן הצגתן והמשקל שהן נותנות לרמת הפרזנטציה, דבר שמשקיעי הסיליקון ואלי נותנים לו חשיבות ומשקל ממשי.

אני רואה מקום לפעילות הרבה יותר רחבה של משלחות וחברות מישראל, אבל, יש לקחת בחשבון עלויות של נציג מקומי ו/או נוכחות פיזית רציפה על מנת לממש את הפוטנציאל והעניין לכדי עסקה או מימוש".

Radhika Emens (בתמוRadhika Emensנה): "חלקם מהנוכחים בכנס הביעו את התלהבותם מרמת החדשנות והמעוף של החברות הישראליות ואת רצונם בהגדלת החשיפה לחברות הזנק מישראל."

נספח ישראל בחוף המערבי של ארה"ב, נתן סקירה על תעשיית ההזנק הישראלית, שאין שני לה מבחינת אחוזים וגודל בהשוואה לגודל האוכלוסייה וגם במונחים אבסולוטיים.

בין החברות הישראליות, שנבחרו להציג את פתרונותיהם :
Applitools
C-B4
Liola-Tech
Pixoneye Segmentation Innovations
SimilarWeb
B.I.S Solutions



 
 
Bookmark and Share