Telecom News - מסטרקארד מרחיבה ההגנה מפני פריצה מקוונת לבנקים וחברות סליקה

מסטרקארד מרחיבה ההגנה מפני פריצה מקוונת לבנקים וחברות סליקה

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> מסטרקארד מרחיבה ההגנה מפני פריצה מקוונת לבנקים וחברות סליקה
מסטרקארד מרחיבה ההגנה מפני פריצה מקוונת לבנקים וחברות סליקה
מאת: חיים חביב, 5.10.14, 13:46הגנה

השיקה כלי אבטחה נוסף המשולב כבר ברשת התשלומים העולמית שלה. SafetyNet הוא האחרון בשורה של הגנות המיועדות להגן על מנפיקים מפני מתקפות חמורות ולהעצים את אמון הקמעונאים והצרכנים.

מסטרקארד הכריזה היום על השקת פתרון SafetyNet - כלי שנועד להפחית את הסיכון לפריצה מקוונת לבנקים וחברות סליקה. הכלי החדש תוכנן כך, שיסתייע בעוצמת הרשת העולמית של מסטרקארד, כדי לזהות מתקפות פוטנציאליות לפני התרחשותן ובחלק מהמקרים, אפילו לפני שהבנק או חברת הסליקה מודעים לכך. באמצעות מינוף ההגנה הרב שכבתית פועלת מסטרקארד להבטיח, שהשותפים ימשיכו להיות צעד אחד לפני המתקפות רחבות ההיקף, שמשתמשות באמצעים מתוחכמים יותר ויותר לסיכון נתוני חשבון והגנות אבטחה.

בטיחות ואבטחת התשלומים בעת הרכישה עומדת בראש מעייניהם של צרכנים ברחבי העולם וזו הסיבה, שמסטרקארד פועלת להבטיח, שהתשלומים והנתונים הקשורים בכל רכישה יהיו בטוחים ומוגנים בכל מקום, שבו המשתמשים נמצאים. החברה עושה זאת בשילוב מספר כלים תוך נקיטת גישה רב שכבתית המבוססת על שיתוף פעולה עם מנפיקים, רוכשים, קמעונאים וצרכנים.

SafetyNet מהווה תוספת לכלים, שמציע הבנק המנפיק. הוא מוסיף רמת הגנה חדשה למערכת התשלומים: מנטר ערוצים ואזורים גיאוגרפיים אחרים ומספק את התמיכה המתאימה ביותר לכל אחד מהשווקים ומהשותפים העסקיים. זאת, תוך שימוש באלגוריתמים מתוחכמים.

אג׳איי בהאלה, נשיא פתרונות אבטחה תאגידיים במסטרקארד: ״עם SafetyNet אנו נמצאים על המסלול המהיר לדור הבא של פתרונות האבטחה, שמתוכננים לשים קץ להונאות או מתקפות עוד בטרם מרבית השותפים שלנו אפילו ישימו לב לכך, שהן מתרחשות. אנו יכולים לעשות זאת משום ש-SafetyNet של מסטרקארד פועלת כטכנולוגיית מודיעין המסוגלת לזהות הונאה בזמן אמת ולעצור את העסקה עוד בטרם תתרחש חשיפה של הנתונים.

במהלך קונגרס הקמעונאות העולמי השבוע, שוחחתי עם קמעונאים מכל הגדלים ושמעתי כיצד הם רואים את עתיד אבטחת התשלומים. כולנו יודעים, שבטיחות ואבטחה ניצבות בראש סדר העדיפויות של כל אחד המעוניין לבצע תשלום ושפרצות אבטחה וכותרות בתקשורת עלולות לשחוק את האמון ואת הביטחון. ההכרזה, שביצענו היום, מחזקת את העמדה המובילה שלנו בכל הנוגע לביטחון ואבטחה ברחבי העולם, עובדה, שהודגשה גם בניסויים האחרונים, שערכנו באימות ביומטרי מבוסס קול וזיהוי תווי פנים. מסטרקארד מספקת גישה רב שכבתית כלפי בטחון ואבטחה: עבור הצרכן זמינים כמה כלי אבטחה, שאותם ניתן לראות, כמו שבב EMV המוטבע על כרטיס האשראי שלכם עצמו או מסך SecureCode המופיע בעת ביצוע עסקאות מקוונות. עם השקת SafetyNet, מסטרקארד נוקטת צעדים נוספים לאבטחת נתוני התשלום והעסקאות אצל הקמעונאי ואצל המנפיק״.
מסטרקארד



 
 
Bookmark and Share