Telecom News - טלפוניקה ו-VLX Ventures חוברות להשקעה בסטארטאפים ישראלים

טלפוניקה ו-VLX Ventures חוברות להשקעה בסטארטאפים ישראלים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> טלפוניקה ו-VLX Ventures חוברות להשקעה בסטארטאפים ישראלים
טלפוניקה ו-VLX Ventures חוברות להשקעה בסטארטאפים ישראלים
מאת: מערכת  20.10.14, 14:33  ,Telecom Newsאורי חושן
 
לטלפוניקה יש כיום נוכחות ב-24 מדינות ובסיס לקוחות של 316 מיליון משתמשים והיא מציעה פתרונות של רשתות מובייל, נייחות וניידות וקו מוצרים של פתרונות דיגיטליים חדשניים. חממת VLX Ventures הוקמה כשותפות בין קסניה ונצ'ר קפיטל וון-ליר ונצ'רס, כדי להקים סטארטאפים באמצעות חממה טכנולוגית בירושלים.
 
חברת הטלקום טלפוניקה (Telefónica) מאחדת כוחות עם חממת VLX Ventures  (Xenia Van Leer Ventures)  הממוקמת בירושלים לטובת השקעות פוטנציאליות בסטארטאפים ישראלים.  שיתוף הפעולה יתמקד בהשקעות במגוון תחומים המשקפים את זירת התקשורת הדיגיטלית הגלובלית העכשווית, לרבות  וידאו, מחשוב ענן, Internet of things, Big Data, בתים חכמים, מחשוב לביש ושירותי תקשורת עתידיים ויציע לסטארטאפים ליווי וסיוע מקצועי וגישה ללמעלה מ-300 מיליון לקוחות טלפוניקה ברחבי העולם.
 
ההשקעות המתוכננות תבוצענה במסגרת חממת VLX Ventures, כאשר טלפוניקה תשתתף בסבבי ההשקעה בהתאם לסינרגיה עם פעילותה. עבור טלפוניקה, שיתוף הפעולה המתוכנן הוא חלק מתוכנית ה-Open Future - פלטפורמת חדשנות גלובלית המשלבת את כל היוזמות והכלים להשקעה ולתמיכה ביזמות ובחדשנות של קבוצת טלפוניקה , ביניהן  Wayra, Amérigo, ו-Campus Party.
 
אורי חושן, (בתמונה למעלה), מנכ"ל חממת VLX Ventures: "איחוד הכוחות עם טלפוניקה הוא מהלך אסטרטגי עבור סטארטאפים ישראלים. החיבור בין טלפוניקה ל-VLX מציע להם "חבילה" ייחודית של תמיכה מקצועית צמודה, השקעת Seed ושותפות עם חברה גלובלית מובילה. המטרה שלנו היא לבצע מספר השקעות משותפות מדי שנה ולהמשיך ולהרחיב את שיתוף הפעולה שלנו משנה לשנה. חיבור הכוחות עם שחקן כה משמעותי בזירה הגלובלית, דוגמת טלפוניקה, מספק לחברות הצעירות הזדמנות לשלב ידיים עם שחקן בינלאומי חשוב כבר משלבי ניתוח השוק, האפיון והפיתוח המוקדמים  וליצור עמו שותפות אסטרטגית הלהפוך אותו ללקוח בינלאומי ענק".
 
דורון אריאל שפסר, (בתמונה משמאל), מנהל תחום ההשקעות ושיתופי הפעולה של טלפוניקה בישראל: "טלפוניקה משקיעה בחברותדורון אריאל חדשניות ומבטיחות רבות ברחבי העולם. ישראל, שמלאה בכשרונות מובילים ובחברות חדשניות, היא מקום מושלם לתגבור ההשקעות הפוטנציאליות. אנו בוחנים ומעריכים כל הזמן טכנולוגיות מתקדמות ושיתוף הפעולה עם VLX Ventures יאפשר לנו לחזק שיתופי פעולה פוטנציאליים עם חברות טכנולוגיה צעירות מישראל הפועלות בתחומים המעניינים את טלפוניקה".
 
טלפוניקה נוכחת בישראל משנת 2010, והקבוצה, שממוקמת ברעננה, אחראית כיום על המו"פ של כל מוצרי התקשורת העתידיים של טלפוניקה. במהלך התקופה אף חיזקה טלפוניקה את פעילות שיתוף הפעולה המקומי בישראל. ביולי 2013, חתמה טלפוניקה עם המדען הראשי במשרד הכלכלה על הסכם לשיתוף פעולה במו"פ תעשייתי, במסגרתו ישתפו הגופים פעולה במחקר ובפיתוח טכנולוגיות חדשות. 

קרדיט תמונה עליונה: יובל לוי

 

שת"פ



 
 
Bookmark and Share