Telecom News - פלאפון במבצע 1+1: קונים גלקסי NOTE 4 ומקבלים גלקסי Trend מתנה

פלאפון במבצע 1+1: קונים גלקסי NOTE 4 ומקבלים גלקסי Trend מתנה

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> פלאפון במבצע 1+1: קונים גלקסי NOTE 4 ומקבלים גלקסי Trend מתנה
פלאפון במבצע 1+1: קונים גלקסי NOTE 4 ומקבלים גלקסי Trend מתנה
מאת: מערכת Telecom News, 28.10.14, 14:26
נוט 4
לאחר פרסום מחירו של נוט 4 בפלאפון גם מאפשרת החברה לרוכשים ליהנות משירות תיקונים isafe+ למשך 3 חודשים מתנה.
 
פלאפון הודיעה היום על השקת הפאבלט גלקסי NOTE 4, שעל תכונותיו דיווחנו – כאן. לרגל ההשקה היא הכריזה על מבצע:  רוכשים גלקסי NOTE 4 ומקבלים מכשיר גלקסי  Trend מתנה. המבצע מיועד ללקוחות כל החברות.

מחיר הגלקסי NOTE 4 בפלאפון הוא 3,770 ₪ עד 6 תשלומים, כאשר שווי המתנה כ-1,000 ₪. ניתן לרכוש את האפבלט החל מיום 30.10.14 בנקודות השירות והמכירה או להזמין המכשיר באתר החברה ולקבלו עם שליח עד הבית ללא עלות. בנוסף פלאפון תעניק לרוכשי הפאבלט שירות תיקונים isafe+ למשך 3 חודשים במתנה. השירות כולל שירות תיקונים מקיף, מכשיר חלופי בעת תיקון והחלפת מכשיר בעת אובדן, גניבה או השבתה. לאחר מכן המחיר הוא 49.90 ₪ לחודש ללא התחייבות.

רונית אפשטיין, ( בתמונה), מנהלת אגף ציוד קצה בפלאפון: "גלקסי NOTE 4 הוא מכשיר הדגל של  סמסונג ואנו שמחים להשיק אותו ללקוחותינו רונית אפשטייןבמבצע משתלם. בשנה האחרונה השקנו מגוון רחב של פאבלטים- קטגוריה חדשה ההולכת ותופסת תאוצה בישראל ואנו רואים בה מנוע צמיחה. לכן חשוב לנו להציע את המכשירים התומכים בחוויה זו ולייצר עבור הלקוחות הערך גבוה ביותר".


 
גלקסי +Trend הוא סמארטפון מתקדם עם מסך בגודל 4 אינץ' ומערכת הפעלה אדנרואיד 4.1, מצלמה אחורית 3 מגה פיקסל, מעבר חלק בין פיצ'רים וחיפוש מהיר ברשת.
 



 
 
Bookmark and Share