Telecom News - אקזיט: Meda Group מישראל רוכשת את הסטארטאפ ConferPlace מישראל

אקזיט: Meda Group מישראל רוכשת את הסטארטאפ ConferPlace מישראל

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> אקזיט: Meda Group מישראל רוכשת את הסטארטאפ ConferPlace מישראל
אקזיט: Meda Group הישראלית רוכשת את הסטארטאפ ConferPlace מישראל
מאת: מערכת Telecom News, 29.10.14, 12:27מקימי ConferPlace

חברת ההזנק ConferPalce הוקמה לפני כשנה וחצי וסכום הרכישה יתחלק בין 3 היזמים שלה.

ConferPlace הישראלית הודיעה היום על רכישתה ע"י Meda Group. הסטארטאפ נוסד לפני כשנה וחצי ע"י הילה מנור, רונן רוזנבלט ואורן אלמוג, (בתמונה), ופיתח פלטפורמה לכנסים וירטואליים המאפשרת לחוות כנס באופן מלא כולל ביקור בביתנים, צפייה בהרצאות ובפרזנטציות ונטוורקינג בין המשתתפים. בכך קונפרפלייס מאפשרת לכל כנס להפוך מאירוע מקומי של כמה מאות או אלפי משתתפים, לאירוע בינלאומי של מיליוני משתתפים.

Meda Group היא חברת IT ישראלית המתכננת להשתמש בפלטפורמה, שפיתחה קונפרפלייס, כדי להרחיב את הפעילות הבינלאומית שלה. ConferPlace היא בוגרת האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל וזהו האקזיט השלישי, שרואה האקסלרטור, לאחר הרכישות של Appixia   ו-Kitlocate, גם הן בוגרות תכנית ההאצה.

לאחר הרכישה ישמשו 3 היזמים כיועצים חיצוניים לחברה, במקביל להשתלבות בסטארטאפים חדשים.

 מנור: "כיזמים ובעלי עסקים, לנטוורקינג תמיד היה חלק חשוב מהחיים המקצועיים שלנו. לכן, רצינו לפתח פתרון, שיאפשר לעשות נטוורקינג כמו בכנס רק באופן יעיל וחכם יותר".

הרכישה התבצעה כשנה לאחר שהחברה סיימה את האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס. החברה אינה מעסיקה עובדים וגייסה עד עתה השקעות ראשוניות בלבד. כך, ש-3 היזמים הם בעלי המניות העיקריים בה וסכום הרכישה יתחלק ביניהם. סכום הרכישה מוערך בכמה מיליוני ש"ח.  

אקזיט



 
 
Bookmark and Share