Telecom News - סודות השיווק שרק מקצוענים מצליחים יודעים – האם החשאיות תסתיים?

סודות השיווק שרק מקצוענים מצליחים יודעים – האם החשאיות תסתיים?

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> סודות השיווק שרק מקצוענים מצליחים יודעים – האם החשאיות תסתיים?

סודות השיווק שרק מקצוענים מצליחים יודעים – האם החשאיות תסתיים?
מאת: מערכת Telecom News, 3.11.14, 09:00לוגו האירוע Next Case

ללמוד מהצלחות וטעויות של אחרים – 12 מקרי בוחן, שמשווקים מקצוענים מוכנים לחלוק אתכם, בכנס מקצועי ייחודי, ללא פרסום וצילום התכנים שלו.

בדצמבר הקרוב ייתקיים, זו השנה השנייה, כנס יחידי מסוגו, שבמסגרתו יוצגו 12 מקרי בוחן – Case Studies, ע"י מומחים מתעשיית השיווק הדיגיטלי. נקסט קייס, שהתחיל את דרכו בשנה שעברה ומאז עושה רעש לא קטן בביצה המקומית, הפך להיות הדבר החם הבא בקרב משווקים דיגיטלים מכל התחומים.
 
העובדה, שהרצאות הכנס נותרות חשאיות, כלומר אינן מתפרסמות לאחריו ואין סטרימינג מתוך הכנס, היא כנראה מה שעומד מאחורי הסיבה לכך, שבשנה שעברה כל הכרטיסים אזלו חודש לפני הכנס ובנוסף הייתה רשימת המתנה של מעל ל-100 איש, שרצו להגיע, אך לא נותרו עבורם מקומות.
 
את הכנס יזם פבל
התמונה של פבל ישראלסקי (בתמונה משמאל), יועץ שיווק ותיק ויזם אינטרנט, בעל מספר חברות כמו Everest301  ו-סרבולה. פבל הוא גם המקים והעורך הראשי של בלוג השיווק באינטרנט הפופולרי AskPavel.

יחד עם פבל מפיקה את הכנס מי שהנחתה את NextCase 2013- נטלי הלימי. נטלי מובילה את השיווק הדיגיטלי בחברת SimilarWeb ובעלת ניסיון של קרוב ל-10 שנים בתחום השיווק באינטרנט.

מארגני הכנס מתגאים בכך, שהדוברים בכנס נבחנים בזכוכית מגדלת ורק מקרי בוחן, שהם באמת עם פוטנציאל להוסיף ערך מוסף לאורחי הכנס, מתקבלים. 12 מקרי הבוחן יוצגו בזמן קצוב של 20 דקות, ולאחר הצגת כל מקרה יותרו מספר דקות בודדות לשאלות ולאחר מכן תהיה העברה מיידית למקרה הבוחן הבא.

פבל ישראלסקי: "אנו מנסים לסנן את כל הרעש ולהביא רק מידע עם תוצאות מוכחות, שבסופו של דבר, יעזר לחברי קהילת השיווק באינטרנט בישראל לעשות יותר כסף."

כמה מהדוברים,שצפויים לדבר בכנס, הם: איריס שור, סטארטאפיסטית ושותפה מייסדת של Takipi, עמית לביא, יועץ בתחום השיווק ברשתות חברתיות, ואור עופר, מנכ"ל ושותף מייסד של חברת SimilarWeb. את הרשימה המלאה של הדוברים תוכלו למצוא כאן.

מלבד הפורמט הייחודי והעובדה, שתכני הכנס ייחשפו אך ורק לאורחי הכנס, למארגני הכנס יש עוד טוויסט המוסיף אלמנט של הפתעה – תחרות דובר בהפתעה. נקסט קייס, בשיתוף פעולה עם קהילת השיווק ברשתות חברתיות הגדולה בישראל – Social media observer, מציעים הזדמנות לדוברים פחות ידועים, לבוא ולהציג את מקרה הבוחן שלהם. מבין עשרות מקרי הבוחן שיוגשו, ייבחרו 3 שיגיעו לגמר ומתוך 3 אלה יבחרו חברי הקבוצה הפייסבוקית את מקרה הבוחן המנצח.
 
הכנס יתקיים ב-30.12.14 בגני התערוכה תל אביב. ניתן להירשם דרך אתר הכנס: www.nextcase.co.il

לוגו הכנס Next Case 2014



 
 
Bookmark and Share