Telecom News - אינטל/סאנדיסק/סיסקו נוספו להשקעת 32 מיליון $ במיזם הישראלי Stratoscale

אינטל/סאנדיסק/סיסקו נוספו להשקעת 32 מיליון $ במיזם הישראלי Stratoscale

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> אינטל/סאנדיסק/סיסקו נוספו להשקעת 32 מיליון $ במיזם הישראלי Stratoscale
 אינטל, סאנדיסק וסיסקו הצטרפו להשקעת 32 מיליון דולרים בסטארטאפ הישראלי Stratoscale
מאת: מערכת Telecom News, 4.11.14, 19:10אריאל המנכ"ל
 
בגיוס, השני במספר של החברה, לקחו חלק גם משקיעי הסבב הראשון. הכסף ישמש להשלמת פיתוח המוצר ולבניית מערך גלובלי של שיווק ומכירות.
 
חברת הסטארטאפ הישראלית Stratoscale מהרצליה, שמפתחת תוכנה לניהול מרכזי נתונים מרובי שרתים, השלימה גיוס של 32 מיליון דולרים. הגיוס הובל ע"י Intel Capital והשתתפו בו, בין היתר, Cisco Investments וחברת סאנדיסק, ומשקיעים נוספים, הכוללים את משקיעי סבב הגיוס הראשון של החברה, Battery Ventures ו-Bessemer Venture Partners (BVP).
 
מערכת ההפעלה למרכזי נתונים של Stratoscale מאפשרת לנצל את כל משאבי החומרה הזמינים במרכז הנתונים (מחשוב, אחסון, רשת ווירטואליזציה) כדי להשיג ניצול מאוחד של המשאבים. היא מסייעת להפוך שרתי x86 סטנדרטיים לפתרון תשתית המשלב אחסון עתיר ביצועים עם שירותי ענן יעילים, לטובת ייעול הביצועים של מרכז הנתונים. הארכיטקטורה של Stratoscale פשוטה לתפעול ("חבר והפעל"), מנצלת את יתרון החומרה בה משתמשים כיום במרכזי נתונים, מבצעת בה אופטימיזציה ומספקת ביצועים ויעילות בתפעול הגבוהים משמעותית מהמקובל כיום.
 
ג'ייסון וקסמן, סגן נשיא ומנהל קבוצת Cloud Platforms באינטל: "Stratoscale מבצעת שילוב חכם של תשתיות הטרוגניות למאגרי משאבים משותפים של מחשוב, רישות ואחסון, ומספקת פתרון לניהול נכון ויעיל בהרבה של מרכז הנתונים".

רנה הארטנר, סגן נשיא לפיתוח עסקי בסאנדיסק: "הארכיטקטורה המבטיחה של Stratoscale טומנת בחובה פוטנציאל מלהיב לשילוב מהיר של יתרונות זכרון הפלאש במרכזי נתונים בדרך חדשה וגמישה במיוחד. ההשקעה שלנו ושיתוף הפעולה עם Stratoscale משתלבת עם ההובלה שלנו בתחום האחסון הארגוני ומחזקת את המחויבות שלנו לפיתוח ולאימוץ טכנולוגיות חדשניות המשנות את דמות מרכז הנתונים כיום".
 
אריאל מייסלוס, (בתמונה), מייסד משותף ומנכ"ל :Stratoscale "הלקוחות אומרים לנו, שיש לנו טכנולוגיה ייחודית ורעיונות חדשים הממציאים מחדש את הווירטואלזציה במרכזי הנתונים מרובי השרתים. גייסנו עד היום מעל 40 מיליון דולרים והמימון יאפשר לנו כעת להשלים את פיתוח המוצר ולבנות מערך גלובלי של שיווק ומכירות".
 
לפני כשנה גייסה Stratoscale כ-10 מיליון דולרים מ-Battery Ventures ו-BVP, שהשתתפו בסיבוב השני, אליהן הצטרפו כעת חברות טכנולוגיה מובילות מהתעשייה - סאנדיסק, סיסקו ואינטל.
 
 גיוס



 
 
Bookmark and Share