Telecom News - סונול - צוברים ומקבלים קופונים, מבצעים, הטבות והנחות - אפליקציה בחינם

סונול - צוברים ומקבלים קופונים, מבצעים, הטבות והנחות - אפליקציה בחינם

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לצרכנות >> סונול - צוברים ומקבלים קופונים, מבצעים, הטבות והנחות - אפליקציה בחינם
מאת: מערכת Telecom News
05/11/14,  12:25
מטרת / הייעוד של התוכנה: לאפשר תשלום סלולרי בתחנות הדלק ובחנויות הנוחות והצעות של הטבות בלעדיות.
שם התוכנה: לאנדרואיד: סונול - צוברים ומקבלים הטבות. לאייפון: סונול - צוברים ומקבלים קופונים, מבצעים, הטבות  והנחות.
קישור להורדה: לאנדרואיד
לאייפד, איפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם מאפשרת לצבור "ליטרים" אותם ניתן להמיר להנחות ולהטבות ותשלום נוח ומהיר ישירות מהסמארטפון, ניווט לתחנה או לחנות הקרובה באמצעות waze, כרטיסיית קפה, קופונים, מבצעים בלעדיים למשתמשי האפליקציה ועוד.
 
לקוחות יוכלו לשלם באמצעותה בתחנות סונול או בחנויות Sogood בכל תדלוק ובכל רכישה. כל תדלוק של ליטר בנזין או סולר וכל 5 ש"ח, ששולמו בחנות הנוחות, יעניקו ללקוח "ליטר" לצבירה באמצעות האפליקציה. ה"ליטרים" אותם צוברים משתמשי האפליקציה יעודכנו באופן אוטומטי וניתן יהיה להמירם להטבה או הנחה. באמצעות האפליקציה ניתן יהיה לדעת בכל רגע נתון כמה "ליטרים" נצברו עד כה, כמה "ליטרים" חסרים עד למימוש ההטבה הבאה, למה יוכלו לשמש ה"ליטרים" שנצברו עד כה והיכן ניתן לממש את ההטבה. דוגמא להטבה: סוללת גיבוי לסמארטפון ב-29.90 ₪ (במקום ב-69.90 ₪)
 האפליקציה מציע קופונים בלעדיים אותם ניתן לממש ישירות מהסמארטפון וכן אפשרות לרכישת כרטיסיית קפה דיגיטלית המאפשרת לצבור כוסות קפה וליהנות מכוס שישית חינם. 
 
מסך סונול
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share