Telecom News - סקר לכנס EMC Forum 2014 חושף עמדות ונתונים על ה-IT בישראל

סקר לכנס EMC Forum 2014 חושף עמדות ונתונים על ה-IT בישראל

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> סקר לכנס EMC Forum 2014 חושף עמדות ונתונים על ה-IT בישראל
סקר לכנס EMC Forum 2014 חושף עמדות ונתונים על ה-IT בישראל
מאת: חיים חביב , 10.11.14, 15:12סקר
 
הסקר בחן עמדות של מקבלי החלטות ישראלים בתחום ה-IT לגבי תפקידו של ה-IT בהובלת שינויים עסקיים, בעידן של טכנולוגיות ענן, תקשורת ניידת, מדיה חברתית וביג דאטה.
 
היום (ב') נערך בתל אביב פורום EMC ישראל 2014, אירוע הלקוחות השנתי של החברה. האירוע, שכותרתו Redefine  (מגדירים מחדש את ה-IT ואת הפעילות העסקית לארגון מוכוון תוכנה), התמקד בתחומי הענן, האחסון ואבטחת המידע הארגוני, ואירח למעלה מ-1,000איש, לקוחות ושותפים של EMC בישראל.
 
לקראת הכנס בישראל, ביצעה EMC את  הסקר השנתי שלה, שבחן את עמדתם של כ-190 מקבלי החלטות ישראליים בתחום ה-IT, בהם מנהלי IT, ארכיטקטים טכניים, מדעני נתונים ומנהלי אחסון ותשתיות, לגבי תפקידו של ה-IT בהובלת שינויים עסקיים, בעידן של טכנולוגיות ענן, תקשורת ניידת, מדיה חברתית וביג דאטה.
 
הסקר מגלה, שבישראל נתפס ה-IT כאמצעי אסטרטגי המאפשר את צמיחת העסק וחיבור טוב יותר עם הלקוחות. הסקר חושף מעבר גובר של ארגונים לענן, עם 66% מהארגונים, שכבר משתמשים בשירותי ענן ו-18% המשתמשים בענן היברידי. עם זאת, כדי לממש את מלוא הפוטנציאל, יש עדיין להתגבר על כמה מכשולים.
 
נתונים בולטים מתוך הסקר
  • 64% ממשתפי הסקר בישראל מדווחים, שהמנהלים הבכירים בארגונים מחשיבים כיום יותר מאי פעם את ה-IT כמנוף אסטרטגי לצמיחת העסק.
  • 3 הגורמים, שנמצאים בעדיפות עסקית עליונה בעת הטמעת טכנולוגיות חדשות בארגונים בישראל, הם: שיפור חווית המשתמש (43%), אוטומציה של תהליכים (41%) וחדשנות בקווי מוצרים ושירותים (36%).
  • 75% ממשתתפי הסקר בישראל מסכימים, שהארגון שלהם רואה את התפקיד המתרחב של האוטומציה, כמו לדוגמה אחסון מוגדר תוכנה, כקריטי לצמיחת העסק.
מנצלים את מגמות העל
  • 77% ממשתתפי הסקר בישראל מצפים, שטכנולוגיות הדור הבא כמו  ניידות, מדיה חברתית, ענן וביג דאטה, תספקנה לארגון שלהם יתרון תחרותי.
  • משתתפי הסקר אומרים, שטכנולוגיות חדשות אלו ישפיעו על היבטים מרכזיים של העסק, כגון שיפור חווית המשתמש (45%), ניהול פעילויות עסקית ברמת משימות קריטיות (32%) ובניית מוצרים ושירותים חדשים (29%).
  • לאור ההתרחבות בפעילות המקוונת של עסקים כיום, 64% ממשתתפי הסקר מזהים צורך בשילוב שירותי ענן פרטי וציבורי. כלומר, שימוש בענן היברידי כאמצעי להשגת ביצועים ואבטחה ברמה גבוהה יותר.
עתיד ה-IT
  • 69% ממשתתפי הסקר בישראל מאמינים, שלארגון שלהם יש את רמות המיומנויות והידע הנחוצות כדי לבצע בהצלחה את סדר העדיפויות העסקי.
  • עם זאת, 77% מאמינים, ששמירה על המיומנויות הללו, כך שלא תפגרנה אחרי החדשנות ב-IT, תהיה בבחינת אתגר משמעותי לארגון בשנתיים הקרובות.
  • 64% מהמשתתפים בסקר רואים ב-IT כלי המאפשר את הפעילות העסקית. אולם, 52% מהם מאמינים שהשליטה בהוצאות עבור טכנולוגיה אינה נמצאת בידי ה-IT. מצב זה מצביע על כך, שלאנשי ה-IT מצפה עדיין עבודה רבה כדי לרכוש את אמונם של מקבלי ההחלטות.    
  • 70% מאמינים, שבעתיד תפעל מחלקת ה-IT במודל של ספק פנים ארגוני לשירותים עפ"י דרישה, כולל פלטפורמה כשירות (Platform-as-a-Service) וענן פרטי וציבורי.
 
סקר



 
 
Bookmark and Share