Telecom News - כנס EMC Forum 2014 התקיים תחת הכותרת של הגדרה מחדש של ה-IT

כנס EMC Forum 2014 התקיים תחת הכותרת של הגדרה מחדש של ה-IT

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> כנס EMC Forum 2014 התקיים תחת הכותרת של הגדרה מחדש של ה-IT
כנסEMC Forum 2014  התקיים תחת הכותרת של הגדרה מחדש של ה-IT
מאת: חיים חביב,  10.11.14, 15:50דורון אפנשטיין
 
מחלקת ה-IT אינה יחידת רווח-הפסד אלא מנוף אסטרטגי לקידום הארגון כולו בעזרת טכנולוגיה. בתוך 12 חודשים לא תהיה ברירה אלא להגדיר מחדש את מערך המחשוב הארגוני וזה יכלול אתגרים חדשים בעסקיםהכנס התמקד בתחומי הענן, האחסון ואבטחת המידע הארגוני. 
 
היום (ב') נערך בתל אביב פורום EMC ישראל 2014, אירוע הלקוחות השנתי של החברה. האירוע, שכותרתו Redefine  (מגדירים מחדש את ה-IT ואת הפעילות העסקית לארגון מוכוון תוכנה), התמקד בתחומי הענן, האחסון ואבטחת המידע הארגוני, ואירח למעלה מ-1,000 איש, לקוחות ושותפים של EMC בישראל.
 
סיימון וולש, סמנכ"ל התפעול של EMC באזור EMEA: "בשנים האחרונות שורר חוסר ודאות ניכר בעולם ה-IT. המנמ"ר לא מדווח להנהלה ולדירקטריון, ונאלץ להתמודד עם הדרישה להקטין את התקציב ולהחזיר את הכסף שהושקע בחטיבה שלו. EMC עוזרת למנמ"רים בכל העולם לקחת בחזרה את השליטה על האסטרטגיה של הארגון בכל הנוגע לטכנולוגית מידע. צריך להבין, שמחלקת ה-IT אינה יחידת רווח-הפסד אלא מנוף אסטרטגי לקידום הארגון כולו בעזרת טכנולוגיה.
 
בתוך 12 חודשים לא תהיה ברירה אלא להגדיר מחדש את מערך המחשוב הארגוני וזה יכלול אתגרים חדשים בעסקים. השינויים קורים במהירות עצומה ועל כולנו להגיב אליהם באותו קצב כדי להישאר תחרותיים. שווקים חדשים מתפתחים והכל עובר לתוכנה, שלמעשה משנה את העולם. זאת הסיבה, שהקמנו בישראל את מרכזי המצוינות שלנו כי כאן נמצאים מפתחי התוכנה מהטובים בעולם".

למעשה, קרא סיימון וולש  למנמ"רים (בכל העולם)  ליטול לידם בחזרה את השליטה על האסטרטגיה של הארגון בכל הנוגע לטכנולוגיית מידע. 
 
דורון אפנשטיין, CFO, (בתמונה)  של EMC ישראל, ממלא מקום מנכ"ל EMC, שיתף מנסיונו כמנהל הכספים של ארגון המכירות והשירותים של EMC ישראל: "אני רגיל להיות  בבק אופיס, אבל בשנים האחרונות הפכתי ללקוח פוטנציאלי של תעשיית ה-IT, שעוברת טרנספורמציה גם בהיבט התשתיתי-טכנולוגי וגם בהיבט העסקי-פיננסי. כתוצאה מכך, אני ושכמותי בארגונים אחרים נדרשים להרחיב את המעורבות שלנו למחוזות הטכנולוגיים בנקודת הממשק שלהם עם ההיבט הפיננסי. אנשי הכספים בארגון נדרשים להחלטות השקעה בטכנולוגיה ובהתאם בודקים האם ההשקעה הטכנולוגית הנדרשת מוצדקת, האם היא תתרום לצמיחה העסקית של הארגון או רק תייצר עלויות נוספות, שלא תצדקנה את ההשקעה ולא תתרומנה לשורה התחתונה.
 
חדשנות טכנולוגית הפכה בשנים האחרונות יותר ויותר לגורם קריטי בהצלחה של ארגון, מכל סוג ומכל גודל. תפקידו של המנמ"ר עובר מטמורפוזה. לא עוד האיש המנהל את ה IT הארגוני, אלא מי שמביא לארגון ערך עסקי באמצעות הטכנולוגיה ולכן נדרש יותר ויותר בישיבות הנהלה שדנות באסטרטגיה העסקית של החברה.

אני קורא גם ליצרנים להצטרף למגמת השינוי ב-IT. הלקוחות צריכים היום פתרונות כוללים בהתאמה לצרכים הספציפיים שלהם כדי שיוכלו לתת מענה תחרותי ללקוחות שלהם ולא רק לשרוד בשוק בו הם פועלים, אלא להצליח בו. יצרן, שיודע לקרוא את המפה בזמן ומתכונן עם הפתרונות והשירותים המתאימים, הוא זה שיספק כלים להצלחה של הלקוחות שלו".
 
את ממצאי הסקר, שבוצע לקראת הכנס בקרב מנהלי IT בישראל וחושף עמדות ונתונים על ה-IT בישראל, ניתן לקרוא בכתבה – כאן.

כנס
 
 
 



 
 
Bookmark and Share