Telecom News - ARM הכריזה על פלטפורמת התקנים ומערכת הפעלה בחינם להאצת פיתוח IoT

ARM הכריזה על פלטפורמת התקנים ומערכת הפעלה בחינם להאצת פיתוח IoT

דף הבית >> חידושים הכרזות >> ARM הכריזה על פלטפורמת התקנים ומערכת הפעלה בחינם להאצת פיתוח IoT
מאת: מערכת Telecom News
17/11/14,  14:48
החברה המודיעה: ARM ספקית של פתרונות IP לתעשיית האלקטרוניקה.
נושא ההכרזה: פלטפורמת תוכנה חדשה ומערכת הפעלה חינמית, שתפשטנה ותקצרנה את היצירה והפריסה של מוצרי "האינטרנט של החפצים" (IoT).
פירוט ההכרזה:  ה-ARM mbed IoT Device Platform נבנתה סביב סטנדרטים פתוחים ותשלב פרוטוקולים של אינטרנט, אבטחה ויכולת ניהול מבוססת סטנדרטים לכדי פתרון משולב אחד המותאם במיוחד עבור התקנים מוגבלים מבחינת עלות ואנרגיה. הפלטפורמה נתמכת ע"י האקוסיסטם של תוכנת וחומרת mbed, שתספק אבני בניין משותפות עבור שירותי והתקני IoT. הפלטפורמה תאיץ את הגידול של "האינטרנט של החפצים" עי"כ שתאפשר לממציאים ולמפתחים להתמקד במאפייני ערך מוסף ובבידול.
ה-mbed IoT Device Platform כוללת את האלמנטים הבאים:
mbed OS: מערכת הפעלה חינמית עבור התקנים מבוססי מעבד ARM Cortex-M, שמאחדים את אבני הבניין הבסיסיות של ה-IoT במערך משולב אחד של רכיבי תוכנה. היא כוללת תכונות אבטחה, תקשורת וניהול התקנים כדי לאפשר את הפיתוח של התקני IoT חסכוניים באנרגיה ומוכנים לייצור. מערכת ההפעלה תעמוד לרשות שותפות mbed ברבעון האחרון של 2014 למטרות פיתוח, והתקני הייצור הראשונים צפויים ל-2015.
mbed Device Server: שרת התקני mbed הוא מוצר תוכנה ניתן-לרישוי המספק את הטכנולוגיות הנדרשות בצד של השרת כדי לחבר ולנהל התקנים בצורה מאובטחת. בנוסף, הוא מספק גשר בין הפרוטוקולים, שתוכננו לשימוש על התקניIoT  לבין ה-APIs, שבהם משתמשים מפתחי הרשת. דבר זה מקל על האינטגרציה של התקני IoT המספקים את ה-"little data" אל תוך מסגרות הענן הפורסות ניתוחי "big data" של מידע מצטבר. המוצר מושתת על סטנדרטים פתוחים ומותאם להתמודד עם חיבורים וניהול של מיליוני התקנים. ה-mbed Device Server זמין לשימוש כבר היום.
mbed.org: נקודת מיקוד עבור קהילה של יותר מ-70,000 מפתחים בסביבת mbed. אתר האינטרנט מספק מסד נתונים מקיף של ערכות פיתוח חומרה, מאגרים לרכיבי תוכנה הניתנים לשימוש-חוזר, יישומי ייחוס, תיעוד וכלי פיתוח מבוססי רשת. 
 



 
 
Bookmark and Share