Telecom News - תואר ד"ר של כבוד יוענק ליזם ההייטק ד"ר יוסי ורדי

תואר ד"ר של כבוד יוענק ליזם ההייטק ד"ר יוסי ורדי

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> תואר ד"ר של כבוד יוענק ליזם ההייטק ד"ר יוסי ורדי
תואר ד"ר של כבוד יוענק ליזם ההייטק ד"ר יוסי ורדי
מאת: חיים חביב, 20.11.14, 13:25יוסי ורדי

תואר ד"ר לפילוסופיה לאות כבוד מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב יוענק בשבוע הבא ליזם וגורו האינטרנט במסגרת אירועי יום הזיכרון השנתי לראש הממשלה הראשון.

יזם ההייטק ד"ר יוסי ורדי יקבל בשבוע הבא תואר ד"ר לפילוסופיה לאות כבוד מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב. ד"ר יוסי ורדי נמנה על קבוצה של 6 אישים, שיקבלו את התואר מהאוניברסיטה לרגל אירועי יום בן-גוריון, ה-27.11.14 - יום האזכרה השנתי לזכר ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל.

בין מקבלי התואר גם: הברונית אריאן דה רוטשילד, ההיסטוריונית פרופ' שולמית וולקוב, השחקנית מרים זהר, המוסיקאי שלמה בר ופרופ' יעקב זוסמן. אות 'יקירת הנגב' יוענק במעמד זה לגב' שושנה אגאג'ני.

בהנמקה של האוניברסיטה להענקת תואר הכבוד נאמר, כי ד"ר יוסי ורדי הוא יזם בעל מעוף, מעמודי התווך של תעשיית טכנולוגיית העילית והחדשנות בישראל, שפיתח תכניות ודגמים, שאומצו ברחבי העולם. מנהל מבריק. הוא מילא תפקידי מפתח בהנהלות ארגונים ציבוריים ופרטיים רבים בארץ ומחוצה לה ושימש כיועץ לבנק העולמי ולגופים רבים נוספים. הוא מנהיג ומשקיע, שסייע לעשרות חברות הזנק לשגשג, קידם את עולם ההייטק בישראל ועבודתו ניכרת בעולם כולו. הוא מעניק הדרכה והנחיה לצעירים ומשמש עבורם מקור להשראה. ד"ר ורדי הוא ידיד האוניברסיטה, שותף לדרכה ולחזונה ופועל למען הפיכת אוניברסיטת בן-גוריון בנגב למוקד חדשנות ויזמות המסייע לצמיחת הנגב.

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share