Telecom News - הוט החלה לשדרג (בשקט) את מנויי הטריפל שלה ל- 100 מגה

הוט החלה לשדרג (בשקט) את מנויי הטריפל שלה ל- 100 מגה

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> הוט החלה לשדרג (בשקט) את מנויי הטריפל שלה ל- 100 מגה
הלחץ של כניסת Unlimited לשוק והחלטות משרד התקשורת דחפו את בזק לשדרג (בחינם) את לקוחות הפס הרחב שלה ל-100 מגה. כעת הוט עושה את אותו הדבר ללקוחות הטריפל ב-2 הבדלים: 1) המחיר של הטריפל יישאר גם אחרי המבצע, 2) 100 מגה הם 100 מגה, לא 40-60 מגה...
מאת: אבי וייס, 20.11.14, 21:00הוט

חשיפה: בלי הרבה רעש (כמו שעושה בזק בפרסומות בולטות בכל אמצעי התקשורת), החלה הוט  לשדרג את לקוחות הטריפל שלה, שהיו בחיבורים של פחות מ-100 מגה, ולהעביר אותם (בחינם) ל-100 מגה. 

לקוח טריפל פרמיום - Top Premium לדוגמה (מצ"ב כאן צילום), מקבל תמורת 352 ש"ח לחודש: את כל חבילות התוכן בטלוויזיה, טלפוניה עם שיחות לא הגבלה לכל יעד קווי או סלולרי, תשתית אינטרנט 100/2 מגה, רשת אלחוט ביתית ונתב Hotbox (ללא תשלום).

ללקוחות חדשים העוברים להוט, יש להוט (כאן) מבצעים יחסית אטרקטיביים, לרבות מבצע אחד לסטודנטים. כל המבצעים הללו הם של חבילות טריפל ב-109 ש"ח לחודש ל-3 חודשים. לאחר מכן המחיר עולה בהדרגה בהתאם למסלולר הנבחר ע"י הלקוח. 

ברור, שכל לקוח, ששודרג ל-100 מגה צריך לשדרג את ספק האינטרנט שלו. אולם, המחירים של ספקי האינטרנט היום הם מאוד נמוכים בגלל התחרות העזה בתחום ה-ISP, עולם שייהפוך לשקוף ומיותר, עם הטמעת שיטת "הרישיון האחוד", כפי שניתחנו כאן. מחירי ISP ל-100 מגה נעים (עפ"י אתר כמה זה?) בין 20 ש"ח ל-40 ש"ח לחודש. 

בניגוד לבזק, שאין לה יכולת (רגולטורית) לספק חבילות טריפל, יש למבצע של הוט עוד 2 יתרונות:
1) המחיר של הטריפל יישאר בתוקפו כל עוד הלקוח לא ביקש לעזוב את הטריפל. הניסיון הקצר של הוט להעלות מחיר למספר מצומצם מאוד של לקוחות נתקל בכל כך הרבה ביקורת, כך שבספק אם הוט תחזור על התרגיל הזה על לקוחות הטריפל שלה, שהם רוב הלקוחות של הוט ומקור החוזק העיקרי שלה.
2) בהוט 100 מגה הם 100 מגה (למעט ברגעי לחץ או תקלות), לא פחות מזה כמו שיש אצל בזק. שכן, בזק טרם הפעילה את טכנולוגיית ה-Vectoring שלה על רשת הפס הרחב שלה ולכן אין לה יכולת לספק ללקוחות באמת 100 מגה בכל רחבי הארץ. לעיתים, אם בית הלקוח רחוק מארון התקשורת השכונתי של בזק או רמת חוטי הנחושת המתחברים לבית מאוד ירודה, המהירויות המעשיות הן ממש "על הפנים". בהוט אין את המגבלות הללו. 

אגב, גם בזק וגם הוט לא מספקות ערוץ עולה מספיק אטרטקטיבי. הגיעה העת לתקן זאת, במיוחד כאשר Unlimited מספקת חיבורים סימטריים (דהיינו: 100/100 ולא 100/2 כמו בהוט). 

יודגש, שלקוחות הטריפל של הוט הם גם הקלף החזק של הוט כנגד נטישת הלקוחות הללו ל-Unlimited, שכן כיום אין ל-Unlimited טלפוניה וטלוויזיה, מה שלקוחות הטריפל רוצים.
 
הוט



 
 
Bookmark and Share