Telecom News - הסטארטאפ הישראלי WakingApp זכה בתחרות ה-SmartCamp האירופית

הסטארטאפ הישראלי WakingApp זכה בתחרות ה-SmartCamp האירופית

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ הישראלי WakingApp זכה בתחרות ה-SmartCamp האירופית
הסטארטאפ הישראלי WakingApp זכה בתחרות ה-SmartCamp האירופית
מאת: חיים חביב, 3.12.14, 17:29SMARTCAMP

החברה זכתה בתחרות האירופית של יבמ לחברות הזנק ועלתה לשלב הגמר העולמי.

חברת ההזנק הישראלית WakingApp זכתה בתחרות האירופית לחברות ההזנק SmartCamp שערכה יבמ העולמית. החברה עלתה לשלב הגמר העולמי ותתמודד מול חברות הזנק, שזכו בתחרויות האזוריות בארה"ב באסיה ובאירופה. רק לפני חודשים אחדים זכתה החברה בשלב הישראלי של התחרות במסגרת כנס Journey של ארנסט אנד יאנג.

חברת WakingApp מפתחת פלטפורמה המאפשרת לכל משתמש, חברה או אדם פרטי, להפיק באופן עצמאי, באופן ידידותי וללא ידע תכנותי, תוכן של מציאות רבודה (Augmented Reality) הכולל מידע ברמת וידאו, תלת מימד, live data feeds, קול, ויכולות ייחודיות נוספות שתופענה כרובד דיגיטלי נוסף על החפץ הסרוק, עבור כל מכשיר נייד ומחשוב לביש ובכלל זה משקפיים חכמים.

כך לדוגמא, ניתן להאניש ולפשט הוראות הפעלה או להציג כל מידע רלבנטי למשתמשי קצה באמצעות המכשיר עמו סורקים ( ללא צורך בשינוי במוצר) ובכך לקבל רובד מרתק וחדשני בעולם הוראות ההפעלה והשימוש, אריזות, תיירות, חינוך, מוצרי צריכה ופרסום, משחקים ועוד. 

אודי שני, מנכ"ל WakingApp: "אנו חשים גאווה ישראלית על בחירתה של חברת הזנק מה- Start-up Nation כנציגת יבמ אירופה בתחרות הכלל עולמית. שיתוף הפעולה עם IBM פותח בפנינו דלתות ואפשרויות גלובליות ומהווה קטליזטור מצוין לפריצה עולמית ולאפשרות להנגיש את הפתרון ללקוחות הגלובליים המובילים של יבמ וליבמ עצמה.

אני מעריך, שיהיה שימוש עתידי נרחב בענן IBM ובכלי שפיתחה WakingApp בקרב לקוחות ארגוניים המעוניינים ליצור תכני מציאות רבודה. מציאות רבודה הולכת ותופסת תאוצה ככלי מוביל להעברת רובדי מידע דיגיטליים בעולם ה-SME Small and Medium Enterprises))".

דרור פרל, מנהל היחידה לטכנולוגיות גלובליות (GTU) הפועלת ביבמ ישראל ואחראית, בין השאר, על קשרי החברה עם חברות הזנק: "אנו גאים מאוד בהישג. חברת WakingApp היא דוגמא מצוינת נוספת לכך, שיזמים יכולים למצוא ביבמ תשובה לכל צורכיהם בענן. מאחר שזמן היציאה לשוק הוא קריטי לחברות סטארטאפ, אימוץ טכנולוגיות הענן המגוונות של יבמ ובפרט פלטפורמת הפיתוח BlueMix, מאפשרים לחברות אלו להתרכז בליבת היישום החדשני, שהן מפתחות ולהגיע מהר יותר ללקוחות".

ראו על WakingApp גם - כאן.

WakingApp



 
 
Bookmark and Share