Telecom News - סיליקום מישראל רכשה את FIBERBLAZE הדנית לפתרונות מאיצי אפליקציות

סיליקום מישראל רכשה את FIBERBLAZE הדנית לפתרונות מאיצי אפליקציות

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> סיליקום מישראל רכשה את FIBERBLAZE הדנית לפתרונות מאיצי אפליקציות
סיליקום הישראלית (מכפר-סבא) רכשה את FIBERBLAZE הדנית לפתרונות מאיצי אפליקציות
מאת: מערכת Telecom News, 10.12.14, 23:34סיליקום

ראשונים לדווח: סיליקום, חברה בקבוצת רד-בינת וספקית מובילה של פתרונות תקשורת לעולם השרתים, מפתיעה את השוק: תשלם למחזיקי המניות של FIBERBLAZE כ-10 מיליון דולרים במזומן בכפוף לאבני דרך ביצועיים.

סיליקום הודיעה היום על השלמת הרכישה של חברת FIBERBLAZE  מדנמרק, שנוסדה ב-2008 ועוסקת בתכנון ובניה של פתרונות מאיצי אפליקציות עבור תעשיות התקשורת והפיננסים. פתרונותיה הגמישים והמותאמים ללקוח של FIBERBLAZE מיושמים לתת מערכות עיבוד בתעבורות רשת ומשמשים לטיפול אופטימלי של תעבורה בעצימות גבוהה בסביבות עבודה כגון :Network Operational Support Systems (OSS), Electronic Trading, Test & Measurement (T&M), and Lawful Intercept.

סיליקום שילמה 10 מיליון דולרים במזומן  בכפוף לאבני דרך ביצועיים עתידיים והטרנזקציה אושרה ע"י מועצות המנהלים של 2 החברות.

שייקה אורבך, מנכ"ל סיליקום (בתמונה משמאל): שייקה אורבך" אנו נלהבים להביא את הצוות המצוין של FIBERBLAZE למשפחת סיליקום. זה מהלך סינרגיסטי, שיקדם את הטכנולוגיה שלנו, ירחיב את מגוון המוצרים ויגדיל את הנוכחות בשוק ואת המגוון של בסיס הלקוחות שלנו.

אנו מתכוונים להטמיע את הטכנולוגיות פורצי הדרך של FIBERBLAZE בקווי המוצרים שלנו ולפתח מוצרים חדשים הדרושים לתעשיות הנדרשות להתקדם עם הצונאמי של תעבורת המידע.

אנו בטוחים, שהמהלך יוביל להעמקת הקשרים עם הלקוחות המובילים שלנו ויפתח גם דלתות לקשרים חדשים, להגדלת המכירות, להרחבת מגוון הטכנולוגיות והמוצרים שלנו למרכזי נתונים, תקשורת ואבטחת מידע, לחיזוק המובילות שלנו בתעשיית מוצרי הרשת ולגידול ברווחים".

Nikolaj Hermann מנכ"ל FIBERBLAZE: "אנו שמחים לצרף את 2 הצוותים ביחד – צעד אסטרטגי, שיאפשר להגיע רחוק הרבה יותר ממה שהיינו מסוגלים להשיג עד כה. אנו מאמינים, שהמומנטום יוביל לצמיחה, שתיצור תועלת לעובדים שלנו, למחזיקי המניות וללקוחות".
 
הסכם רכישה



 
 
Bookmark and Share