Telecom News - אתר התוכן הישראלי 'פלייבאז' עלה למקום 1 בעולם במס' השיתופים בפייסבוק

אתר התוכן הישראלי 'פלייבאז' עלה למקום 1 בעולם במס' השיתופים בפייסבוק

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> אתר התוכן הישראלי 'פלייבאז' עלה למקום 1 בעולם במס' השיתופים בפייסבוק
אתר התוכן הישראלי 'פלייבאז' עלה למקום הראשון בעולם במספר השיתופים בפייסבוק
מאת: מערכת Telecom News, 11.12.14, 19:39הצלחה
 
הצלחה אדירה: אתר התוכן הוויראלי עקף את "האפינגטון פוסט" ואת "באזפיד".
 
אתר התוכן הוויראלי 'פלייבאז' (PlayBuzz) הוא האתר המשותף ביותר בפייסבוק בחודש נובמבר. מנתונים שפורסמו אתמול באתר Newswhip, עולה, שהתכנים של אתר פלייבאז זכו בלמעלה מ-8.7 מיליון שיתופים בפייסבוק לעומת 8 מיליון שיתופים מאתר 'האפינגטון פוסט' ו-7.4 מיליון שיתופים מאתר 'באזפיד'.

פלייבאז פיתחה פלטפורמה המאפשרת לגופי תוכן ליצור תוכן ויראלי, שניתן להטמיע באתרי אינטרנט או אפליקציות מובייל, כמו סקרים, חידות ותוכן אינטראקטיבי אחר. מייסדי החברה הם שאול אולמרט ותום פחיס והיא מעסיקה 40 עובדים במשרדיה בתל אביב וניו יורק.
 
כשנה בלבד מאז השקתו, טיפס אתר פלייבאז במהירות אל צמרת דירוג אתרי התוכן בעולם, תוך שהוא עוקף בכמות השיתופים בפייסבוק את אתרי החדשות הגדולים כגון ה-BBC, 'הגרדיאן' ו'הניו יורק טיימס'. בחודש אוקטובר עקף לראשונה פלייבאז את אתר באזפיד, שהוביל עד לא מזמן בכמות השיתופים. במקביל לכך, עמד מספר המשתמשים היחודיים של האתר בחודש אוקטובר על 82 מיליון יוניקים, והוא מדורג במקום הרביעי בשיעורי השימוש והצפייה במובייל בארה"ב.
 
ההצלחה של פלייבאז בהנעת גולשים נובעת מיצירה ושיתוף של תכנים אינטראקטיביים, שנוצרים ע"י קהילת הגולשים וע"י אלפי שותפים עסקיים של פלייבאז, כגון המגזיניםCosmopolitan  ו-Elle, אתרי אינטרנט פופולריים כגון AOL  ו-Yahoo רשתות הטלוויזיה NBC ו-MTV  ורבים אחרים. בהמשך לכך, הכריז היום פלייבאז על שיתוף פעולה בלעדי עם MTV, במסגרתו הושקה מערכת חדשה לדירוג משתמשים, שתיכנס לשימוש כלל קהילת המשתמשים של האתר בחודש הבא.
גרף
 



 
 
Bookmark and Share