Telecom News - Orange הכריזה על 6 הסטארטאפים למיזם Orange 4G innovation Lab2

Orange הכריזה על 6 הסטארטאפים למיזם Orange 4G innovation Lab2

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> Orange הכריזה על 6 הסטארטאפים למיזם Orange 4G innovation Lab2
Orange הכריזה על 6 הסטארטאפים הנבחרים למיזם  Orange 4G innovation Lab2
מאת: מערכת Telecom News, 15.12.14, 13:04לוגו התחרות

מפתחות חכמים לבית, IoT, קסדת מציאות מדומה ושליטה במל"טים באמצעות דור 4 וטכנולוגיות אינטרנט מתקדמות הם בין פיתוחי הסטארטאפים, שנבחרו ל-Orange 4G innovation Lab2 מתוך עשרות ההצעות שהוגשו.

לנוכח הצלחת מאיץ הסטארטאפים הראשון עליו דיווחנו - כאן, פתחה Orange מחזור נוסף המציע ליזמים להצטרף למהפכת דור 4 בישראל. התקבלו עשרות הצעות ומתוכן נבחרו 6 סטארטאפים בתהליך בחירה, שנערך ע"י צוות מקצועי מטעם החברה.

6 הסטארטאפים הנבחרים הגישו הצעות בתחומים הבאים:
בית חכם, האינטרנט של הדברים (IoT), מציאות רבודה (Augmented Reality), שירותים מבוססי פלטפורמת דור 4, טכנולוגיות אינטרנט מתקדמות ועולמות ה- Well being, תוך שיפור חיי היומיום של הצרכן. הצגת המיזמים המשתתפים במאיץ הסטארטאפים השני תיערך ב- 30.12.14. המיזם יפעל 12 שבועות.

לרשות הסטארטאפים עומדות התשתיות המתקדמות של 4G Orange לפיתוח מוצרים ושירותים חדשניים, מרחב עבודה עסקי, ציוד קצה מתאים, ידע, מחקרים וליווי מקצועי צמוד של מומחים מפרטנר, במשך 12 השבועות של המיזם.

הסטארטאפים הנבחרים:
ART- VR
ART-VR הוא מכשיר אופטי משוכלל הנישא על הראש ומאפשר להפוך כל סמארטפון למעין קולנוע נייד, שמייצר אשליית צפיה במסך 100 אינץ' ממרחק נגיעה, וחוויות דו-מימד ותלת-מימד ייחודיות. 

סקיינט skynet
מערכת לתקשורת, שליטה, העברת וידיאו ונתונים מיישומי ערך מוסף, ניהול ובקרה של מערכות אזרחיות בלתי-מאוישות (מזל"טים, כלי רכב וכלי שיט) באמצעות רשת דור 4.
 
Webline
מוצר חדשני למפעילי תקשורת המאפשר למפעיל לספק שירות המעשיר ומרחיב את חווית שיחת הטלפון הקולית (הסלולרית או הקווית) של המשתמש ע"י הוספה של תקשורת וידאו, Chat, שיתוף מסך ושימושים נוספים לשיחה הקיימת, תוך שימוש בדפדפן אינטרנט הזמין על גבי כל מכשיר (מחשב, טאבלט, סמארטפון, טלוויזיה חכמה).
 
Seeblings
פלטפורמה ניידת המשלבת יצירה ושיתוף אינטראקטיבי של וידאו חי לצד מציאות רבודה -  Augmented Reality
 
PhaseUp
מערכת מבוססת ענן המשמשת להעברת מידע חברתי/עסקי דרך ממשקים שונים. המערכת מאפשרת למשתמשים לקבל בזמן אמת מידע עסקי מנותח (Data Mining) המבוסס על פרופיל הלקוח ולהפעיל ממשקים ישירות ממערכת הסלולר.

Keylockit
מתקן אלקטרוני זעיר המעניק חיווי ברור ומידי של מצב המנעול - פתוח או סגור, כפי שנקבע בפעולת המפתח האחרונה. המתקן ניתן לחיבור מהיר לכל מפתח סטנדרטי, ללא  צורך בשינוי או בתוספת כלשהיא למנעול.

 מנחם תירוש, ה-coo של פרטנר: "לאור הצלחת חממת הסטארטאפים הראשונה, פתחנו מאיץ סטארטאפים שני, שהביא לפתחנו עשרות הצעות ורעיונות חדשניים במגוון תחומים. בין ההצעות גילינו יישומים מתקדמים מבוססי טכנולוגיית דור 4, פתרונות בית חכם לשיפור אורחות החיים של כולנו, יישומי טכנולוגיות אינטרנט מתקדמות ועוד. אנו שמחים להמשיך ולקדם את הרעיונות והמוצרים של חברות סטארטאפ צעירות ויזמים בתעשייה הישראלית במסגרת Orange 4G innovation lab2 ולהעניק להם את הכלים הדרושים כדוגמת תשתית מתקדמת, ידע, ניסיון וליווי מקצועי צמוד כדי לצמוח ולהתפתח".

עופר שמואלי, מנהל החדשנות בפרטנר ומנהל Orange 4G innovation Lab2: "במחזור השני התמקדנו בעולמות ה-IoT, המציאות הרבודה וטכנולוגיות אינטרנט מתקדמות, שהן שלב נוסף בדינמיקה הדיגיטלית החדשה המשנה דפוסים צרכניים ומשפיעה על חיי היומיום של כולנו".

קישור לאתר החברה -  http://orange.co.il/4g-innovation-lab2

עדכון 30.12.14: באירוע, שנערך היום בפרטנר, הוצגו רשמית כל 6 הסטארטאפים הנ"ל. לחברות הללו תוענק חבילת פיתוח מוצרים בשווי כולל של מאות אלפי ש"ח הכוללת חבילת ענן של אמזון לשנתיים, מאות שעות פיתוח, מחקרים בתחום, ציוק קצה מתקדם, מתחם פיזי וליווי מקצועי. באירוע הציגה כל אחת מהחבורת את רעיון המיזם שלה.
סטארטאפיםנ בחרים
 
 



 
 
Bookmark and Share