Telecom News - הסטארטאפ הישראלי Meeter גייס 900,000 דולרים ופרסם את האפליקציה שלו

הסטארטאפ הישראלי Meeter גייס 900,000 דולרים ופרסם את האפליקציה שלו

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ הישראלי Meeter גייס 900,000 דולרים ופרסם את האפליקציה שלו
הסטארטאפ הישראלי Meeter גייס 900,000 דולרים ופרסם את האפליקציה שלו
מאת: מערכת Telecom News, 12.1.15, 13:42אורי חושן

הסטארטאפ מפתח שירות היוצר מהפכה בתחום תיאום הפגישות וחוסך את "כאב הראש", התסכול, הזמן הרב והמשאבים הכרוכים בתיאום פגישות, בין אם חברתיות, מקצועיות או אישיות.
 
החממה הטכנולוגית VLX Ventures (קסניה ון-ליר ונצ'רס) הודיעה היום על השקעה של 900 אלף דולרים, שבוצעה יחד עם בכירים מעמק הסיליקון ומישראל בסטארטאפ Meeter. המוצר, שמציעה חברת ההזנק Meeter, מערכת מהפכנית לתיאום פגישות, יושק במהלך הרבעון הראשון של 2015. גרסת הבטא של אפליקציית Meeter בשם: Meeter Easy Meeting Scheduling זמינה בחינם להורדה ב-Appstore וב-Google Play.
 
Meeter מפתחת מערכת המאפשרת זימון, תיאום, וניהול פגישות באופן המשנה את כללי המשחק ומציג בשורה מרעננת לעולם תיאום הפגישות. בדומה למהפכה, שחוללו אפליקציות הניווט למיניהן, שהסירו את הנטל של תכנון ולמידת המסלול מראש, כך Meeter מתכננת לייעל את תהליך קביעת הפגישה ולחסוך לארגונים ואנשים פרטיים זמן רב וכסף.
 
אחד היתרונות הבולטים, שמספקת ,Meeter הוא ה-Time To Meeting. לעיתים תיאום של פגישות חשובות לצורך קבלת החלטות מכריעות אורך זמן רב. Meeter  מאפשרת תיאום פגישות במועד קרוב יותר ואופטימלי יותר עבור כל המשתתפים, תוך חיסכון בזמני נסיעה וסנכרון בין כל יומני הפגישות/ זאת, מבלי לחשוף מידע על יומני הפגישות של המשתתפים.  
 
Meeter מספקת פתרון מלא הכולל אפליקציית מובייל ומאפשר קביעת פגישות, גם מרובות משתתפים באמצעות הפעלת האפליקציה, בתוך שניות. השירות מתממשק עם כלל היומנים הקיימים של המשתמש ומשלב מערכת בינה מלאכותית הלומדת את היומנים של כל המשתתפים, זמינותם (מיקום ושעה) בכל רגע נתון בהווה ובעתיד, העדפותיהם האישיות והרגליהם, וכן משקללת נתוני "חוכמת המונים" ונתונים סביבתיים.
 
בלחיצה אחת בסמארטפון ובזמן אמת ייקבע המועד והמיקום המתאימים ביותר עבור כלל המשתתפים, גם אם חלקם אינם מנויים בשירות. בנוסף, המערכת כוללת מגוון אפשרויות נוספות כמו ניתוח סטטיסטי של היומן והפגישות, סנכרון עם רשתות חברתיות, ועוד.
 
החברה, הנמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים, פועלת ממשרדי VLX Ventures הממוקמים בכפר ההייטק בירושלים, כשמערך השיווק של החברה יושב בארה"ב (עמק הסיליקון). המייסדים והשותפים הם ניב כגן (CEO) ותמיר שרצר ((CTO.
 
VLX Ventures היא המשקיע העיקרי בסבב הגיוס הנוכחי ואליה מצטרפים משקיעים פרטיים מבכירי תעשיית ההייטק מעמק הסיליקון בישראל וביניהם, תומר כגן, אחיו של ניב כגן מיזמי Quixey, עמוס טלמור וצביקה פרידמן.
 
אורי חושן, (בתמונה), מנכ"ל VLX Ventures: "אנו מאמינים מאוד ב-Meeter. מדובר ביזמים מוכשרים, מנוסים ורציניים והמערכת אותה הם מפתחים היא אבן דרך נוספת בהפיכת חיי היום יום שלנו לקלים ונוחים יותר תודות למהפכת המובייל".
 
ניב כגן, מנכ"ל Meeter: "מגמת השימוש במובייל גדלה בהתמדה ומשפיעה על תחומים רבים בחיינו. אנו מאמינים, שהשירות, שתספק Meeter, יאפשר קפיצת מדרגה באיכות החיים של המשתמשים, הפרטיים והעסקיים ויקל על קביעת פגישות".


מסך MEETER

 



 
 
Bookmark and Share