Telecom News - בוטומליין רכשה את אינטלינקס מישראל לפתרונות להגנת סייבר ומניעת הונאות

בוטומליין רכשה את אינטלינקס מישראל לפתרונות להגנת סייבר ומניעת הונאות

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> בוטומליין רכשה את אינטלינקס מישראל לפתרונות להגנת סייבר ומניעת הונאות
בוטומליין רכשה את אינטלינקס הישראלית לפתרונות להגנת סייבר ומניעת הונאות
מאת: מערכת Telecom News, 13.1.15, 14:43בועז קרלבאום
 
עקב רכישת Intellinx מציעה בוטומליין חבילת פתרונות לזיהוי ומניעת הונאות וניהול סיכונים, שמספקת לארגונים שכבת הגנה קריטית נגד מתקפות והונאות סייבר. היכולת הייחודית של פתרון אינטלינקס היא לנטר באופן לא פולשני, לשחזר ולנתח התנהגות משתמשים בערוצים מרובים ולעצור מיד פעילות חשודה.
 
בוטומליין טכנולוגיות,  Bottomline, ספקית של פתרונות תשלומים, חשבוניות ובנקאות דיגיטלית מבוססי ענן, הודיעה היום, שהחלה להציע פתרון כולל לניהול ומניעת הונאות בארגונים בעקבות רכישת אינטלינקס (Intellinx) הישראלית, שמספקת פתרונות לניטור פעילות משתמשי קצה לצורך מניעת הונאות ועמידה בתקנות איסור הלבנת הון ורגולציות אחרות. סכום הרכישה מוערך  בקרוב ל-70 מיליון דולרים.
 
אינטלינקס מעסיקה כ-100 עובדים במשרדיה באור יהודה ובניו ג'רזי. לחברה כ-30 לקוחות בארץ, ולמעלה מ-200 לקוחות בעולם, ביניהם בנקים, חברות ביטוח ואשראי, ארגוני בריאות וגופים ממשלתיים גדולים.
 
שוק הונאות סייבר וניהול סיכונים מוערך ב 16 מיליארד דולרים וצפוי לגדול ל 33 מיליארד דולרים עד שנת 2019. נתונים אלה מציגים שיעור צמיחה שנתי כולל של 25%, לפי מחקר, שנערך ע"י גרטנר ייעוץ עבור בוטומליין טכנולוגיות.
 
פתרון אינטלינקס אומץ ע"י ארגונים פיננסים ואחרים מהגדולים בעולם בשל יכולתו הייחודית לנטר באופן לא פולשני, לשחזר ולנתח התנהגות משתמשים על פני ערוצים מרובים ולהתריע ולעצור באופן מיידי את הפעילות החשודה. הפתרון מקליט כל מסך וכל מקש, שהוקש ע"י המשתמש, ומזהה בזמן אמיתי התנהגות חריגה לצורך הקטנת סיכונים לדליפת מידע, הונאה פנימית, הונאת תשלומים, הונאת אינטרנט וסלולר, הונאת כרטיסי אשראי וכן מפחית את עלויות התאימות לרגולציה. המערכת מאפשרת ניהול אפקטיבי של תיקי חקירה תוך חיסכון משמעותי בזמן ועמידה בתקנות למניעת הלבנת הון, תקנות PCI ואחרות.
 
רוב אברלי, נשיא ומנכ"ל בוטומליין טכנולוגיות: "אנו נרגשים לקראת השילוב עם אינטלינקס. לקוחותינו ביקשו מאיתנו לספק פתרונות, שיסייעו להם להילחם בהונאות סייבר. הפתרון של אינטלינקס הוא ייחודי ביכולתו ליצור "מצלמת מעקב דיגיטלית" המספקת שכבה קריטית של הגנה מפני התקפות והונאות סייבר עם התרעות מיידיות ושחזור מלא של האירוע".
אורנה מינץ-דב
 
אורנה מינץ-דב, (בתמונה משמאל) מייסדת ומנכ"לית אינטלינקס: "אנו שמחים להתאחד עם בוטומליין. לטכנולוגיה שלנו יכולת מוכחת בארגונים גדולים בעולם. עם הצטרפותנו לבוטומליין אנו משיגים יכולות הפצה לאספקת פתרונותינו הייחודיים לשוק רחב יותר".
 

בועז קרלבאום, (בתמונה למעלה) מייסד, טכנולוג ראשי ומנהל אינטלינקס ארה"ב: "התרבות הארגונית של חדשנות הנהוגה בבוטומליין תואמת את ההתמקדות של אינטלינקס בפתרונות מובילי שוק. השילוב יאפשר לנו להמשיך לספק פתרונות מתקדמים בחזית הטכנולוגית של תחום הסייבר".
 
אינטלינקס היא החברה השניה, שהוקמה ע"י המייסדים אורנה מינץ-דב ובועז קרלבאום ומגיעה לשלב המכירה. החברה הוקמה בינואר 2005 ועמדה לחגוג עשור להקמתה. קדמה לה חברת סברהטק, שהוקמה ע"י שני המייסדים יחד עם מייסד נוסף, פיני כהן. סברהטק נמכרה לחברת סופטוור איי ג'י הגרמנית בשנת 2005, עסקה זו היוותה את הבסיס להקמתה של אינטלינקס.
 
מניעת התקפות סייבר והונאות עומדת בראש סדר העדיפויות של ארגונים בכל הגדלים ברחבי העולם. דליפת מידע גורמת לנזק בלתי הפיך למוניטין, שנבנה בעמל רב, ופוגעת בערך הנכסים של בעלי המניות. פעילות הונאה מפחיתה בממוצע כ 5% מההכנסות ולארגונים אין אבטחה מספקת. הדו"ח האחרון של איגוד בוחני הונאות מוסמכים ACFE - The Association of Certified Fraud Examiners מצביע על הפסד שנתי בהיקף של 3.7 טריליון דולרים בעקבות הונאות ברחבי העולם, 78% מהם בוצעו ע"י עובדים ומנהלים. מעל 80 מיליון רשומות אישיות נפרצו ב 2014, ו-40% מארגוני הבריאות דיווחו על התקפות ודליפות נתונים פליליות – עלייה של 100% מאז שנת 2010.


רכישה
 
 



 
 
Bookmark and Share