Telecom News - הסטארטאפ הישראלי GOP Project בתחום המובייל גייס 300 אלף דולרים

הסטארטאפ הישראלי GOP Project בתחום המובייל גייס 300 אלף דולרים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ הישראלי GOP Project בתחום המובייל גייס 300 אלף דולרים
הסטארטאפ הישראלי GOP Project  בתחום המובייל גייס 300 אלף דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 16.2.15, 15:22ליאור גזית

חברת ההזנק, שגיסה כ-1.2 מיליון ₪, פיתחה את GameOn Project, סוכן חכם לאיתור משחקי מובייל בהתאמה אישית.
 
חברת GOP Project המפתחת ומפעילה מערכת לאיתור משחקי מובייל בהתאמה אישית, השלימה לאחרונה גיוס הון מקבוצת השקעות הון סיכון אוסטרלית בהיקף של 300 אלף דולרים. ההון שגויס ישמש את החברה לשיווק ופרסום במטרה להגביר את חדירתו לעוד מדינות וקהלים.

GOP Project הוקמה בינואר 2014 ע"י ליאור גזית ואסף בלזמוביץ' במטרה לייעל את עולם משחקי המובייל. היא פיתחה את GameOn Project, סוכן חכם לאיתור ומציאת משחקי מובייל מותאמים אישית. האלגוריתם עליו מבוססת המערכת של GOP יודעת לזהות את טעמו האישי של המשתמש ולהציע בכל פעם משחקי מובייל, שיקלעו לטעמו. האלגוריתם מבוסס על חוכמת ההמונים ועל דאטה בייס עצום של משחקי מובייל, שגדל באופן מתמיד בדומה למערכת הוותיקה "פנדורה" הפועלת בתחום המוזיקה.

באפריל 2014 השיקה החברה את גרסת הבטא של הסוכן החכם וכיום היא עומדת על עשרות אלפי משתמשים מכל רחבי העולם, כאשר מספר הכניסות למערכת בחודש שעבר עמד למעלה מ-100 אלף.

כיום יש לחברה שיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות מובילות בהן מובפרטנר ומטומי מדיה ודאו-אפ. בימים אלה פועלת החברה במטרה לאתר מפתחי משחקי מובייל המעוניינים להרחיב את מעגל המשתמשים שלהם לצורך שיתופי פעולה.

ליאור גזית,(בתמונה), מנכ"ל GOP Project: "אני שמח על הצלחת הגיוס, שיאפשר לנו לעמוד ביעדים, שהצבנו לעצמנו להרחיב את חדירת GameOn Project בקרב קהלים, שטרם נחשפו אליו. משחקי המובייל צומחים באופן מתמיד וטבעי מידי יום, כאשר לצורך ההמחשה ניתן לציין, שבאפסטור יש כרגע למעלה מ-300,000 משחקים וכל יום מצטרפים למעלה מ-100 משחקים חדשים.

המשתמשים אינם יכולים להגיע לכל משחק והם בדרך כלל נחשפים רק למשחקים הפופולריים בקבוצות השיוך שלהם. המערכת שלנו יודעת לנצל את חוכמת ההמונים הכלל עולמית ולספק לכל משתמש משחקים ייחודים, שככל הנראה, הוא לא היה יכול לאתר ובכך להרחיב את חווית הגיימינג במובייל".
 
המערכת של GameOn Project היא מערכת אינטרנטית הניתנת לגישה גם ממכשירים ניידים וזמינה בגרסת בטא למשתמשי אנדרואיד ו- iOS באתר -  כאן.      
 
 משחקים



 
 
Bookmark and Share