Telecom News - שרית שגיב מונתה לסמנכ"ל כספים בנייס

שרית שגיב מונתה לסמנכ"ל כספים בנייס

דף הבית >> מינויים >> שרית שגיב מונתה לסמנכ"ל כספים בנייס
שרית שגיב  מונתה לסמנכ"ל כספים בנייס
מאת: מערכת Telecom News, 17.2.15, 13:07שרית שגיב

נייס סיסטמס, חברה לפתרונות תוכנה, הודיעה היום על הצטרפותה של שרית שגיב כסמנכ"לית הכספים (CFO) של החברה. שגיב מביאה איתה ניסיון רב בהובלת פעילות פיננסית, תפעולית ועסקית בחברות טכנולוגיה גלובליות וציבוריות. היא תיכנס לתפקידה במהלך השבועות הקרובים. דפנה גרובר, שהודיעה על עזיבתה לאחרונה, תישאר בחברה עד להשלמת העברת התפקיד.
 
לפני הצטרפותה לנייס שימשה שגיב כסמנכ"לית הכספים של ריטליקס, חברה לפיתוח מערכות תוכנה לרשתות קמעונאיות, בה מילאה תפקיד מרכזי במפנה העסקי בחברה וברכישתה ע"י חברת NCR. היא גם שימשה כמנהלת כספים בכירה במטה של אמדוקס ולפני כן כמנהלת כספים בחטיבת השווקים המתפתחים של אמדוקס. בנוסף, היא מילאה תפקידים פיננסים בכירים שונים, ביניהם חברת הנהלה בחברת קוואנטום פאסיפיק וסמנכ"לית כספים בחברות הציבוריות אורעד מערכות הייטק וסימטרון.
 
שגיב היא בעלת תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן. כמו כן, היא רואת חשבון מוסמכת.
 
שרית שגיב:"אני שמחה להצטרף לנייס בתקופה הנוכחית, שהיא תקופה מרגשת בחברה. נייס ביססה מותג חזק ומוביל והיא מתרחבת במהירות בעולם. אני מצפה לתרום לצמיחה העתידית של החברה".

ברק עילם, מנכ"ל נייס: "אנו שמחים, ששרית מצטרפת לנייס ולצוות ההנהלה הבכירה. הניסיון הרחב שלה ימלא תפקיד חיוני בהמשך יישום האסטרטגיה שלנו והצמיחה העתידית של החברה".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share