Telecom News - סלקום עברה למתג הברודסופט להספקת שירותים חדשניים ללקוחות עסקיים

סלקום עברה למתג הברודסופט להספקת שירותים חדשניים ללקוחות עסקיים

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> סלקום עברה למתג הברודסופט להספקת שירותים חדשניים ללקוחות עסקיים
סלקום עברה למתג הברודסופט ומאפשרת ללקוחות עסקיים שירותים מתקדמים וחדשניים בשוק
מאת: מערכת Telecom News, 22.2.15, 13:56שיחה במרכזיית IP centrex
 
מתג ה- BroadSoft בגירסה 19 משולב מהיום במרכז מערכת ה- IP centrex - מרכזיה וירטואלית חכמה בענן, שמהווה תחליף למרכזיה המסורתית בעסק, ובכך הופכת למתקדמת ביותר בשוק הישראלי.
 
עבודות הפיתוח של המתג החדש נמשכו כשנה וחצי ובימים אלה החברה משדרגת את ה- IP centrex למתג הברודסופט המתקדם בעולם. המרכזיה החדשה תעניק ללקוחות עסקיים מגוון שירותים חדשניים ויחודיים בשוק התקשורת.
 
מתג הברודסופט הוא מוביל בעולם ומהווה 30% משוק המתגים (הגרף להלן נכון ל-2013):
 
גרף: מתג ברודסופט 31%


 
על מרכזיית IP centrex
IP centrex היא מרכזיית IP חכמה, וירטואלית ומתקדמת, שמציעה מגוון רחב של תכונות המתאימות לצרכי ארגונים ועסקים. המרכזיה מנוהלת בענן באמצעות פורטל WEB בעברית ומהווה תחליף מלא למרכזיה ה"פיסית" המסורתית. המרכזיה מושתתת על מודל תשלום חודשי קבוע הכולל את קווי הטלפון, המרכזיה, השלוחות ומגוון תכונות ושירותים מתקדמים.
 
 
המרכזיה מציעה מערכת שלוחות לבחירה עפ"י צרכי העסק:
שלוחה חכמה – שילוב טלפוני IP חכמים שונים.
שלוחה אנלוגית – שילוב מכשירי טלפון רגילים קיימים בארגון.
שלוחת CellApp – שלוחת Softphone אינטרנטית הניתנת להתקנה על גבי מחשב, סמארטפון או טאבלט, מתפקדת כשלוחה קווית ומאפשרת להישאר מחובר לכל שירותי המערכת מכל מקום, כל  זמן שיש חיבור פעיל לרשת האינטרנט.
שלוחת שירות – שלוחה אנלוגית לטובת חיבור פקס.
 
שירות מרכזיית IP centrex - תכונות:
פורטל ניהול – ניהול הגדרות המרכזיה ברמת השלוחה והארגון דרך ממשק אינטרנטי בשפה העברית.
נתב שיחות – ניתוב שיחות נכנסות באמצעות מענה קולי חכם.
שיחת ועידה רבת משתתפים – עד 10 משתתפים בשיחת ועידה אחת.
מספר מוביל – הגדרת מספר טלפון ראשי אליו יופנו שיחות. שיחה לשלוחה תפוסה/ללא מענה תופנה לקו הראשון הפנוי לפי הגדרה.
צלצול מקבילי – צלצול בו זמנית במספר שלוחות. ניתן להגדיר לכל שלוחה יכולת לצלצל יחד עם קווים נוספים ולבחור באופציה של צלצול במקביל לסלולר פרטי או למספר אחר, שלא מוגדר תחת הארגון. קווים אלה יכולים להיות כחלק משלוחות ה-IP centrex או שלוחות מחוץ לרשת.
מוקד טלפוני – ניהול תור חכם של מתקשרים (עד 25 ממתינים בתור). מתבצע ניתוב שיחות והן תופננה ליעד הנבחר. ניתן להגדיר הכרזות של פתיח וזמן המתנה משוער.
ספר טלפונים – אישי או ארגוני עם יכולת להתממשק ל-Outlook.
תא קולי – השארת הודעות קוליות וקבלת הודעות מוקלטות למייל.
הפניית שיחות – הפנייה עפ"י חוקים, שנקבעים ע"י הלקוח, למספרים אחרים במרכזיה או מחוצה לה.
משיכת שיחות – שיחה נכנסת עוברת לשלוחה אחרת.
חיווי שיחות – צפייה ע"י מכשיר טלפון IP על זמינות שלוחות מוגדרות (מיועד לטלפוני IP).
דוא"ל על שיחות נכנסות – קבלת הודעת חיווי באימייל עם מספר המתקשר ושעת השיחה.
מוסיקה בהמתנה – מנגינה המושמעת למתקשרים במקום צליל חיוג.
יומן שיחות – צפייה דרך הפורטל על תנועת השיחות בארגון.
שירות לילה – הפניית שיחות נכנסות מעבר לשעות הפעילות של הארגון ליעד אחר.
חיוג מקוצר – בין שלוחות הארגון.
אינטרקום – התקשרות לשלוחה אחרת בקבוצה וחיבור מיידי של השיחה אם היא פנויה.
 
 



 
 
Bookmark and Share