Telecom News - Bell Labs הכריזה על תחרות לרעיונות מחקר במדעים, ה-IT והתקשורת

Bell Labs הכריזה על תחרות לרעיונות מחקר במדעים, ה-IT והתקשורת

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> Bell Labs הכריזה על תחרות לרעיונות מחקר במדעים, ה-IT והתקשורת
Bell Labs הכריזה על התחרות השנתית לרעיונות מחקר במדעים, ה-IT והתקשורת
מאת: מערכת Telecom News, 18.3.15, 11:16תחרות

התחרות לרעיונות מחקריים "משני כללי משחק" מבוססי תוכנה ואפליקציות  במדעים, הנדסה, מתמטיקה ומדעי המחשב, עבור תחומי טכנולוגיות המידע והתקשורת (מובייל, רשתות חברתיות, טכנולוגיות רפואיות, אבטחת מידע, טכנולוגיות 3D וכד') יוצאת לדרך עם פרסים בשווי כולל של 175,000 דולרים והזדמנות לעבוד עם מובילי מחקר עולמיים.

Bell Labs, זרוע המחקר של אלקטל-לוסנט, הודיעה על פתיחת תחרות BellLabs לשנת 2015. התחרות מעניקה לחוקרים מרחבי העולם הזדמנות להציג רעיונות "משני כללי משחק" (Game Changer) מבוססי תוכנה ואפליקציות, בתחומי טכנולוגיות המידע והתקשורת.

בתחרות Bell Labs ב-2014, ישראל הייתה שיאנית ההצעות, על אף שבפרס זכה חוקר מאוניברסיטת פרינסטון, שפיתח  גישה לסריקת רשתות חברתיות עם כמויות עצומות של מידע ובאמצעות ניתוח התוכן, לחזות ברמה של 97% נטייה פוליטית של גולשים.

המנצחים בתחרות יזכו לפרס כספי של 100,000 דולרים, הזוכים במקום השני יקבלו פרס כספי בגובה 50,000 דולרים והמקום השלישי יזכה ב-25,000 דולרים. בנוסף, לזוכים בשלישייה הראשונה ניתנת הזדמנות לפתח את רעיונותיהם ב-Bell Labs בשיתוף עם מיטב החוקרים. במקביל, Bell Labs שומרת לעצמה את הזכות  להציע למשתתפי התחרות משרה בהתאם למדיניות החברה להשקעה בכוח אדם מצוין.

הגשת הרעיונות תהיה פתוחה עד ה-22.4.15. ההרשמה - כאן. 

מטרת הפרס היא לאפשר לחוקרים מסביב לעולם לשתף פעולה עם הקהילה הגלובלית של Bell Labs כדי "לשנות את המשחק" בתחום המדעים, ההנדסה, המתמטיקה ומדעי המחשב. זאת בנוסף לאפשרות להתמודד עם אתגרים בתחום התקשורת, שיתוף הפעולה והקישוריות, שישפיעו על  העתיד בעוד עשור מהיום, באמצעות  פתרונות, שייתנו מענה מהיר פי 10 לפחות  מהפתרונות הקיימים כיום.

פרופ' דני רז, מנהל פעילות Bell Labs ישראל: "בתחרות בשנה שעברה ראינו כמה רעיונות יוצאי דופן, החל מתחום הרשתות החברתיות דרך רשתות ביולוגיות וכלה ברשתות לבישות. אנו חושבים שהאנרגיה, החדשנות והשיתופיות, שהתחרות מביא לתעשייה ולקהילת המפתחים, הם עצומים ובעלי פוטנציאל לשנות את עולמנו בצורה יוצאת דופן. אני מקווה שגם השנה תהיה ישראל שיאנית ההצעות ויותר מכך, שחוקר ישראלי ישתלב בשלישייה המנצחת".



 
 
Bookmark and Share