Telecom News - הסטארטאפ הישראלי פלייבאז גייס 16 מיליון דולרים בסבב גיוס שני

הסטארטאפ הישראלי פלייבאז גייס 16 מיליון דולרים בסבב גיוס שני

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ הישראלי פלייבאז גייס 16 מיליון דולרים בסבב גיוס שני
הסטארטאפ הישראלי פלייבאז גייס 16 מיליון דולרים בסבב גיוס שני
מאת: מערכת Telecom News, 18.3.15, 21:30שאול אולמרט

הגיוס נועד לחיזוק המעמד הגלובלי בתחום התוכן החווייתי הדיגיטלי ברשת של Playbuzz, שמפעיל את אתר התוכן הוויראלי המשותף ביותר בפייסבוק.
 
פלייבאז (Playbuzz), החברה העומדת מאחורי הפלטפורמה המובילה בעולם לתוכן חווייתי דיגיטלי והפצה ויראלית של תכנים, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס שני של 16 מיליון דולרים . את הגיוס הובילה קרן ההון סיכון 83North (לשעבר (Greylock IL ולקחו בו חלק גם סבן קפיטל ומשקיעים קיימים, בהם כרמל ונצ'רס ופירסטיים ונצ'רס.

ההשקעה החדשה תשמש להרחבת הפעילות הגלובלית של החברה, העשרת מגוון הפורמטים הזמינים בפלטפורמה והעצמת שותפי החברה ברשת עם יכולות משופרות של כתיבה, הפצה ומונטיזציה. בנוסף למשרדים הראשיים של החברה בניו יורק ובתל אביב, תפתח פלייבאז משרדים באסיה ובאירופה.

פלייבאז, שהוקמה ב-2012 ע"י שאול אולמרט ותום פחיס, מאפשרת לאתרי תוכן גדולים, בלוגרים, משווקים ומותגים, לייצר חיבור לקהלים שונים באמצעות תכנים אינטראקטיביים מעודדי שיתוף, ע"י יצירת סיפור אינטראקטיבי בפורמטים קומפקטיים וקלים לצריכה, כגון שאלונים, רשימות, סקרים, דירוגים ועוד.

תוך שנה מאז השקתה, משכה הפלטפורמה של פלייבאז קהילה הולכת וגדלה של אלפי אתרים ויוצרי תוכן, היוצרים, משלבים ומפיצים תכנים המעודדים מעורבות גולשים ושיתופיות ברשת. לפלייבאז למעלה מ-80 מיליון מבקרים ייחודיים מידי חודש, והאתר דורג במקום הראשון בעולם במספר השיתופים בפייסבוק במשך 4 חודשים ברציפות (מאז חודש נובמבר האחרון) עפ"י נתוני NewsWhip.

שאול אולמרט, (בתמונה), מייסד ומנכ"ל פלייבאז: "הפופולריות העצומה של המדיה החברתית שינתה את כללי המשחק בתעשיית פרסום התכנים. הפלטפורמה החינמית של פלייבאז מאפשרת לבעלי התכנים להשתמש בפורמטים מוכחים ומוכנים לשימוש של תוכן, ולספק את מוצרי התוכן האידיאליים עבור קהלי היעד שלהם עם יכולת התאמה לפלטפורמות שונות ולשיתוף חברתי".

ארנון דינור, שותף ב- 83North (הצטרף לדירקטוריון של פלייבאז בעקבות ההשקעה): "הגידול הדרמטי והקצב המהיר בה אומצה פלטפורמת פלייבאז ברחבי העולם מעידים, שהשוק משווע למוצר המסוגל להתאים את עצמו ללקוח ולייצר מעורבות ויראלית של הקהל. אנו נרגשים להשקיע במובילת הקטגוריה, שעלייתה המטאורית מבחינת פופולריות הפכה אותה ליעד הנבחר עבור מפרסמי תוכן השואפים לייצר אינטראקציה פעילה עם הקהלים הדיגיטליים המחוברים והמתפתחים תמידית בימינו".

גיוס



 
 
Bookmark and Share