Telecom News - כנס זירות מסחר פיננסיות - Online Financial Trading - גם לסטארטאפים

כנס זירות מסחר פיננסיות - Online Financial Trading - גם לסטארטאפים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> כנס זירות מסחר פיננסיות - Online Financial Trading - גם לסטארטאפים
כנס ייחודי בישראל, שידון באתגרים וההזדמנויות בתחום המסחר הפיננסי המקוון בישראל, מיועד לחברות הייטק וסטארטאפ ישראליות המפתחות טכנולגיה לתחום הפורקס, אופציות בינאריות, הפרשי חוזים, כנס המיועד גם למשקיעים בטכנולוגיות ובחברות בתחומים הללו. 
מאת: מערכת Telecom News, 6.4.15, 12:00IVC

ב- 5.5.15 עורכת חברת המחקר לעולם הסטארטאפים - IVC, בשיתוף עם משרד עורכי דין ברנע ושות' וחברת ספוטאופשן, כנס ייחודי ודי ראשוני בישראל, שידון באתגרים וההזדמנויות בתחום המסחר הפיננסי המקוון בישראל. הסמינר מיועד לחברות הייטק וסטארטאפ ישראליות המפתחות טכנולגיה לתחום הפורקס, אופציות בינאריות והפרשי חוזים. מדובר בתחום הידוע בכינויו Online Trading Platforms או: זירות מסחר פיננסיות. הכנס מיועד גם למשקיעים בטכנולוגיות ובחברות בתחום, לרבות מנהלי קרנון הון-סיכון, מנהלי אקסלרטורים ומנטורים בעולם ההייטק והיזמות.
 
בשנים האחרונות הפכה תעשיית המסחר הפיננסי המקוון (הכוללת את תחום המט"ח, אופציות בינאריות והפרשי חוזים) לחלק בלתי נפרד ומשמעותי בשוק ההון הגלובלי. הטכנולוגיות והמיזמים הישראלים הם מרכיב חשוב בהתפתחות והצמיחה של התחום. כמו כן, לחדשנות הטכנולוגית תרומה חיונית להשגת יתרון תחרותי.

חברות נבונות וחדשניות, שתשכלנה לאמץ את החידושים הטכנולוגים האחרונים באופן יצירתי והיעיל ביותר, תהיינה "המנצחות הגדולות". החדשנות הטכנולוגית באה לידי ביטוי במגוון ערוצים ישירים ומשלימים כגון: פלטפורמות מסחר מקוונות, אבטחת מידע, מדיה ופרסום, מסחר אלקטרוני, ממשק משתמש, מסחר באופציות בינאריות ותשלום דיגיטלי. ניתן למצא חברות ישראליות רבות בין השחקנים הגדולים והמשפיעים על התחום.

מטרת הכנס היא לדון בשינויים שיחולו בתחום לאור כניסתו לתוקף של התיקון לחוק לניירות ערך בישראל, לפיו ,הצעת מוצרים כגון מסחר במט"ח ואופציות בינאריות תחייב קבלת רישיון מאת רשות ניירות ערך. עפ"י התיקון לחוק, החל מ-26.5.15 תיאסר הצעת מוצרים אלה בישראל ללא רישיון כזה.

חרף העובדה, שחברות ישראליות רבות, שפועלות בשווקים אלה מזה מספר שנים, כבר התאימו את הפעילות שלהן לדרישות הרגולציה הקיימות בעולם, בפרט בקפריסין ובבריטניה, לדעת המארגנים של הכנס, השינוי החקיקתי ישפיע רבות על חברות הטכנולוגיה הבונות את הפלטפורמות ועל החברות המציעות לצרכנים אפשרויות מסחר בתחום זה.

ראשית, לדעת מארגני הכנס, חברות פורקס ואופציות בינאריות לא מעטות תעזובנה את השוק, שכן לא יהיה ביכולתן לעמוד בדרישות הרגולטוריות של החקיקה ושל רשות ניירות ערך. שנית, החברות, שבכל זאת תישארנה בשוק, תחוייבנה לפעול בהתאם להוראות וכללים די נוקשים, שמטרתם העיקרית היא להבטיח, שהפעילות מול הלקוחות תהיה הוגנת וראויה.

יחד עם שינוי זה, המארגנים רואים הזדמנות להסדרה של השוק, שתאפשר בחינת הזדמנויות השקעה מצד משקיעי הון סיכון ישראלים וזרים בחברות טכנולוגיה, שתפעלנה בתחום ושהתאימו את עצמן למציאות הרגולטורית החדשה. יתרה מכך, הנפקתן של Plus500, TechFinancials בבורסה האנגלית, חשפו את פוטנציאל הרווח העצום העומד בפני משקיעים פוטנציאלים המעורבים בחברות אלו.   
 
בסמינר זירות מסחר שייערך בתל אביב, ידונו המשתתפים בהזדמנויות ובאתגרים העומדים בפני השוק הפיננסי המקוון, יחד עם כניסת הרגולציה עבור החברות והטכנולוגיות הישראליות. פרטים נוספים והרשמה : http://htevents.ivc-online.com/oft/
כנס IVC לזירות מסחר



 
 
Bookmark and Share