Telecom News - סטארטאפים מתחום המובייל מוזמנים לתחרות Mobile Monday TLV

סטארטאפים מתחום המובייל מוזמנים לתחרות Mobile Monday TLV

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> סטארטאפים מתחום המובייל מוזמנים לתחרות Mobile Monday TLV
סטארטאפים מתחום המובייל מוזמנים להשתתף בתחרות Mobile Monday Tel-Aviv
מאת: חיים חביב, 12.4.15, 19:12סטארטאפ

מינהל סחר חוץ מזמין סטארטאפים בתחום המובייל להירשם לתחרות, שתתקיים החודש בת"א ותזכה בחשיפה לענקיות טלקום בסין במסגרת אירוע MWC Shanghai - אירוע המובייל הגדול בסין, שמקביל ל-MWC ברצלונה.

מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה יקיים תחרות סטרטאפים מתחום המובייל ב-27.4.15 בת"א ביוזמת הנספחות המסחרית של מינהל סחר חוץ בסין ו-Monday Tel-Aviv Mobile בשיתוף עם מכון הייצוא.

התחרות מהווה שלב מקדים לקראת שלב הגמר, שיתקיים בסין, ותתקיים בחסות TCL הסינית, חברת האלקטרוניקה החמישית בגודלה בעולם. החברה תגיע לישראל במסגרת משלחת, שארגנה הנספחות הכלכלית בשנגחאי במסגרת חיפוש אחר טכנולוגיות ישראליות להטמעה במוצרי החברה. זאת, כחלק מהתרחבות גלובלית של ענקית האלקטרוניקה.

החברה הזוכה תבטיח את מקומה בשלב הגמר של התחרות בשנגחאי במסגרת כנס המובייל המפורסם, Mobile World Congress Shanghai, שיתקיים ב-15-17.7.15. בנוסף, תזכה להציג ללא עלות בביתן הלאומי של ישראל בתערוכה ותקבל סיוע בתיאום פגישות עם החברות הסיניות הרלוונטיות עבור מוצריה ובמשיכת גורמים בעלי השפעה לתצוגה שלה.

כנס MWC ShanghMWC LOGOai והתחרות בשנגחאי הם מבית היוצר של GSMA, שמפיק מידי שנה את תערוכת המובייל המובילה בעולם MWC Barcelona.

מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה ומכון הייצוא יזמו את הקמת הביתן הלאומי הישראלי הראשון בתערוכה במסגרתו השתתפו בשנה שעברה 15 חברות ישראליות, שזכו בחשיפה לשוק הסיני.

ההשתתפות באירוע תחשוף את החברות לבכירי התעשייה בסין ליצירת היכרויות ופיתוח הזדמנויות עם גורמים בעלי השפעה רבה. החברות המשתתפות בתחרות תיזכנה לליווי מקצועי של צוות הנספחות המסחרית של מינהל סחר חוץ בשנגחאי בהובלת הנספח אלעד גפני.

הקריטריונים להשתתפות בתחרות:
1.חברת סטארטאפ בתחום המובייל – רצוי שתהיה ממוקדת מובייל מראשיתה.
2. בת לפחות 6 חודשים, אך צעירה משנתיים.
3. טרם זכתה למימון VC.
4. תומכת iOS, Android או כל פלטפורמה ניידת אחרת, שניתן להציג בתחרות.

בסין יש 284 מיליון מנויים לקו טלפון נייח ומעל למיליארד מנויים סלולריים הצומחים בקצב של עשרות אלפי מנויים ביום. תעשיית הטלקום בסין כוללת 3 מפעילות הנמצאות בבעלות ממשלתית: צ'יינה טלקום, צ'יינה יוניקום וצ'יינה מובייל.

הרשמה לתחרות - כאן.
פרטים נוספים במייל צוות הנספחות בשנגחאי, ענבר גרבלר.

סטארטאפ
 
 



 
 
Bookmark and Share