Telecom News - אדאלום מישראל לשירותי אבטחה וסייבר בענן גייסה 30 מיליון $ בסבב שלישי

אדאלום מישראל לשירותי אבטחה וסייבר בענן גייסה 30 מיליון $ בסבב שלישי

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> אדאלום מישראל לשירותי אבטחה וסייבר בענן גייסה 30 מיליון $ בסבב שלישי
אדאלום הישראלית לשירותי אבטחה וסייבר בענן גייסה 30 מיליון דולרים בסבב שלישי
מאת: מערכת 17:58, Telecom News, 14.4.15גיוס
 
ראשונים לדווח: הכספים יממנו התרחבות גלובלית ומחקר מתקדם של Adallom כדי לתמוך בביקוש המרקיע שחקים.
 
אדאלום מישראל (רמת החיל, ת"א) לאבטחת גישה לענן, הודיעה היום על סגירת מימון חדש בסך 30 מיליון דולרים. הסבב כולל השקעה אסטרטגית ע"י ,Hewlett Packard Ventures שהושקה לאחרונה, בעלת מניות חדשה Rembrandt Venture Partners והמשקיעים הקודמים Sequoia Capital ו-Index Ventures. ג'רלד קסילי מ-Rembrandt מצטרף למועצת המנהלים של אדאלום.
 
בגלל ביקוש גדול לשירותי אבטחת הענן של החברה, הכספים ישמשו להגדלת פעילות המכירות והשיווק של החברה, בניית רשת גלובלית של שותפי ערוצים, הרחבת הקיבולת והיכולות של Adallom Labs ותמיכה במחקר ופיתוח שוטף של מוצרים. אדאלום גייסה סכום כולל של 49.5 מיליון דולרים מאז הקמתה ב-2012.
 
הגישה של אדאלום לאבטחת הענן מגיעה ליישומי תוכנה כשירות כמו Salesforce, Google Apps, Microsoft Office 365, ServiceNow, Ariba, Box ו-Dropbox. בנוסף, היכולות לגילוי מחשוב צללים של אדאלום מאפשרות לארגונים להעריך את הסיכון של יותר מ-13,000 יישומי ענן להעברת יצרני מפתח אל תוכנה כשירות ארגונית. אדאלום הותקנה בארגוני מפתח ברחבי העולם, ביניהם HP, ולאחרונה סיפקה אינטגרציה עם שירותי אבטחה כמו FireEye Threat Analytics Platform (TAP) ו-Check Point Capsule.
 
הפלטפורמה של אדאלום מותקנת באופן חלק אצל כל משתמש, בכל מכשיר ובכל רשת בלי צורך בסוכני נקודת קצה, ותומכת באמצעי בקרת האבטחה והממשל השלמים ביותר של נתונים בענן. השילוב של מנוע ההיוריסטיקה המתקדם שלה ו-Adallom Labs, צוות המחקר של אבטחת תוכנה כשירות, הוכח כיעיל באיתור ובלימת התקפות בענן. אדאלום זיהתה התקפות חדשות של תוכנות זדוניות בשטח, כולל גרסה של Zeus שתוקפת את Salesforce, וזיהתה נקודת חולשה של חטיפת אסימוני זהות שפוגעת ב-Office 365.
 
אדאלום הציגה את תוכנית המכירה של הערוצים הגלובליים שלה ל-2015 וכבר בנתה רשת עמוקה ופעילה של שותפי ערוצים בשש יבשות. כתוצאה מהפעילות הזאת, אדאלום קיבלה לאחרונה את CRN 5 Star Award.
 
אסף רפפורט, מייסד שותף ומנכ"ל, אדאלום: "העובדה, שהשוק מאמץ את הגישה שלנו לאבטחת הענן, והאמון המתמשך של המשקיעים שלנו במוצרים, בצוות ובתוצאות שלנו עד היום, הם הבעת תמיכה גדולה באדאלום. זה גם עידוד להמשיך לבצע את משימתנו לספק את הפלטפורמה טובה להגנת נתונים בענן. אנו נחושים לעלות על הציפיות של הלקוחות והמשקיעים שלנו ולהמשיך בחדשנות שלנו בשוק הזה".
 
לאק אנאנת, מנהל כללי, Hewlett Packard Ventures:"אצלנו אחד מתחומי ההתמקדות הוא הזנקים, שפתרונות האבטחה שלהם כוללים סביבות ענן. ההשקעה זו תעזור לאדאלום להאיץ את החדשנות ולהביא את פלטפורמת אבטחת יישומי הענן המהימנה שלה לשוק גלובלי. אנו מצפים להמשך הקשרים שלנו עם אדאלום כלקוחה ועכשיו כמשקיעה אסטרטגית".
 
ג'רלד קסילי, Rembrandt Venture Partners: "ארגונים מחפשים פתרונות אבטחה היכולים להאיץ את המעבר שלהם ליישומי ענן. הפלטפורמה החלקה של אדאלום, המחויבות שלה לחדשנות והתמקדות בהצלחה של הלקוחות הפכו אותה לבחירה ברורה עבור ארגונים בכל העולם, כפי שמוכיח המומנטום של הלקוחות".
 
אבטחה בענן



 
 
Bookmark and Share