Telecom News - Yala- יאללה - אפליקציה בחינם למבצעי הרגע האחרון במלונות פתאל בזול

Yala- יאללה - אפליקציה בחינם למבצעי הרגע האחרון במלונות פתאל בזול

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לטיולים >> Yala- יאללה - אפליקציה בחינם למבצעי הרגע האחרון במלונות פתאל בזול
 Yala- יאללה - אפליקציה בחינם למבצעי הרגע האחרון במלונות פתאל במחיר זול
מאת: מערכת Telecom News, 17.4.15, 13:40מסכי יאללה

האפליקציה מעדכנת כל יום בשעה 12:00 על דילים הכי שווים של הרגע האחרון ומציעה חופשות ספונטניות עד 40% הנחה בכל אחד מ-32 מלונות הרשת להזמנה לאותו היום או ליום המחרת בתהליך מהיר ללא כרטיס אשראי.

רשת מלונות פתאל עם מותגי המלונות הרודס, לאונרדו, יו ומג'יק (באילת, ים-המלח, ת"א, ירושלים, חיפה, ב"ש, טבריה, נתניה, אשדוד ואשקלון) השיקה רשמית השבוע את אפליקציית yala - אפליקציה חינמית המעדכנת על דילים של הרגע האחרון במבחר מלונות הרשת ובהנחות של עד 40%.

yala מאפשרת כל יום בין השעה 12:00 בצהריים לחצות לקבל לסמארטפון (או למייל, לפי בחירה) התראות על מבצעים לחופשה מהיום להיום או מהיום למחר. מאחר שמדובר בחדרים, שלא הספיקו להימכר במבצעים רגילים, המחירים הם נמוכים וההנחות מגיעות כאמור עד ל-40%.

עולם המלונאות הוא מאד תחרותי. בתי מלון חדשים נפתחים, מלונאים נלחמים על כל חדר וקיימים דילים לחגים ומועדוני הלקוחות, שכל מטרתם למשוך עוד נופשים לבתי המלון. לכן אין פלא, שגם רשת פתאל הצטרפה לחגיגה עם yala, שנכון לכתיבת שורות אלו כבר זכתה לכ-50 אלף הורדות. אמנם, המחירים יכולים לתרום לפופולריות שלה, אך גם תפריטים אינטואיטיביים וברורים, עיצוב נקי מאפקטים ואפשרות לסינון מבצעים עפ"י העדפות אישיות או התראות למבצעים (Push Notification) על מלונות מועדפים יכולים לתרום לכך.

למעשה, האפליקציה הופכת את הזמנת החופשה לתהליך של דקות ספורות וללא צורך בכרטיס אשראי. היא מאפשרת לצאת לחופשה ספונטנית, כשכל המידע נגיש וזמין: היכן ממוקם המלון, מפת הגעה של גוגל, איזה מתקנים קיימים בו, למי הוא מתאים ומה סגנון החופשה המוצע בו.

עולם הדיגיטל מספק חוויות מהירות ומציב כל הזמן רף חדש למיידיות בה אנשים רגילים לקבל את מבוקשם. הכל חייב לקרות כאן ועכשיו, ומפה עולה, קרוב לוודאי, גם ערך הספונטניות אותו מבקשת יאללה לחזק. זאת למשל, בשונה מאתר המובייל של רשת פתאל, שמאפשר להזמין חופשה רגילה, או בשונה (מנגנון הפוך) מאפליקציית פתאל על הזמן, שמעודדת הזמנת חופשה 3 חודשים עד חצי שנה מראש בתמורה להנחות גדולות במיוחד של 30%-50%.

כדי להתאים את yala לחוויית גלישה קלה ומהירה השקיעה פתאל כחצי מיליון ש"ח ועבודת פיתוח של 9 חודשים בשיתוף עם החברות גרובוט (פיתוח) ונטקראפט (אפיון חוויית משתמש).

נדב פתאל, מנהל השיווק הדיגיטלי של רשת מלונות פתאל: "שליש מהנופשים הספונטניים הזמינו חופשה יותר מפעמיים. בנוסף, 60% מההזמנות הנעשות ישירות מהסמארטפון מוזמנות מהיום להיום ו-68% מוזמנות ליום שאחרי".

האפליקציה yala - מבצעי הרגע האחרון פתאל ניתנת להורדה בחינם ב-Google Play (למכשירי אנדרואיד) והאפליקציה yala - יאללה, מבצעי הרגע האחרון ברשת מלונות פתאל ניתנת להורדה בחינם ב-Appstore (למכשירי אפל).

בעקבות פיתוח האפליקציה רשת מלונות פתאל יצרה סדרת סרטונים קומיים, דוגמת הסרטון הבא:


סרטונים קומיים נוספים בעקבות פיתוח האפליקציה:
 
http://youtu.be/fHpM5zO3nCc

http://youtu.be/O1vB1zzqkrE
לוגו Yala



 
 
Bookmark and Share