Telecom News - הסטארטאפ הישראלי גיים-אפקטיב (GamEffective) גייס 3 מיליון דולרים

הסטארטאפ הישראלי גיים-אפקטיב (GamEffective) גייס 3 מיליון דולרים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ הישראלי גיים-אפקטיב (GamEffective) גייס 3 מיליון דולרים
הסטארטאפ הישראלי גיים-אפקטיב (GameEffective) גייס 3 מיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 20.4.15, 17:31משחקים
 
חברת גיים-אפקטיב היא חלוצה בתחום המשחוק (Gamification) מבוסס הנרטיבים, וכבר מוכרת את מוצריה לחברות הנמצאות ברשימת הפורצ'ן 1000.
 
הסטארטאפ הישראלי גיים אפקטיב, שמציע פתרונות משחוק לארגונים והוא חלוץ בתחום המשחוק מבוסס נרטיב (Narrative-based gamification), הכריז היום, שגייס 3 מיליון דולרים. חברת ורינט (Verint) בתחום המודיעין העסקי (Actionable Intelligence) הובילה את סבב ההשקעה, שכלל משקיעים פרטיים לרבות 2B Angels, שקד וונצ'רס, ליפמן וחומסקי. סבב הסיד של החברה הובל ע"י 2B Angels ושקד וונצ'רס.
 
חברת גיים אפקטיב מפתחת ומשווקת פלטפורמה רחבה לגיימיפיקציה, שמסייעת לשפר את ביצועי המכירות ושירות הלקוחות, מעודדת שיתוף פעולה ארגוני ותומכת בהכשרת עובדים והדרכות. מטרת פתרונות המשחוק של החברה היא יצירת שינוי אירגוני ארוך טווח, תוך  שימוש באלמנטים משחקיים שונים המגדילים את מעורבותם ומחויבותם של העובדים בארגון.

הנרטיבים בפלטפורמת המשחוק, כגון תחרויות ספורט או מרוצי מכוניות, עשירים מבחינה גרפית ומטרתם לאפשר לארגון לתקשר מטרות בבהירות, להניע את העובדים לפעולה ולקבל מהם משוב איכותי. הוספת הפלטפורמה למערכת המחשוב הארגונית היא פשוטה ואינה דורשת  כל ידע בתכנות.
 
גל רימון, מנכ"ל ומייסד גיים אפקטיב: "המשחוק יהפוך לחלק יסודי מחוויית המשתמש בתוכנות ארגוניות ובכך ישנה את האופן, שבו ארגונים מודדים ומתייחסים למדדי ביצוע. כללי משחק יכולים לכוון עובדים לבחור בהתנהגויות הנכונות ולעשות זאת באופן מעשיר ומהנה. אנו עדים להתעניינות גדולה בשוק הארגוני בפתרונות משחוק של תוכנות ארגוניות, והישומים, שאנו עושים אצל לקוחותינו, מובילים לשינוי ביצועים ארוך טווח. סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לנו להרחיב את פעילות השיווק והמכירות, כמו גם להמשיך להשקיע בפיתוח הפלטפורמה".
 
אורן שטרן, סגן נשיא בכיר לאסטרטגיית מוצר בורינט:"פתרונות  המשחוק היצירתיים של גיים אפקטיב משלימים את מערך הפתרונות של ורינט לאופטימיזציה של חווית הלקוח ((Customer Engagement Optimization, שכבר משמשים בהצלחה אלפי ארגונים בעולם. אנו שמחים לעבוד עם גיים אפקטיב ורואים בה ספקית מוכחת של פתרונות משחוק מובילים".

גיוס
 
 



 
 
Bookmark and Share