Telecom News - אפליקציית Vonage Mobile זמינה ל-Apple Watch - החברה מגייסת עובדים

אפליקציית Vonage Mobile זמינה ל-Apple Watch - החברה מגייסת עובדים

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> אפליקציית Vonage Mobile זמינה ל-Apple Watch - החברה מגייסת עובדים
אפליקציית Vonage Mobile זמינה כעת גם ל-Apple Watch - החברה מגייסת עובדים
מאת: מערכת Telecom News, 26.4.15, 14:40מסך האפליקציה VONAGE בשעון אפל

אפליקציית Vonage Mobile עבור Apple Watch פותחה במרכז הפיתוח בישראל, שנמצא כעת בתהליך גדילה ומחפש מהנדסי תוכנה למחקר ופיתוח הדור הבא של מוצרי התקשורת.

חברת Vonage, ספקית לשירותי תקשורת בענן עבור השוק הצרכני והשוק העסקי למגוון סוגים של התקנים, נותנת מענה לעולם המחשוב הלביש באמצעות אפליקציית Vonage Mobile עבור Apple Watch. האפליקציה, שניתנת להורדה בחינם מאפשרת למשתמשים לענות לשיחות או להודעות טקסט ישירות מהשעון מבלי להידרש למכשיר הטלפון עצמו. 

מתוך הבנה שהלקוחות נמצאים בתנועה מתמדת, אפליקציית Vonage Mobile for Apple Watch היא הראשונה מבין אפליקציות התקשורת הלבישות, שמאפשרת למשתמשיה להגדיר ישירות דרך השעון תזכורות לחזרה לשולח כאשר מתקבלת הודעה או שיחה. ניתן לענות להודעות טקסט דרך השעון באמצעות דיבור או באמצעות בחירה מאחת מהתשובות המוגדרות מראש. תכונות נוספות, שזמינות בתוסף שעון אפל של האפליקציה: אינטגרציה עם רשימת השיחות שהתבצעו, אפשרות למענה לשיחה ממתינה והצגה של כל הודעה, שמגיעה מהאפליקציה, על מסך השעון.

אלן מסארק, מנכ״ל Vonage: ״בסביבה הדינמית של היום, משתמשים מעוניינים ביכולת לתקשר במגוון רחב של דרכים. יצרנו גרסה של Vonage Mobile עבור תאריך ההשקה של ה-Apple Watch מתוך הכרה בכך, שהשתלבות המחשוב הלביש בכל תחומי החיים הולכת וגוברת. זו דוגמה נוספת למחויבות החברה לעולם הסלולר ולחדשנות".

שגיא דודאי, מנהל מרכז הפיתוח של Vonage בישראל:  "Vonage מתמחה במתן מענים חדשניים לצרכי התקשורת המשתנים. תוסף ה-Apple Watch לאפליקציה הוא דוגמא נוספת לתשוקתנו להיות הראשונים בשוק בכל פעם שמכשיר חדש הופך לזמין".

Vonage Mobile היא אפליקציה חינמית עבור iPhone,iPad ו-Android המאפשרת את כל צורות התקשורת הנפוצות: שיחות קוליות ווידאו, שליחת הודעות טקסט ליחיד או בקבוצה ושיתוף תמונות בין משתמשי האפליקציה ברחבי העולם. כל שירותי האפליקציה בין משתמשיה המחוברים (אפליקציה לאפליקציה) ניתנים בחינם ואפשריים לשימוש בכל מקום בו קיימת נגישות ל-WiFi או גלישה סלולרית.
 
הורדה בחינם של אפליקציית Vonage Mobile לשעון אפל– כאן.
 
בכך מצטרפת Vonage Mobile לכ-3,000 אפליקציות לשעון אפל, ביניהן קומץ של אפליקציות ישראליות, שכבר זמינות באפסטור כפי שדיווחנו - כאן.

הכתבה: "Vonage מרחיבה את שירותי התקשורת האחודה בענן לעסקים קטנים ובינוניים" - כאן.

אתר Vonage - כאן.


מסך האפליקציה VONAGE בשעון אפל



 
 
Bookmark and Share